Wat heb je op de pen(nen)? |
Reageer | Pagina <12345 26> |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij heb ik een of andere nare ziekte. Hellep!!!
Ik heb geen naaiwerk liggen, geen breiwerk op de pennen en ook niets aan de haaknaald hangen. Ik kan mij niet herinneren dat dit ooit een keer in mijn leven is voorgekomen. Iemand een medicijn?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naar de winkel en nieuw garen gaan kopen?
De kleerkast opentrekken en heel kieskeurig worden en besluiten dat je echt niks meer hebt om aan te trekken en dus DRINGEND iets nieuws moet maken. http://www.thekidsdaily.nl/news/art1066/Schort+van+pappa's+overhemd.html of deze maken voor de kleinkinderen. Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik dit zou kunnen maken. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik ooit zo'n ziekte zou hebben, dan ging ik naar mijn hobbykamertje en dan haalde ik het ene boek na het andere blad uit de kast om eens lekker door te kijken. Dan zou ik al teveel inspiratie krijgen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, als ik alle garen moet opbreien en haken dat ik in voorraad heb, ben ik nog een flink aantal jaren bezig. Dat geldt hetzelfde voor mijn stofvoorraad.Magtelt ik heb gisteren de halve avond er aan besteed om mijn patronen in boekjes en op de computer te bekijken om een keus te maken!!!! Je raadt het al, ik kan niet kiezen.
Maar na een middagdutje, die vervelende griep is nog steeds niet echt over, heb ik besloten aan een vest te beginnen waarvan het garen al 3 maanden ligt te wachten. Dus die ziekte is gelukkig snel voorbij geweest. Bedankt voor de tips om dit luxe probleem aan te pakken.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anders heb ik wel een aantal Ierse haakpatronen voor je. Een rozenstola om je vingers bij af te likken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben weer bezig met een baby deken met granny's met een uiltje (in combi met gewone granny's)
(http://creatiefbezig.blogspot.be/2014/01/granny-square-uil-vertaling.html) |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk, gisteravond lekker zitten breien aan mijn vest. Ik voel me weer helemaal thuis.
Ik wilde eens meemaken hoe het is om niets onder handen te hebben. Voor mij is het in ieder geval 3 keer niks, vooral vreselijk saai. Laat mij maar 6 werkjes tegelijk onder handen hebben, voel ik mij een stuk beter bij.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, dus wat zijn de volgende 5 werkjes? Geniet ervan
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, ik ben nog steeds bezig met de Spring Plumage, een vest. Volgens mij wordt hij niet goed maar ik kan toch niet stoppen, maak hem wel af. Dan zie ik wel wat of ik er mee ga doen. Het is nl. wel leuk breien, lastig maar leuk. Ik heb al een paar keer iets over moeten doen, wat best lastig is omdat je niet hele naalden heen en weer breit.
|
|
Margresse
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2015 Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben bezig met een trui voor mijn vriend. De wol is ultragoedkoop op
internet besteld. Vooralsnog was het spannend of mijn omrekening voor de
steekverhouding zou kloppen, maar dat lijkt gelukt te zijn.
Heb het lijf af, nu bezig met het achterpand: |
|
http://margreetzelfmaakzooi.blogspot.nl/
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke kleur.
|
|
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben sloffen aan het breien, ga er nog meer maken, de wol is nog niet op.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de colsljaal al bijna afgeknookt en ik heb alvast een simpele Princess Kate sjaal op de penenn gezet. Maar er kwam vanmiddag een Andrea, die nu Marie's Poppenmode heet, en daar stonden toch schattige jurkjes in!
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben alweer aan een tas begonnen.Dochter heeft Magic Light uitgezocht in de voorjaarskleuren.wit/lichtblauw.ietsdonkerblauw/geel lichtgroenen iets donkerdergroenen donkergroen.snappie!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vooral dat groen verwart me, hahaha.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze kleurtjes zitten er in.veel groen haha |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, ik heb net de twee oren van Teigetje af, kom ik erachter dat de geel die daarin gebruikt wordt niet meer te verkrijgen is in de twee hobbywinkels waar ik vaak kom. Aangezien ik zeker weet dat het garen bij één van die twee vandaan komt, wordt het hem dus niet.
Kortom: Nieuwe geel aangeschaft en ga vandaag maar weer eens twee nieuwe oren in elkaar draaien. Mocht iemand nog oren nodig hebben :P |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn dochtertje van 4 kan soms wel een extra paar oren gebruiken
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren n roze 'sparkle' truitje in elkaar gezet en n grote bloem op het voorpandje geborduurd; ziet er erg hip uit
meteen (het was inmiddels nacht) voor het broertje n blauw vest opgezet. Dat wil ik breien van allemaal resten blauw in willekeurige volgorde en volbreien met 'resten' kabels. Zo kan blauw ook kakelbont zijn, op zondag brei ik voor mezelf. Had zuivere wol gekocht bij n wolgroothandel; donkerroze met n wit spikkeltje, kwijlkwijl daarvan brei ik voor mezelf n kabeltrui. ben nou eenmaal verslaafd aan kabels, net als mijn moeder en haar moeder.... het leven is goed met n breiwerk |
|
Reageer | Pagina <12345 26> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |