Wat heb je op de pen(nen)? |
Reageer | Pagina <1 23242526> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was op mijn gemakje poppenkleertjes aan het haken en breien. En ik heb met een boterkuipje als ondergrond een reiswiegje voor een Simba mini popje ontworpen en gehaakt. Dat hebben een aantal vriendinnen gezien! En nu stromen de verzoeken binnen. Terwijl ik er alleen maar een paar voor Kika wilde maken. Ook had ik als tussendoortje een babydeken in granny's liggen en nu hoorde ik dat een dochter van een vriendin in augustus uitgerekend is. Gelukkig is het bijbehorende tutpopje al af en ik heb al 25 geheel afgewerkte vierkantjes liggen. Het worden er 49. Maar ja, het relaxte gevoel van rustig in de tuin handwerken is een beetje weg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie zijn met zoveel bezig. Kom ik aan, heb mijn breiwerk (fair isle, hm weet al niet eens meer wat het zou worden, een sjaal?) weggelegd en al een tijd niet meer aan gewerkt. Ben nu wel bezig met een ketting haken, van kraaltjes. Daar ben ik eigenlijk ook al heel lang mee bezig. Daar werk ik aan, gooi het een tijd aan de kant en ga er weer aan werken.
O ja, nog wel 4 grote rode rozen gemaakt, maar mijn zijde is op dus ik kan er niet meer maken. En vier op een vaas, dat hoort niet. Heb ze nu maar 2 bij 2 op planken liggen. Ik lees de laatste tijd wel meer sinds ik een ereader heb, nu kan ik het weer wat langer volhouden. Tja dat wat betreft mijn hobby's. Ben natuurlijk wel druk (lees: zou ik moeten zijn) met het huishouden. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier gaat t ook af en aan, mijn wip's groeien dus ik probeer met het vest door te zetten. Gisteravond een toer van 208 stokjes, mijn ogen
vielen er bij dicht, maar ik moest die ene toer af hebben van mezelf
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben kinderspeelgoed en slofjes aan het maken
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tussen de noeste arbeid in de moestuin door wijd ik me aan heel simpele pannenlappen.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Breialarm .
Dochter had beloofd babymutsje te breien - vliegenierskap model - snapt niets van het patroon en het moet Donderdag/Vrijdag klaar . kan jij dat . ??? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet lachen Bep .
Ik heb nu 2 punten af ,maar snap het ook even niet meer Morgen eerst maar rustig hardop lezen en vervolgens doen . Volgende muts mag ze zelf doen en zal ik het wel uitleggen . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was zaterdag op verjaarsvisite bij de vriendin met zwangere dochter. De dochter liet een foto zien van een babycape, vierkant met in één hoek een driehoekje voor het hoofdje. "Mam, kun je er zó drie haken?" Groot gelach, moeder had pas één haakles van mij gehad. Gelukkig was mijn grannydeken af, ik heb er nog een driehoekje van 3,5 granny's bijgehaakt. Dat is dan numero één.
|
|
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die dochter is zwanger van een drieling???
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, één in de was, één in de kast, één aan (om) het lijf. Er stond maar één garnaaltje op de echofoto.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Garnaaltjes willen ook wel eens schuilen . . . maar Magtelt, je ging toch vaker nee zeggen - ik zou maar wat vaart achter die haaklessen
zetten. Wat een geluk dat hè dat ik al breien en haken kon . Kun je me misschien leren zwemmen, dat kan ik nog niet
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan je leren filosoferen. Is dat iets?
Dat nee zeggen is te moeilijk, het ja flipte er zó weer ui,t toen iemand om een reiswiegje vroeg. Maar zij betaalt er altijd wel voor, zonder dat ik er iets voor vraag. Dus ik kan dat geld dan voor Kika reserveren. |
|
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren moest ik in het huis van mijn zoon wachten op een bezorger van een koelkast. Had mijn hobbyspullen meegenomen, ook mijn breiwerk. maar het is de tas niet uitgeweest. Ik had er gewoon geen zin in om wat te doen. Heb er wel wat schoonmaakwerk gedaan.
Die koelkast was trouwens een ramp. Ze plaatsten hem nog maar net in de keuken toen renden ze alweer weg, hadden haast. Haal ik de koelkast uit de verpakking, blijken er overal deuken en krassen op te zitten. Ik bel mijn zoon, bleek dat ze hem zelf hadden moeten uitpakken en op de plaats zetten. Nu kan ik er morgen weer gaan zitten, dan komen ze hem omruilen. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
@Janne Marie, en zo leer je iedere dag nog wat, niet dan ? Niet altijd dingen waar je op zit te wachten, maar je bent weer wat wijzer.
Kop op
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Jeanne Marie
Dat is per bedrijf zo verschillend . Toen wij een nieuwe koelkast nodig hadden werd hij keurig op z.n plaats gezet . De dag ervoor konden we bellen of hij in de middag of de ochtend route zat en een halfuur voor tijd kregen we nog een belletje . Hebben ze wel gezegd dat hij een poosje moet staan voordat de stekker erin mag ??? |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zoon had er speciaal voor betaald, dat ze hem zouden plaatsen. Ja, ze zeiden dat hij 6 uur stil moest staan voor je hem aan zet. Ik mag er vandaag weer gaan zitten. Ze geven door hoe laat ze ongeveer komen. Weet nog niet hoe laat dat zal zijn.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Mutsje was Woensdag avond af . Had het Dinsdag nog voor 3-4 uitgehaald omdat ik dacht dat het sierrandje alleen aan de voorkant kwam althans zo las ik het patroon . Bij het in elkaar zetten bleek dat niet te kloppen . Deel uithalen dus .
Het was op tijd klaar en dochter was heel blij . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus nu kan je bij wijze van spreken het in 1 dag klaar hebben.
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Bep ,dat zou kunnen maar ik denk niet dat ik dat nog eens doe .
Ik zat Woensdag morgen al om 7 uur te breien en die deadline is niets voor mij . Het waren Duitsers die een weekje Nederland deden en toevallig in haar winkeltje kwamen en vroegen of ze ook van die mutsjes had . In een opwelling, omdat ze zo aardig waren, had ze het toen beloofd . |
|
Reageer | Pagina <1 23242526> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |