Wat heb je op de pen(nen)? |
Reageer | Pagina <1234 26> |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dekentje voor de kat is af, het ziet er raar uit . . . weet niet waar ik aan gedacht heb tijdens het breien. Maar ik denk dat
snorremiepie het niet veel schelen kan als je er maar lekker met je pootjes in trappelen kunt.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga vanavond voor het eerst naar het breicafé Ik zag het niet zitten de hele berg mosterd voor mijn zusje (2 kussenhoezen en plaid voor op de bank) mee te sjouwen dus heb een nieuwe breiprojectje opgezet: Poes Miauw
Ik heb hem al een keer eerder gebreid voor de verkoop van Het Rode Kruis. Dit keer wordt het een roze gemeleerde van Royal
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Owww, daar is Jips weer met haar prachtige showfotoos.....zo.n rose poes lijkt me ook leuk worden Jipske..en waar ben ik mee bezig..ik geloof met het vijfhondervijfentachtigste jurkje voor de mini babyborn, misschien wel met de duizendste inmiddels, ben de tel kwijt maar het levert nog steeds centen op voor de Goeie Doelekes en het verveelt geen moment...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben eindelijk begonnen met het vw-busje van Christel Krukkert
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nog bezig met het vest, de Spring Plumage, geen idee of het ook wel een vest gaat worden. Als ik het patroon zo lees dan snap ik er niets van, ik hop maar day ik het al doende zal snappen. Enne, ik heb toch geen proeflapje gemaakt, dus hopen dat de maat ook goed gast komen.
En dan ben ik aan het kraaltjes rijgen voor de vogeltjesketting. Was al bezig maar ik vond de kleur groen die ik had toch niet zo mooi bij de andere kleuren passen, heb daarom weer een stuk afgehaald en groene kraaltjes besteld. Tja en verder lig er het eea in de wacht. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Janne Marie moest even meneer Googel vragen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen hoe je toekomstige vest er uit gaat zien. Dat wordt een prachtstuk als het klaar is. Lijkt op de dreambird sjaal. Die heb je toch gemaakt, zou dus moeten lukken.
Zelf ben ik nog steeds met mijn rode vest bezig. Maar ondertussen aan de 2e mouw, gaat dus de goede richting uit. Ook brei ik sokken. No 1 is af. De toekomstige eigenaresse moet komen passen, kan ik aan 2 beginnen. Dan hangt er al weken een jasje waar de mouwen en de voering nog in moeten. Misschien vandaag eens achter de naaimachien kruipen????? En dat was het geloof ik, behalve dan dat er in mijn hoofd nog veel zit wat ik wil.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog steeds de knook colsjaal, een 5 jarenproject. Maar ik moet bekennen dat ik de laatste dagen meer puzzel dan knook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Katoenen babysokjes en een tutpopje .
Ben blij dat het weer lukt nadat ik door een stomme onhandige beweging m,n arm uit de kom had . |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bezig met de streepjesdeken en de mosterdberg van mijn zusje groeit ook gestaag.
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weer een paard(bestelling)
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
aan een clown en moet nog een schaapje breien is weer eentje besteld.
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
- Deken 1 - Deken 2 - Deken 3? Geen idee wat het gaat worden, iig lapjes aan het breien van verschillende maten. - Tas - Vest in elkaarzetten
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog steeds de corner to corner, die wel groter wordt, maar ook af en toe gesaboteerd wordt. Er wordt in ieder geval goed op gepast.
De dreambird zit effen in de tas/wacht.
|
|
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op dit moment:
- De Moogly CAL(blok 2) - De trui(al ligt die in het verdomhoekje nu.) En verder niet echt op de haaknaald maar hopelijk binnenkort wel onder de naaimachine naald een jurkje. |
|
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bezig met zo'n dekentje, nog 4 randen dan is hij af.
En kindersloffen zoals je hier kan zien. http://kweenbee-and-me.blogspot.ca/2012/12/how-to-knit-childrens-slippers.html |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een popje op de haaknaald uit het boek my doll crochet maar dan andersom zie ik
En ik ben bezig met een vest Gipsy Gardigan maar had wol te kort dus moet wachten tot de nieuwe buit binnen is. Komt eraan whaha. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
kan eindelijk aan mijn trui verder breien. (rugpand al af, en voorpand voor de helft)
verder heb ik ergens nog een gehaakt beertje met zwemband liggen(al zeker 2 jaar), goe weggestopt, (dus dat wordt zoeken of misschien gewoon laten liggen tot in de jaren stillekes als het terug boven water komt om het dan verder af te maken). en nog een gehaakte trui waarvan 1 pand bijna af is. |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kon het niet laten, wetende dat de resterende bollen fenna onderweg zijn, ben ik vanmorgen aan mijn South Bay Shawlette begonnen. Het moest gewoon, die bollen lachten al de hele week naar me!
|
|
Reageer | Pagina <1234 26> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |