Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat gaan jullie dit zonnige weekend doen???

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:28
Wij zouden eigenlijk wel weg willen op de motor lekker toeren, maar we gaan toch maar hier nog een beetje in de tuin werken voor onze huisbaasjes.
Tim gaat een buitenkraan voor ze maken, willen we niet langer mee wachten want we krijgen natuurlijk zelf ook een hoop te doen als we 2 april de sleutels van ons huisje krijgen.
Dat toeren komt dan wel hoor.

We hebben hele lieve huisbaasjes, want we mogen er de laatste maand gratis zitten, hij zei ik wil niet dat je gaat haasten want dan word je naderhand weer ziek vanwege je Whiplash, zo lief van ze.

Groetjes en allemaal een heel fijn weekend.
Lidia
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:32
Dit weekend helemaal in het teken van m'n dochter herdenken. Morgen verse bloemen scoren,en een bloementaart maken in de vorm van een hart. 's middags de heliumduiven ophalen,steentjes van het grafje ophalen,'s avonds wassen in bad. Zondagochtend ontbijten, grafje heerlijk soppen,steentjes er weer in. Heliumduiven oplaten,'cadeautjes' ophangen/neerzetten. 's avonds gourmetten met m'n moeder er ook bij. We herdenken,maar ook vieren we dat wij toch al 2 jaar papa en mama zijn...Trotse papa en mama!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 19:34
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Dit weekend helemaal in het teken van m'n dochter herdenken. Morgen verse bloemen scoren,en een bloementaart maken in de vorm van een hart. 's middags de heliumduiven ophalen,steentjes van het grafje ophalen,'s avonds wassen in bad. Zondagochtend ontbijten, grafje heerlijk soppen,steentjes er weer in. Heliumduiven oplaten,'cadeautjes' ophangen/neerzetten. 's avonds gourmetten met m'n moeder er ook bij. We herdenken,maar ook vieren we dat wij toch al 2 jaar papa en mama zijn...Trotse papa en mama!

Hoi Nicole

Ik zal morgen aan jullie denken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 22:33
Morgen naar onze zoon in Eindhoven, Pa in de tuin helpen en ik helpen bij rolgordijnen wassen. (heb ik ook nog nooit gedaan!) Zondag naar verjaardag kleinzoon (wordt 13) in Tilburg. Groetjes, Lida
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 23:16
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Heel mooi Nicole...........wij doen zoiets ook altijd voor Robertje......
Ik ga het hele weekend aan jullie denken........jullie zijn bij me in m'n hart.......
Heel veel liefs.......
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 00:17
@ Marileen (en de rest natuurlijk!) Hug Doet me goed!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 12:37
Nicole, ik vind dit heel gevoelig en ook mooi hoe jullie hiermee omgaan.
Veel sterkte en succes met alles.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 12:43
Zaterdag is al voorbij, hoewel gisteren toch weer een paar dingetjes aan/in de tuin veranderd. Was buiten goed toeven.

Vanmiddag misschien een stukje wandelen en daarna lekker buiten zitten en genieten van al het goede.
Zonnestralen op de huid, niet verbranden!
Vogelgetsjilp, de eerste zoemende beestjes, jonge lammetjes in de wei, koeien lopen weer buiten, bomen, bloemen, eigenlijk alles ontluikt, enz.

Er is genoeg om van te genieten, als je er maar voor open staat.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 13:13
Heerlijk buiten in de tuin koffie drinken met een handwerkje. Hoe mooi kunnen simpele dingen zijn.....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 15:34
en ik nog steeds de zolder opruimen, kan toch niet op het terras gaan zitten .................
de steigers zijn om het huis................
het is mij wel mee gevallen met het lawaai, als je buiten staat is het erger.............
Wink
groetjes geesje
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 16:09
Gisteren eindelijk de pellet kachel gekocht maandag weten we wanneer ze komen plaatsen en op 2 april komen ze de ramen plaatsen eindelijk Big smile
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 19:19
Nicole.......hoe was het? heb een heel weekend aan jullie gedacht........ Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 00:08
Hoi allemaal,was prachtig....Blijft een vreemde/emotionele dag...alle herinneringen...Ben eerlijk gezegt blij dat het weer voorbij is...Dat klinkt een beetje rot,maar de hele maand maart staat vol met herinneringen,en er valt nu een soort rust over me heen. (nu de rest van de sh*t nog...)

Vanmorgen zijn m'n man en ik samen naar het kerkhof gegaan,we hadden alle steentjes zaterdag al opgehaald,en tot middernacht staan schrobben.Handen helemaal stuk,maar ik wilde het perse afhebben! Dus vanmorgen het monumentje helemaal lekker gesopt,steentjes er weer in,graszaad gestrooid..Gebreid vlindertje in de boom (zal van de week foto plaatsen),cadeautjes neergezet. Zelf bloementaart gemaakt,ook prachtig geworden (hihi,ook foto plaatsen?)Toen kwam m'n moeder met m'n zoontje ook daarheen,en hebben we symbolisch 4 ballonnen omhoog gelaten,met een kaartje met een gedicht erop. M'n zoontje (11 maanden,begreep er niks van..) heeft de eerste ballon opgelaten. En ik de laatste,precies in een boom bleef die hangen! Ontzettend gebaald! De heliumduiven waren nie gelukt,ballonnenwinkel zei dat het echt troep was,en dat hun ze daarom niet verkopen,het zijn gewoon gemodelleerde pedaalemmerzakken! EN DAT VOOR 5,50 P/S! Dus daar ga ik nog achteraan natuurlijk! We hadden nu ronde ballonnen met duifjes erop,zelfde symboliek,toch balen....Maar het was prachtig.

Thuis koffie gedronken,en cheesecake had m'n moeder gemaakt,met een grote 2 erop. Hebben we heerlijk van gesmult! En vanavond gegourmet,heerlijk! Het was een heel verdrietige dag,maar we proberen het toch als een echte verjaardag te vieren,wij zijn tenslotte ook jarig! Ze is dan wel overleden,maar voor ons is ze er helemaal bij,en wij vieren ook gewoon dat wij al 2 jaar trotse papa en mama zijn!

Nu rust,en ben erg moe,van alle emoties. Zo'n dag is een soort achtbaan aan emotie!
Ben vanmiddag nog even teruggereden naar het kerkhof,en toen was m'n ballon toch uit de boom gekomen.Dus heel erg blij dat ie daar niet meer hangt,maar dat ze nu dus toch ook mijn ballon en gedicht heeft ontvangen!

Verder hele lieve warme berichtjes gehad,en zelfs van vriendinnen foto's op de mail hoe er kaarsjes gebrand werden! Doet ons erg goed! En dan kom ik hier,en dan vraag jij er alweer naar Marileen,wat een toppers heb ik toch om mij heen!!!!!!!!!!!!!!!!

En hoe was jullie weekend?Wat een prachtig weer hebben we gehad he?!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 07:47
Tjonge Nicole wat een weekend (maand). Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt.
Sterkte voor al wat er nog gaat komen

Marlies
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:20
Blij dat het zo goed verlopen is nu eventjes terug rust en dat je ballon toch uit de boom gekomen is
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:09
Nicole......lief van je dat je vertelt hoe jullie het gehad hebben.
Heeeeel mooi gedaan........en EEN TROTSE PAPA EN MAMA............Ja, dat mogen jullie zeker zijn......en ik ben ook trots op jullie, dat jullie je er zo goed doorheen slaan.....al is het dikwijls moeilijk hé lieverd.
Onthoud dat ik met jullie mee leef.....en vaak aan jullie denk......
Veel liefs Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:22

Gisteren is Simone een hele dag bij mij geweest Big smile.

Wij hadden dus een ieniemenie HobbyDoosDagje LOL.
Het was zo leuk en gezellig.
Ze was er al om kwart voor negen in de ochtend en is
lekker lang gebleen....tot 6 uur.
Ik heb echt van de dag genoten.
Anthony had gisteren late dienst op z`n stage en ging om half 2 weg,
dus hebben we gezellig met z`n 2tjes geklets, gehandwerkt.......een dagje
vakantie gehouden. Jammer dat de tijd dan zo snel gaat hè.
Ennuhhhhhh........ik heb weleens vertelt dat ik altijd uit m`n hoofd alles nahaak
van een plaatje.....of van een plaatje dat in m`n hoofd zit.......MAARRRRRRRR.....
gisteren les gekregen van Simone in patroon lezen en haken van een patroon.
En ik kan het!!!!!!!!!! Leukkkkkk!!!!!
Gisteren dus begonnen met vlinders voor op het ~toilettengeval~ .
Oh jah.....ik heb van Simone heel veel viooltjes gekregen....lief hé!
Wilde ze vanmiddag eigenlijk gaan planten......kom ik erachter dat  ik
geen potgrond meer heb.........jammer.......maar morgen ff halen.
We hebben ook nog lekker buiten in het zonnetje gezeten, met koffie drinken.
Mowglie haar hondje was er ook bij, dus had mijn Fleurtje heel knap gezelschap.
Hihi.....een oudere dame met een jonge man.
Simone heeft de traploper van m'n poppenhuis meegenomen om af te borduren,
en ze gaat nieuwe gordijntjes voor m'n poppenhuis haken.....lief hè!
Simoontjuhhhh.......heel veel bedankt voor de gezelligheid !!!!! Hug
Ja......we hebben het echt heeeeeeel leuk gehad!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 18:35
Hoi Marileen ik ben blij dat je een toffe dag hebt gehad en goed he dat je patronen kan lezenThumbs Up
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 19:11
Wat fijnSmile Marileen en Simone dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad Thumbs Up
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:40
Marleen heeft het gras al onder mijn voeten weg gemaaid, een gezellige en nuttige dag die eigenlijk nog te kort was.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns