Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat een moeilijke dag.

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat een moeilijke dag.
    Posted: 23 December 2011 om 23:18

Sorry dat ik een beetje emotioneel ben , ik moet ook telkens huilen  .

Niet gewend eigenlijk van mij, maar sorry ik kan er niks aan doen.....kan het niet tegenhouden.

Morgen en dinsdag moet ik weer zo'n akelige dag mee gaan maken

Het is nl zo........vandaag zijn er 4 papegaaien van mij weggegaan......m'n gaaitjes zijn ook als kindjes voor mij.Morgen en dinsdag gaan er ook

Gijs m'n labrador gaat morgen ook naar een ander baasje

Ik heb deze keuze moeten maken, omdat ik het nu nog zelf kan regelen dat ze naar een echt goed, liefdevol ander huisje gaan. (jullie weten dat ik ziek ben hè)

En het wordt ook een beetje teveel voor me. Ik ben heel langzaam  en bijna altijd moe  en heb altijd pijn. En de kooien moeten toch elke dag worden schoongemaakt, er moetworden gevoerd, gespeeld en gekroeld. De gaaitjes zijn bijna altijd uit de kooi, dus maken een flinke puinhoop. Niet dat ik dat erg vind, maar het moet wel worden opgeruimd, en gedweild. Gijs kan ik niet goed meer uitlaten, omdat ik bijna geen kracht meer heb in m'n armen en benen. Anthony is overdag naar school of stage of sporten, dus moet ik hem wel uitlaten.

Heb er goed met Anthony over gesproken en ik heb toen besloten om het zo te doen. Ik wil niet dat Anthony het moet gaan regelen als het helemaal mis gaat.

3 gaaien blijven hier......Harry en Toon........(die wil Anthony graag zelf houden) en opa Krelis blijft ook hier, hij is al 67 jaar en ik wil niet dat hij nog word verhuisd.

Ik zoek voor HoobydoosTommie ook een heel liefdevol huisje. Hij verdiend het ook.

Dus morgen word Gijs opgehaald, en Janneke.

Dinsdag gaat Kootje naar z'n nieuwe huisje.

Pffffffffffffff.......sorry hoor dinnetjes dat ik klaag.....bedoel het niet om vervelend te doen.

Maar ik heb het er moeilijk mee.

 

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 23:20

Marileen

Klagen mag best hoor als ik jou verhaal lees.

Meid heel veel sterkte in de komende tijd.

Knuf

 

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">



http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 23:27
Dankjewel Jolanda......en ik zal proberen vrolijk te zijn op het forum.....
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 00:51
Dit is een afschuwelijk moeilijk besluit dat je genomen hebt. Je wilt het beste in de toekomst voor je dieren en dat is rationeel gedacht. De emotionele binding voelt als losscheuren en brengt veel teweeg in jezelf. Heel veel sterkte daarmee.  
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 06:48
Dat is verschrikkelijk moeilijk, maar wel een dapper besluit, heel veel
sterkte!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 07:12

kan me best voorstellen  hoor en klaag maar lekker hier kun je veel kwijt.

Piet heeft ook de keuze gemaakt zijn vogels ( heel veel) naar iemand te doen die er goed voor zorgt na een jaar of 40 en we hebben samen staan huilen.

Heel veel sterkte

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 09:25

Ach meis toch! Je beestjes zijn net als je kindjes en dat doet pijn. Natuurlijk, dat vind ik ook een mooie reactie. Ik zou het erg vinden als je ze zonder verdriet weg deed.

Je hebt een goede weloverwogen beslissing genomen en kan het zelf regelen. En dat is fijn. Je weet nu waar ze naartoe gaan en dat dat geeft straks een voldaan gevoel.

Maar het hoort erbij hoor, bij vriendschap horen lief en leed en dat mag je natuurlijk ook met ons delen.

Van mijn kant een dikke  

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 09:29
Heel veel sterkte.

Je hoeft je hier niet vrolijk te houden, huil maar bij ons uit, dan kun je je beter flink houden voor Anthony.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 10:09
ach meid wat een besluit heb je genomen kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt,maar vind het wel heel dapper van je en natuurlijk wordt je verscheurd van verdriet wij zijn er voor je heel veel sterkte

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 10:33

Marileen,

lucht je hartje hier maar, het was zeker een moeilijk besluit, maar verzorgen van dieren vraagt nu eenmaal véél werk, ze zullen wel allemaal een héél goede thuis vinden

veel sterkte en een 

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 12:10
Ach meis wat een dapper besluit, kzou geloof ik gek worden, blijf in je achterhoofd houden dat ze een goed tehuis krijgen dat is het belangrijkste, nu kun je zelf in alle rust kiezen waar naartoe, kun je ze nog wel blijven zien?
lydia wijsbroek
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 12:16
Dat is niet klagen hoor dat is toch maar normaal .Veel sterkte voor de dagen die komen en je moet zo denken ze krijgen een goede thuis
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 12:49
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 13:07
Ach Marleen,ik kan me voorstellen hoe moeilijk deze beslissing voor je is maar wat ben jij een dappere meid!!! Knuffels en sterkte voor jou 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 16:07
Maar Marileentje toch, wát een beslissingen...ik wist neit dat je daar zo mee bezig was....meid, wat moeilijk voor je maar dapper....sterkte hoor !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 17:03
Ik vind niet dat dit onder klagen valt. Je hebt verdriet, en dat mag je tonen, zeker hier.
Het is ook nogal wat, afscheid nemen van je vrienden!.
De beslissing is natuurlijk nuchter bekeken de enig-goede oplossing, maar dat houdt niet in dat je daar
niet verdrietig over mag zijn.Sterkte meid.
Back to Top
bgy123 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bgy123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 17:23
Nou het is heel begrijpelijk dat dit afscheid je verdriet doet.
Veel sterkte hoor.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 17:36
Ook van mij sterkte
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 17:47
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 20:07
Ach en dat precies in deze tijd. Juist met de kerst, en vlak na de sterfdag van Robertje. Wil je heel veel sterkte wensen. Dapper dat je de keuze hebt gemaakt. Heel dapper. Ik denk dat dat ook de liefde voor je diertjes laat zien.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns