Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:38
Gebakken aardappeltjes, een kippenpootje uit de grill en spinazie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:50
Kip nog-'n-eind! dat is kip Tandoori,kip Siam of iets dergelijks. Heb alle ingredienten bijeen, maar weet nog niet welk smaakje ik zal maken.Ik denk kip Tandoori.

Ben 's morgens bij het ontbijt nog steeds m'n paasbrood met spijs aan het oppeuzelen. Wel veel hoor, voor in je eentje. Volgend jaar toch maar iets kleiners kopen denk ik. Hij komt haast m'n neusgaten uit....
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 14:23
Wij eten vanavond pilav met rijst en sla met tomaat, komkommer en augurkjes.
 
Vla toe Tongue
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 14:28
wij eten stamppot rauwe andijvie met spekkies
 
eet smakelijk allemaal!!
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 15:23
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

wij eten stamppot rauwe andijvie met spekkies
 
eet smakelijk allemaal!!
 
Oh, dat heb ik gister gegeten! Vandaag nog geeeeen idee haha..
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 16:01
Originally posted by Daymoon Daymoon wrote:

Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

wij eten stamppot rauwe andijvie met spekkies
 
eet smakelijk allemaal!!
 
Oh, dat heb ik gister gegeten! Vandaag nog geeeeen idee haha..
 
dat is de reden dat wij het vandaag eten.....zag het gisteren en had er meteen trek in. LOLLOL
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 20:03
mmmmm, klinkt goed allemaal!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 21:29
een hartige taart met verse spinazie gegeten.
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 23:53
Ik denk dat ik deze topic maar niet meer bekijk.Krijg er afschuwelijke trek van   
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 09:37

mijn man en ik eten bloemkool currie en de kinderen bloemkool met een aardappel. Iedereen dus wat anders maar toch met deze ingredienten

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 09:55
help ik eet op donderdag altijd bij mijn schoonmoeder en die is er nu niet...... gaan ze zomaar 2 hele weken op vakantie...........tsssssss................ gelukkig neemt mijn schoonzus dan de traditie over hahaha
dus vanavond eten wat de pot schaft!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 10:16
aardappelen, spinazie met verscholen eieren en mijn man een tartaartje .
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 10:30
Nasi Koening (nieuw van Conimex) , uitproberen voor de caravan...... hahahahaha
 
Het was erg lekker !! Dat dan weer wel  LOLLOL
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 10:57
Vanavond staat hier vis en aardappelen met bloemkool op het menu...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 11:34
vanavond of bloemkool met balletje gehakt
of spagetti met tomatengehaktsaus
 
en dan raad je al wat we morge etenLOL
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 11:40
Ik heb nog een restje stampot andijvie en die bak ik op (voor op mijn boterham) volgens mijn kinderen ben ik niet goed wijs, maar het is zo lekker Wink
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 18:47
Broccoli, gekookte aardappeltjes en een saucijsje en voor mijn man nog een stukje overgebleven kip
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 19:56
Wij hadden het restant pilav van gisteren en daarbij sperciboontjes op zijn frans (roerbakken met een flinke teen knoflook Wink), komkommer/tomaat salade en vla/yoghurt toe.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 20:17
Originally posted by Elgurumi Elgurumi wrote:


Ben 's morgens bij het ontbijt nog steeds m'n paasbrood met spijs aan het oppeuzelen. Wel veel hoor, voor in je eentje. Volgend jaar toch maar iets kleiners kopen denk ik. Hij komt haast m'n neusgaten uit....

Nou dat kan ik me voorstellen. Meteen na aankoop een stuk in de diepvries doen en dan steeds als je zin hebt er een stukje uit halen. Zoiets doe ik meestal met 'grote' dingen ...  
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 20:19
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Ik heb nog een restje stampot andijvie en die bak ik op (voor op mijn boterham) volgens mijn kinderen ben ik niet goed wijs, maar het is zo lekker Wink

Nou daar zou ik nou niet opkomen. Of ik het ooit ga proberen ... ik weet het niet hoor Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns