Wat eten we vandaag? |
Reageer | Pagina <12345 6> |
Autheur | |
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
wil je me het recept eens mailen?
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
vandaag niet veel beschuit en zoute tengels met cola. Hebben met 4 man de buikgriep.
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij eten vandaag bami met gebakken ei en zoetzuur van komkommers met kerry
Misschien leuk om dit receptje even door te geven Komkommer schillen, zaad er uit, in blokjes snijden. Doe ze in een pannetje met zo veel water dat ze onder staan voeg daar aan toe wat azijn, kerrypoeder en suiker Dit aan de kook brengen en plm. 10 minuten laten doorkoken tot de stukjes wat glazig zijn, dan laten afkoelen, is lekker bij rijst of pasta's ( mijn man is kok, maar als ik vraag hoe hij iets maakt noemt hij nooit hoeveelheden en maten, t'is altijd een beetje van dit en een beetje van dat, en dan moet je tussendoor even proeven) Eet smakelijk
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spaghetti met tomatensaus en komkommer.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
vandaag pasta penne met broccoli stukjes ham stukjes wortel en philadelphia
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik had vandaag spaghetti
gister: mjammie...... lamsbiefstuk met potato-wedgeg en Italiaanse witlofschotel we kregen eters, mensen die zo veel voor ons betekenen en die zoveel voor ons over hebben (in de breedste zin van het woord) vandaar zo'n luxe
|
|
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij hebben vandaag zuurkool op
|
|
groetjes Karina
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
wortelstamp met blindevinken
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker pizza
|
|
Groetjes jenny
|
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is vandaag zaterdag en dan is het steevast:
capucijners met spek, morsterd en augurkjes. af en toe afgewisseld met chili con carne.
lekker makkelijk en vlug klaar.
|
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeer waarschijnlijk gebakken tomaten met brood en een gebakken eitje met spek
|
|
Chris
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het wordt óf een uitsmijter óf gourmet, ik weet nog niet waar ik het meest zin in heb.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb net boontjes met tomaat en frikadellen gegeten en daarbij natuurlijk overheerlijke aardappelen
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gister lekker stoofvlees, rode kool en puree op.
Vandaag de groenterestjes opgemaakt door te wokken, die paar zielige worteltjes en halve prei en champignons die oud werden smaakten nog behoorlijk goed samen ;)
|
|
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag staat er mie op tafel..
een beetje van mezelf en een beetje van honig! |
|
lydjuh
Newbie Lid sinds: 20 Maart 2013 Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
witte bonen in tomatensaus en verse worst met appelmoes
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stampot rauwe andijvie met verse worst
|
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Gebakken aardappeltjes met ska en zalm
|
|
Chris
|
cynnie1986
Groupie Lid sinds: 03 April 2013 Locatie: zwolle Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pannenkoeken van de ah en afbakbroodjes met kaas... zou eigenlijk eerst vis eten. Maar dat smaakt niet zoals het zou moeten. Dus dat ging de prullenmand in en heb ik maar de "restjes" van het weekendopgemaakt.
|
|
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
|
|
Reageer | Pagina <12345 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |