Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten we vandaag?

Reageer Reageer Pagina  <1 272829
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 14:15
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Waar koop jij mungbonen? Ik zie ze hier bij de supermarkten niet veel. Eigenlijk alleen bij Albert Heijn en die ligt niet zo op mijn route. Als ik er dan kom, blijken ze die ook nog vaak niet in huis te hebben.

Inderdaad halen we mungbonen meestal bij AH. De reformwinkel in Almere Stad heeft ze ook volgens mijn man. Het merk heet "SMAAKT!" en dat kunnen andere supermarkten ook hebben. Op internet zag ik dat je mungbonen ook online kon bestellen bij AH. Hoeveel dat kost, weet ik niet. Maar droogbonen kan je rustig voor een heel jaar inslaan.    

Mutti, vroeger hadden we hier een recepten-topic. Ik kan het nergens vinden. Als we eens een nieuwe maken? Dan kan iedereen weer naar hartenlust haar kookkunsten beschrijven.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 14:33
Dank voor de tip, Kamilla.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 21:53
We horen wel wanneer de mungbonen bij jou op de tafel gekomen zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 17:31
Ik had bij Deka twee bakjes runderchipolataworstjes en twee zakjes roerbakgroente gekocht. En ik was gisteren en vandaag een beetje lui. Ik heb de worstjes aan stukjes gesneden, rijst gekookt, vlees en groente en later de rijst geroerbakt. Heerlijk. Die worstjes zijn dus ook geschikt als soepballetjes. Scheelt een hoop gedraai.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 17:34
Hier was het bloemkool met broccoli, opperdoezer-aardappels, vegetarische quorn met geroerbakte ui, paprika, courgette, selderie en zonnebloempitten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 17:46
Hier was het peentjes ,aardappelen met vissticks van de grill

Morgen wordt het bloemkool en een soort vlees wat mijn man meegebracht heeft .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 18:32
orak arik, weer eens
Het tegenovergestelde van de liefde is niet de haat, maar onverschilligheid.
© Elie Wiesel
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 20:19
Snijbonen, gegrilde karbonade en blokjes gekookte aardappelen meeverwarmd in de karbonadejus.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 08:36
Nog geen idee maar wel iets makkelijks...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 272829
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.125 seconden.
Lang Yarns Bergere de France