wat heb je nu op de pennen/naalden? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Onderwerp: wat heb je nu op de pennen/naalden? Posted: 19 Juni 2007 om 15:30 |
waar is iedereen momenteel mee bezig??
ik zit nog steeds in het middeleeuws tafereel, veel popjes en weinig tijd. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 19 Juni 2007 om 15:36 |
...van alles door elkaaar gr.Geesje
|
|
groetjes geesje
|
|
Marike
Hobbywonder Lid sinds: 19 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 445 |
Posted: 19 Juni 2007 om 16:03 |
Heb net de kleine kever gepost en ben nu aan het bedenken/kiezen wat ik nu ga doen. hello kitty zeemeermin of engeltje of toch gromit of van die lieve feeen.... ik weet het nog niet |
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 19 Juni 2007 om 16:31 |
de muis moet nog 1 arm en 2 beentje, en de vis moet nog vinnen... en verder morgen weer een volgende tas... Heb net een stapel opgestuurd, dus is meteen een mooie manier om plaats te maken voor weer wat nieuws! |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Posted: 19 Juni 2007 om 17:01 |
breien de uil van jean greenhowe en ergens ligt miss emily die nog afgemaakt moet worden en op de haaknaald een soort baljurk voor de barbie ( een poppa patroon)
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 19 Juni 2007 om 17:48 |
Ik ben al een tijdje bezig met een topje voor mezelf van goudkleurig bandjesgaren en daarnaast met een poncho die ik met de Knitwit maak. Tussendoor heb ik 'even' een eland van vilt gemaakt.
|
|
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 19 Juni 2007 om 18:34 |
Ik ben nu met de vrolijke beestjes van renske bezig voor de poppenkast van de kleinkinderen, en ga aan de uil beginnen,een beer is het volgende project en o ja, een rood gehaakt vestje. Groetjes Corry |
|
saskia welmoed
Hobbywonder Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
Posted: 19 Juni 2007 om 19:00 |
Ik heb een stapel gehaakte knuffels liggen........ze zien er allemaal wat sneu uit Bij de een moeten er nog poten aan, bij een ander nog een staart, en allemaal liggen ze te wachten op oogjes Voor tussen de bedrijven door heb ik een omslagdoek op de haaknaald zitten........ ben net begonnen met het haken van stoelpoten Mijn schoonzusje is meubelstofferder en gek op haken...voor haar verjaardag probeer ik een stoeltje te haken, waar de bekleding voor een gedeelte verwijderd is, en dus het binnenwerk zichtbaar.......het idee zit in mijn hoofd, of het uitvoerbaar is en leuk wordt moet nog blijken. Maar ik heb tot september de tijd. Mocht het lukken, dan komt er ooit een foto. En heel even tussendoor ben ik begonnen met een proefpakketje en lesje naaldvilten. groeten, Saskia Welmoed
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 19 Juni 2007 om 19:02 |
Mijn Scooby Doo vordert aardig, het hondje waar ik mee bezig was, ligt in de ijskast (te weinig garen, de oren lukken niet, maar er wordt druk naar gezocht), poncho voor mezelf (maar heeft weinig prioriteit), muisje (net begonnen vanmiddag, als extraatje) en een heleboel andere muizen zonder oogjes. Tja, als ik dit zo lees ga ik lekker, misschien toch echt tijd om nu stuk voor stuk af te werken. Groetjes Carla |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 19 Juni 2007 om 20:04 |
Ik ben de laatste dingetjs aan mijn teckel aan het doen en dan in elkaar zetten he.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 19 Juni 2007 om 20:52 |
Ik ben bezig met een rompertje voor de baby born.
|
|
|
|
MaVee
Groupie Lid sinds: 04 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 72 |
Posted: 19 Juni 2007 om 21:05 |
Een gehaakt zomerhemdje uit de knipmode van een paar jaar geleden. 't Schiet nog niet echt op, ben tussendoor te hard bezig met dozen inpakken voor onze verhuizing
|
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 19 Juni 2007 om 21:33 |
Heb een noorse trui half gebreid liggen , want mijn dochter had zo vlug mogelijk een lekkere warme vest nodig voor op de scooter, die is bijna klaar, maar ze moet eerst komen passen !!!!!! Dus ben ik tussen door maar aan een poppen jurkje begonnen , is veel leuker breien. Tony |
|
Antonia
|
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 19 Juni 2007 om 22:16 |
momenteel ben ik bezig met trui uit phildar met garen van Fibrex! Verder een soort vleermuismouw in design van veritas,mooi garen met goud in!!Slaat al van kindsaf in m'n ogen!(Alles wat glitterd)ben nochthans ver van barbiepop!lol! Paillettes opnaaien op trui die af is (phildar!) Zou dan graag eerst eens met breimachine terug opstarten(wol komt binnen van Bergere!)jurk voor dochterje ! en moet zeker in aug starten met mantel voor mezelf in vip en deseo!Zou spijtig zijn moest mij dit niet lukken! heb vandaag geen steek,draad of naald gezien,geniet momenteel van forum en al de toeren die jullie uithalen!Gebreide pizza's!wahahaha!Super!En die hot-dog! Groetjes,perle! |
|
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Posted: 19 Juni 2007 om 22:35 |
Een nieuwe aubergine / oudroze tas in krullint, en af en toe een gekleurd vlindertje. Ik maak er van elke kleur één en daar maak ik dan een soort staalkaart van, maar ik raak steeds tussendoor vlindertjes kwijt.
Krijg je er van als je in het openbaar zit te haken, he. Verder heb ik het deze week een beetje druk. Ik ben een pinata aan het maken van paier mache (hij is nu net droog, kan ik hem morgen vullen en afwerken), ik moet nog een Ronja de roverspak naaien voor m'n dochter en een vlag voor het scoutingkamp, dus effe niks nieuws op de pennen zetten lijkt me. |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 19 Juni 2007 om 23:47 |
Ik ben bezig met het breien van een ajour vest dat al lekker op schiet. Verder een dropshoedje aan het haken en nog het beertje van Marike. Dan een proefdoek aan het borduren in hardhanger En een tas aan het maken van een oude jeans broek. Dan nog een katoenen truitje maar dat staat op een heel laag pitje |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Marieke
Newbie Lid sinds: 15 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 21 |
Posted: 20 Juni 2007 om 08:40 |
met nog een paar zomersokjes en een 2de beertje en met de naaimachiene een broek,en bloesje zonder mouwen waar ik verder mee ga zodra ik fournituren heb gehaald |
|
Groetjes
|
|
x_ophelia
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 305 |
Posted: 20 Juni 2007 om 08:52 |
allemaal goed druk bezig :)
ik ben voorlopig gewoon een soort van heupband aan het haken. Wel heb ik al duizendeneen plannen maar ik kan nog geen patroon lezen |
|
Ratlover
Hobbywonder Lid sinds: 27 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 805 |
Posted: 20 Juni 2007 om 08:57 |
Op dit moment, veel te veel.
Ik heb op de naalden: 2 paar sokken 2 truien, waarvan 1 simpele en 1 met inbreimotief In de planning heb ik nog veel meer, te vinden op mijn weblog |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Posted: 20 Juni 2007 om 17:17 |
Ben nu bezig met een hesje voor mijzelf (haken). Begin jullie ga ik op vakantie en wil dan ook nog een haakwerkje meenemen alleen weet ik nog niet wat.
Heb genoeg patronen liggen hoor, maar moet nog iets uitzoeken wat geschikt is voor de vakantie.
Groetjes Els. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |