Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat een moeilijke dag.

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 17:26
Sterkte Fien. Wat konijnenliefde betreft, zitten we misschien op dezelfde lijn. Hopelijk heb je het "maatje" wel de kans gegeven om afscheid te nemen. Dit geldt voor dieren evengoed als voor mensen om het te begrijpen naar hun vermogen.


Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 17:45
ja dat klopt ik moest als er eeen cavia overleed deze altijd laten liggen totdat hij/zij zo stijf was als een plank en ze er dus niet meer naar om keken dan was het het snelste gewend dat hij er niet meer was Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 19:58
Ach meisje toch, wat een zware beslissing heb je moeten nemen. Maar het zal inderdaad voor jou beter zijn. Fijn dat Tommie blijft, heb je toch nog een lieve vogel om voor te zorgen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 23:49

Ja ik ben blij dat Tommietje hier blijft........ook Harry en Toon blijven hier, want Anthony wil hun ook graag houden als....................je weet wat ik bedoel.

Maar de andere gaaien.....Krelis, Lientje, Geertje, Janneke en Kootje zijn nu allemaal naar een ander liefdevol huisje, maar ik heb er zoveel verdriet van .

Daarom was ik de laatste dagen niet zo actief op het forum....sorry hiervoor.......maar vanaf morgenochtend ga ik weer de oren van jullie kop kletsen

Ik haak nooit af!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 10:17
Niks geen sorry!!! Bouw het maar fijn weer op en klets maar zoveel je wilt. Ik vind dat je je goed houdt, hoor.
Gr.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 22:55
Nou........dit kan er ook nog wel bij............morgen komt de dierenarts  .........Chica gaat inslapen  . Ze wilt nu helemaal niks meer eten.....komt haar mandje niet uit......en ze slaapt heel diep en vast. Ze ligt ook te piepen.....dus ze heeft ook pijn. Ze is nu 15 jaar. Fleurtje haar zusje is 14 jaar en begon vanmorgen ook al met overgeven.
Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 22:58
het houd ook niet op bij jou eerst een deel van je dieren weg moeten doen en nu de dieren die je zou houden op zo'n manier moeten verliezen is niet niks houd je taai meid achter al die regen schijnt nog steeds de zon Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:09

Dankjewel lieve Francisca.

 

Hier 2 foto's van Chica.......dit is ongeveer een jaar geleden

 

 

En dit is Fleurtje

 

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:13
wat een schatje snap dat je het erg moeilijk hebt met het feit dat je ze moet gaan verliezen zou er niet aan moeten denken dat mijn boefjes me al gaan verlaten maar niets is onvermijdelijk in het leven sterkte morgen ik hoop dat je van de andere nog even mag genieten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:19

Corine, Anne-Marie en Kamilla,

dankjewel.

Zo raar dat ze er niet meer is.

Ik heb haar inderdaad op 't laatst bij haar maatje gelegd, omdat ik dacht dat hij het dan beter zou vatten......

Ik weet niet of dat zo was, ik hoop het!

groetjes

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:20
Fien.........
Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:21
het is even vreemd voor de overgeblevene maar dat gaat vrij snel over voor jou is het erger als voor het diertje die leven in het heden en gaan dus gewoon verder waar ze zijn gebleven wij hebben de hardzeer Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:29

Ik huil alweer, als ik dit lees Anne-Marie. Maar dat is ook van dank voor je steun!

Ze was zo lief, met een flesje grootgebracht, en dan, zo bizar: met Kerst gaat ze in een keer dood.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 07:36
Sterkte'
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 10:21
sterkte met het verwerken van het verlies het is toch een stukje van je leven dat is weg gevallen heel veel liefs Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 16:57

Allemaal nogmaals bedankt voor het meeleven en het begrip!

Liefs, Fien

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 19:13
Fien en Marileen, ik wens jullie veel sterkte, hier zijn geen woorden voor..............
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 22:57
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 23:09
Ik kom nog even een knuffeltje brengen 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 23:42
Dankjewel lieve Wilma!
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns