wat doen jullie |
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | |
katelijne
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 09:30 |
|
Ja José een vriendenlijst bestaat hier ook maar is volgens mij hier inderdaad niet nodig.
Ik was misschien niet zo duidelijk maar ik had het helemaal niet over dit forum.
|
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 10:36 |
|
ik deel ook patroontjes aan diegene die het vragen, gratis of zelf gekochte,maar als er dan geen dankje, of ik heb het ontvangen afkan, dan was dat de laatste keer,
|
|
![]() |
|
biggels
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 10:36 |
|
Katelijne ik doe het dus net als jij een beetje,
ik heb via dropbox wel eengroepje waar we nu en dan wat meer ruilen, maar onlangs ook mensen geschrapt die zelf nooit wat te droppen hebben, maar wel mailtjes rondsturen met heb jen og wat van dit en van dat, dus alleeen nemers, ik deel graag met mensen die ook delers zijn. en tuurlijk als men heel lief vraagt dan mail ik weel eens wat door, vrienden in het echte leven hoeven ook maar te vragen en dan kunnen ze zo nu en dan best wat krijgen, ben echt de broerste niet, kwam gisteren ook niet lekker binnen omdat we een hondje hebben in laten slapen gisteren, en dan die dwingende mailtjes, pff schoot in het verkeerde keelgat zeg maar, ergste is dat wanneer je uitlegt dat het je eigen patroon is en die niet verkoopt, ze niet eeens meer een reactie sturen, ik heb de mails nog zal eens kijken wie het hier op het forum zijn, (als ik ze kan vinden) maar een tip voor mensen, ga er niet klakkeloos van uit dat ik dingen rondmail, dat doe ik dus niet, uitzonderingen daar gelaten. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 11:05 |
|
HEY NOU LEES IK DROP BOX DAT WIL IK OOK UITGAAN PROBEREN IS DAT MOEILIJK????? IK BEN NIET ZO GOED IN DAT SOORT DINGEN, MIJN ZOON HELPT ME ALTIJD MAAR IK WIL HET OOK ZO GRAAG ZELF KUNNEN
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 11:07 |
|
Ik weet niet eens wat dropbox is.....
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 11:14 |
|
DAN KAN JE PATROONTJES DELEN MET IEMAND, HOE HET HELEMAAL ZIT WEET IK NIET DAAROM VRAAG IK HET OOK, WANT IK BEN ECHT EEN OEN IN DIT SOORT DINGEN
|
|
![]() |
|
biggels
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 11:16 |
|
dropbox is geweldig, ik gebruik het ook als opslag/backup, mocht ooit mijn laptop kapot gaan, dan heb ik alles nog ( ik heb een map van bijna 6gb en die staat bijna vol) gratis patronen sla ik overgens niet op, dat wordt me te veel werk om ook nog eens bij te gaan houden.
tevens kan je in dropbox een deelmap aanmaken, ene map die dan bv alleen jij en ik zien, en daar kan je dan bv ook dingen mee uitwisselen, werkt heel erg prettig. maar belangrijkste reden is voor mij de opslag, je hebt ook een app van dropbox dus via de telefoon(als je zo een hebt) of tablet kan je dan ook altijd bij je patronen komen. echt ideaal. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 11:43 |
|
kan de computer op tilt slaan als je iets fout doe of kan ik het gewoon proberen en hoef ik niet bang te zijn
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 12:09 |
|
Klinkt super! Ik had eergisteren problemen met mijn externe harde schijf, waar al mijn patronen en andere dingen die ik wil bewaren, op staan. Paniek paniek dus!
Dus dit is wel heel ideaal eigenlijk... heb het filmpje al gekeken, ga het ook maar installeren denk ik. Bedankt voor de tip!
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 12:23 |
|
Het is alleen niet zoveel opslagruimte zie ik... 2GB. |
|
![]() |
|
biggels
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 12:34 |
|
nee het is inderdaad zo dat vrienden uitnodigen helpt aan je opslag ruimte, plus vragen in vullen geeft je ook weer extra ruimte. elkaar dus uitnodgeingen versturen dat levert je volgens mij of 250 of 500 mp per stuk op, daarom heb ik nu ook bijna 6 gb.
maar met 2 gb kan je heeeeeeeeel wat patronen kwijt, dan zou ik beginnen met de belangrijkste patronen, die waar niet zo makkelijk terug aan te komen is enz. (of een 2de dropbox aanmaken zoals ik heb een puuur prive staan ook eboeken op) |
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 12:39 |
|
Hihi ik heb al de nodige GB aan patronen hoor, dan heb ik aan 2 GB echt niet voldoende.
Maar wat je zegt, gewoon de belangrijkste erop zetten om te beginnen. En google documenten of zo is er gelukkig ook nog. Ik ga er vandaag of morgen eens goed naar kijken :-)
|
|
![]() |
|
biggels
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 12:45 |
|
Nee bij mij past dat ook niet hoor, zoals ik al zij er staat bijna 6gb online nu, (is nog niet alles maar wel het belangrijkste en totaal geen gratis patronen die ruimte gebruik ik daar niet voor)
gratis patronen heb ik gewoon op de laptop staan, jammer als ik die kwijt raak maar wel weer aan tekomen. maar ben benieuwd, maar ook voor ruilen dus heel handig soms doe ik dat, gewoon even naar een ander mapje copieren en klaar, kost dan amper tijd, |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 13:58 |
|
Ik ben heel grillig met het doorgeven van patronen, waarom weet ik zelf niet. Mijn eigen ontwerpen deel ik met iedereen, en als ik het zelf aanbied, geef ik dingen ook makkelijk door.
Maar als er van die oude koeien uit de sloot gehaald worden, baal ik soms. Dan heb ik dat onderwerp allang afgezet. En ik heb niet altijd zin om voor een newbie uren te zitten bladeren, al weet ik dat ik het patroon ergens moet hebben. Ik heb ook wel eens gehad dat iemand om doopsuikerpatronen vroeg, ik had die gescand en er was een sliert liefhebbers voor, maar veel later bleken er bladzijden te ontbreken. Toen had ik goed de pé in, ik had gewoon voor de kat zijn viool zitten scannen en niemand had ze gebruikt of zelfs maar ingekeken. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 14:04 |
|
kan de computer op tilt slaan als je iets fout doe of kan ik het gewoon proberen en hoef ik niet bang te zijn ????????ik vraag het nog maar een keer, want ik durf het niet zomaar te doen, wie wil deze vraag beantwoorden
|
|
![]() |
|
biggels
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 14:08 |
|
nee hoor kan volgens mij niet op tilt slaan doortje.
(ik deel ook niet heel veel hoor, doe dat heel bewust met een paar personen en daarbuiten vrijwel niet) |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 14:17 |
|
Biggels, sterkte met het verwerken van het verlies van je hondje
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 14:26 |
|
dank je wel dan ga ik het ook proberen, en ja inderdaad sterkte met het verlies van je hondje want zoiets doet zeer
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 14:56 |
|
@ Biggels,
Wanneer iemand de moeite doet om zich aan te melden op een forum én actief deelneemt dan komen ze al een heel eind. Ik ben ook een beginneling en heb helaas zelf weinig patronen in mijn bestand ( het zijn meestal ook dezelfde patronen die ongeveer iedereen heeft). Maar ik probeer op mijn manier mijn steentje aan het forum bij te dragen. En ja, het gebeurt wel eens dat ik een oproep doe om te weten waar ik een patroon kan vinden. Altijd krijg ik van iemand een site, bronvermelding of link. En ja, het gebeurt wel eens dat ik van een lieve hobbydoos een patroon krijg doorgestuurd. Ik ben dan ook respectvol ten opzichte van die persoon en ik zal dat patroon nooit zelf verder verspreiden, of dit een gratis, gekocht of zelf ontworpen patroon is. Ik wil maar zeggen : je bent gewoon vrij om zelf te bepalen wat je met je patronen doet en met wie je ze wil delen. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden. Heb je er geen zin in, gewoon deleten. |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Juli 2012 om 15:02 |
|
Sorry Biggels, heb niks over je hondje gezegd....
Wat verdrietig dat je je hondje hebt moeten laten inslapen. Dat doet verschrikkelijk veel pijn. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je verdriet ooit ruimte maakt voor mooie herinneringen aan je trouwe vriendje
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |