Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  123 19>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat eten we vandaag?
    Posted: 05 Juni 2012 om 19:21
Wat eten we vandaag?
Ik heb, heel culinair, een bakje macaronie carbonara uit de vriezer opgewarmd.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 19:28
Hee dat is een leuk onderwerp!
Ik had alleen niet veel soeps vandaag.... weinig zin om te koken, terwijl dat ook een (van de vele) hobby van me is!
Ik had vandaag vegetarische balletjes, witte bonen met tomatensaus en gekookte aardappels.
Combi van niks maar ik gewoon zin in die bonen haha!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 19:29
ik kan nu nog niet kiezen, vandaag etens lijst ingevuld voor volgende week. er was hier ook wat mis gegaan met de keuken want iedereen kreeg hetzelfde en dat is nooit zo omdat je toch op die lijst uit verschillende dingen kan kiezen. maar het was vandaag een omelet met kaas (waar was de kaas?), gekookte aardappelen en boontjes (beetje te gaar) en dan nog een dubbel vla. meestal klaag ik van de keuken maar nu was het echt bagger.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 21:13
wij aten lasagne!
eigen gemaakt heerlijk!!!Big smileBig smile
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 April 2012
Status: Offline
Points: 263
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 21:51
Wij hebben asperges gegeten, waren heeeerlijk. Maar zoonlief lust ze niet dus voor hem iets anders klaargemaakt namelijk witte bonen in tom.saus. 
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:03
Gehaktbrood van kalkoengehakt, gecombineerd met gekookte asperges en gebakken courgette+ui+champignon+tomaat. Beetje bewerkelijk, maar wel lekker.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:11
Volgens mij kunnen jullie naast goed handwerken ook nog eens goed koken. Het ziet er allemaal lekker uit.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:14
Haha dat van mij vooral ja! Maar morgen ga ik weer eens iets lekkers koken denk ik, vandaag was ik gewoon lui Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:23
Seeke 69, jij hebt iig nog gekookt, ik heb alleen maar opgewarmd.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:28
Hihi de aardappelen wel ja... de balletjes in de oven gemikt en voor de witte bonen de pot opengedraaid, omgekiept en opgewarmd. Culinair hoogstandje dus :-).
 
En alleen opwarmen is toch ook wel eens lekker?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 09:20
Wij aten gisteren broccoli met een kaas/kruiden sausje, gekookte aardappelen en de heren een slavink en ik een groenteburger. Vanillevla of yoghurt toe Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 09:29
Wij aten stampotje van chinese kool, ananas en spekjes, smeuig gemaakt met mayonaise en boter, rookworst erbij, lekker hoor!!
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 09:53
Ik had nog een heleboel lekkere tomaten over van de hobbydoosdag, er lag ook nog een doosje hamreepjes en een zak geraspte kaas. Dat werd een heerlijke dikke tomatensaus voor de spaghetti.

Voor vandaag heb ik een pot boeuf bourguignon van de Lidlse Franse week klaarstaan, lekker makkelijk. Rijst, sla, komkommer, tomaat erbij.

Toetje is altijd Optimel yoghurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 09:59
Wat we vanavond eten weet ik niet, maar gisteren aten we Chicken tonight, die zoetzure variant...

Ohja, vanavond eten we witlof... Even zeuren of ik wat anders mag, want witlof lust ik dus echt niet!
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 10:35
Nou gister hebben we stampot andijvie gegeten uit eigen kas!! Heerlijk! Met speklapjes, dat hoort er dan wel weer echt bij! (Vind ik)

En vanavond witlof uit de oven met ham en kaas en spareribs en gekookte aardappels, lekkerrrr.
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:24
Gister hebben we kip in romige/ (voor vriend iets te) pittige/ zoetzure saus, met rijst en worteltjes.
Vandaag gekruide aardappelschijfjes, gehaktballen en broccoli.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:28
vanavond zijn het aardappelen met witte kool in melksaus en biefstuk  jamieeeeeeeeeee
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:39
gisteren gewoon rond etenstijd naar mijn dochter gegaan en daar even aangeschoven aan tafel, rijst met groente en kip, was lekker, allen kan ik de kip niet eten, word daar ziek van
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:56
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Wat we vanavond eten weet ik niet, maar gisteren aten we Chicken tonight, die zoetzure variant...

Ohja, vanavond eten we witlof... Even zeuren of ik wat anders mag, want witlof lust ik dus echt niet!


Ik rol de stronkjes in ham en gooi er veel kaas over en dan gaan ze in de oven. Het commentaar van Ton is dan dat de groente eromheen erg lekker is. Hij vind de spekjes in de spruitjes ook lekkere groente.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 13:07
Whaha, ik houd van Ton! En van zijn humor!

Ik heb even onderhandeld met mama en we eten vanavond sla met sonja aardappelen en vlees...

Morgen eten we andijvie (was voor vandaag ook de bedoeling, kan witlof en andijvie nooit uit elkaar houden ;))... Dat is namelijk heel lekker door de thaise nasi (conimex, niet meer verkrijgbaar, wel bij xenos) ipv paksoi (voor groot gezin niet aan te slepen)...

En net heb ik een boterham met pindakaas gegeten...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.687 seconden.
Lang Yarns