Wat eten jullie vanavond? |
Reageer
|
Pagina <1234 11> |
| Autheur | |
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 16:18 |
|
Voorgebakken kip, diepvriesfrietjes en champignons in roomsausje. Lekker |
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 16:43 |
|
As het volgens afspraak gaat eten wij vanavond gestoofde prei met lente-ui knoflook saus (lekker joh) en een speklapje gekruid met knoflookpeper en zout (morgen niet te dicht bij komen). Maar het zou zomaar kunnen dat er een pastaschotel staat te dampen als ik thuis kom, mijn man is namelijk al 2 jaar werkzoekende en kookt al die tijd ook al en graag en lekker, wat een luxe niet waar |
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 16:51 |
|
Wij eten stamppot zuurkool straks met spek en worst.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Joyce38
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 17:21 |
|
Wij eten spruitjes, jawel mijn kinderen lusten die. Met gekookte aardappels en een stukje verse worst. Doordeweeks altijd magere yoghurt.
|
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 18:01 |
|
Wij hebben ook spruitjes en aardappelen, En morgen hachee, heb ik al klaar, morgen alleen de aardappelen koken, moet een beetje makkelijk morgen hebben we de oppas. smakelijk eten, groetjes irene |
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Mutti
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 19:05 |
|
wij eten altijd tussen de middag warm Vandaag was dat broccoli met een bal gehakt . Morgen wordt het spinazie met gebakken vis . |
|
![]() |
|
Lmarina
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 19:10 |
|
We hebben net gegeten: zuurkoolschotel met worst, ananas, rozijnen. Heerlijk!! Het was de 1e keer dit najaar, maar dat komt zeker nog veel vaker op tafel deze winter. Als toetje deze keer heel saai vla uit een pak. Maar wel echt in de sfeer: herstvla
|
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
![]() |
|
ireen
Newbie
Lid sinds: 26 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 19:48 |
|
Wij hebben macaroni gegeten en toe chocoladevla
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 21:29 |
|
Ik ben er nu wel achter dat als je kookt voor 2 personen, je minder nodig hebt
. Ik ben nu alleen met onze dochter thuis, en ik had alweer teveel broccoli gekocht. Dus heb ik niet alles schoongemaakt, en kan ik het restant ergens deze week lekker roerbakken in een wokgerecht. En natuurlijk had ik ook teveel aardappelen geschild. Dus dat wordt een keer gebakken aardappelen. ![]() |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
droppie
Duizendpoot
Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 21:31 |
|
Vanavond hadden we gekookte aardappels met spruiten en slavinken...natuurlijk kon de jus niet ontbreken... Groetjes, Suzanne |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 21:55 |
|
verse spagetti met groene saus en ham zo noemen de kinderen het hahah en geraspte kaas natuurlijk toe stoofperen met vla en eem monatoetje voor de kids griesmeel met bessensaus |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
beppemartha
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 November 2011 om 22:06 |
|
ik ben vandaag druk geweest want mijn man wordt morgen 65!!! dusgroot (nou ja groot...) feest hier. van alles voorbereiden en om 19.30 ook nog zingen. dus een makkelijke pot gehad vanavond. kapucijners met mosterd, spekjes en griekse yoghurt toe. morgen worden het broodjes , foccacia's met 2 soorten soep en en natuurlijk allerlei lekkere dingen overdag. zoals appeltaart, citroenkwarktaart, kaas en worst, toastjes en wraps met zalm en ijsbergsla. |
|
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 08:16 |
|
Vanavond eten we vis in bladerdeeg, worteltjes en gebakken aardappels. Als toetje hebben we chocolade slagroom vla.
Maar niet te veel eten, ga vanavond naar behendigheid met de hond. |
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 08:46 |
|
Woensdag is spagetti dag. Daar komen we niet onder uit of het is hier opstand. De jongste is gek op spagetti en die heeft dus beslist dat het elke woensdag spagetti met vers gemaakte tomatensaus is. Dat is wel zo handig. De saus maak ik altijd klaar in een hele grote pot, dus heb ik toch altijd wel een portie of 8 in de vriezer steken en spagetti is snel gekookt. Aan dessert doen wij niet, hebben we ook nooit gedaan. Zo rond een uur of 8, zie ik heel mijn gezin wel eventjes een pitstop bij de snoepkast maken Ik ben wel hartstikke jaloers op jullie vla, die kan je hier namelijk niet krijgen |
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 09:09 |
|
woensdag vandaag eten we snijbonen piepers en een bal gehakt Mijn zoon lust er graag appelmoes bij (homemade) haha
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 09:20 |
|
Woensdag is altijd racen geblazen, om 15.45 de jongste naar de muziekschool brengen, de oudste om 16.15 naar judo, om 17.00 de jongste weer halen en rond 17.45 komt de oudste thuis. Dus maak ik voor ik de jongste weg breng een pan spaghettisaus en hoef ik alleen de spaghetti nog maar te koken als ik thuis kom. De 45 min die zijn muziekles duurt is te kort om naar huis te fietsen, dus verlummel ik die in de stad. O wat erg! |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 09:31 |
En het wordt nog erger als je in de stad dan een Zeeman, Wibra, Hema of wat dan ook tegen komt met hele mooie brei en haak wol. |
|
|
|
|
![]() |
|
Karina
Hobbywonder
Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 09:39 |
|
wij eten vanavond spaghettie met tomatensaus. Oudste is er niet gek op dus voor haar gekeken wat er nog in de vriezer lag en ze heeft geluk. Rosti met een hamburger
|
|
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 09:42 |
|
Woensdag is hier ook haastdag, tot 18 uur werken, dan derde bij de
bso ophalen, man haalt intussen jongste bij de creche op. Dan snel koken, roerbakmie meestal, dat eten we met z'n vieren. Om 19.15 uur, oudste twee van voetbaltraining halen en de jongens eten daarna altijd poffertjes, pannenkoek (allebei kant en klaar) of brood. |
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Lmarina
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 November 2011 om 10:11 |
|
Vanavond wordt het denk ik een grote pan macaroni zonder pakjes en zakjes. We hebben ontdekt hoe lekker dat is, en we eten het momenteel wekelijks. Als toetje iets met banaan (we hebben nogal veel bananen die nodig op moeten) |
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234 11> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |