Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb jij op de naalden, etc. staan?

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 17:03
Gehaakte armbandjes voor de swap.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 17:34

Ik ben op de helft van deze plaid,ik ben blij dat het lukt nu,dankzij pippie die heeft het mij geleerd want ik wist toen net wat een losse en een stokje was,ze liet het me elke keer over doen ha ha ha
Groetjes jenny
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 17:34
Een varkentje uit het boekje "zoomigurumi,
Fotolijstjes http://by-ilona.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-fotolijstje-patroon-crochet.html daar ga ik een mooi familie fotoboeket van maken
Een knalroze haarband met bloemetjes.

Groetjes
Omajan
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 17:51
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb net een "rampenwerk"van de pennen gehaald . Het is een reiszakje voor een baby ,maar het was werkelijk een rampen scenario .

Het begon al met de slechte stukken wol . Van Renske keurig nieuwe wol toegestuurd gekregen .Zelfde verfbad zelfde kleur , maar de wol is toch anders . Halverwege een voorpand nieuw aangehecht was duidelijk te zien . Eerst doorgebreid maar het zat me niet lekker . Midden in de nacht de hele boel uitgetrokken en opnieuw begonnen . Het  "foute "stukje wol zit nu in de capuchon daar zie je het niet zo erg   Ik ben blij dat het af is . Nu nog een heleboel draden afhechten in elkaar zetten en dan kan het de deur uit

Pfff

Wat een drama!!
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 09:07
Ik ben gister begonnen aan een truitje voor mezelf, maar dat ga ik niet redden zonder jullie hulp!!
ik ga vandaag nog wat scannen zodat ik het jullie kan voorleggen (tenminste... ik hoop dat dat lukt)
en ja het is een project van haken en breien!!!
Dat wilde ik eerst niet, maar vond het truitje toch wel leuk, wat doe je dan???
(haha heb al bedacht dat ik het breien ook wel kan uitbesteden, is het eerder klaar ;-))
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 09:26
Kom  op Dan gaan we er met z,n allen tegen aan . Het is er precies weer voor .
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 10:17
Oei wat er hier ligt... Haha best veel. Door de pijn in mijn handen kan ik op het moment niet veel haken.

Om te haken
- 3/4 poef
- 1/2 pleid
- 1/2 giraf sleutelhanger

Om te naaien ligt er nu niets, ik heb afgelopen 8 weken twee zomerjassen, een vest, 4 rokken, 4 babybroekjes, een damesjurk en een kinderverjaardagsjurk gemaakt.
Patroon voor nog een kinderjurk, een bloesje en een dames jurk en bigsizesshirt liggen klaar, alleen de stoffen moeten nog gehaald worden.

Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 11:07
Zeg Senmama, heb je een hele nieuwe zomergarderobe aangeschaft? Of heb je een heleboel mensen blij gemaakt?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 12:22
Ben even afwezig geweest ,maar heb wel genoeg gemaakt in de tussentijd.
Heb nog 1 doily die nog niet af is.

Ik ga nu beginnen aan een schildpad dekentje.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 12:35
Ik ben momenteel de hond Lotte aan het haken maar zonder jurk in plaats daarvan krijgt hij een jeansbroek en t-shirt. Voor wie zich afvraagt wie Lotte is hier staat het gratis patroon

Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 13:15
Ik ben weer met heeeeeel veeeeeel tegelijk bezig,
en nu Lotte erbij..........DANKJEWEL Vifke......Hug....
groetjes geesje
Back to Top
xxy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xxy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 13:27
mijn vest

en ga binnenkort beginnen met een lace sjaal......... wil patroon nog even natekenen op ruitjespapier omdat ik 1 patroon extra wil breien, net iets breder
spannend want dat is dan voor het eerst dat ik patroon ga lezen met hokjes en steepjes, rondjes etc

ben nog bezig met allerlei mandjes haken voor een groepje vrouwen
de hangertjes zijn klaar en moet ik nog afwerken (draadjes en e.e.a. erop naaien)

poppetjes /eendjes nog 2 onderhanden

krans , roosjes nog in elkaar naaien en erop naaien

dus eigenlijk hoef ik me niet te vervelen
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 14:15
Originally posted by geesje geesje wrote:

Ik ben weer met heeeeeel veeeeeel tegelijk bezig,
en nu Lotte erbij..........DANKJEWEL Vifke......Hug....

Graag gedaan hoor, heb je nu nog iets erbij op je lijstje :-D
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 14:32

mimic
amenineko
deken
tagua de aap
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 15:07
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Het valt voor mijn doen eigenlijk nog wel mee, meestal heb ik veel meer om handen:
kindersokken, damessokken, herensokken, vestje en truitje voor mezelf, adventsjaal 2010, gehaakte sjaal, klavertje vier, diverse sleutelhangers, gehaakt kleedje en nog enkele, grote en al heel lang lopende projecten zoals granny deken, deken van restjes sokkenwol, gordijntjes voor het hele huis, zo'n 25 meter.

Ik kan een heleboel schrappen van mijn lijstje, allemaal afgemaakt. Dat is het voordeel van met heel veel dingen tegelijk bezig zijn, dan kun je in korte tijd heel veel afmaken. En mag je lekker weer aan iets nieuws beginnenWinkWinkWink
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 19:15

Het valt voor mijn doen eigenlijk nog wel mee, meestal heb ik veel meer om handen:
kindersokken, damessokken, herensokken, vestje en truitje voor mezelf, adventsjaal 2010, gehaakte sjaal, klavertje vier, diverse sleutelhangers, gehaakt kleedje en nog enkele, grote en al heel lang lopende projecten zoals granny deken, deken van restjes sokkenwol, gordijntjes voor het hele huis, zo'n 25 meter.

Ik kan een heleboel schrappen van mijn lijstje, allemaal afgemaakt. Dat is het voordeel van met heel veel dingen tegelijk bezig zijn, dan kun je in korte tijd heel veel afmaken. En mag je lekker weer aan iets nieuws beginnenWinkWinkWink

Zooooo dat gaat lekker Pimmetje!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 16:47
Schopje omhoog!!

Wat staat er bij mij op de naalden:
ik begin vandaag aan een ochtend ontbijt pakketje voor Barbie: ochtendjasje, slippertjes, handdoekje, washandje, haarband en pyama/baby doll (alles acher de naaimachine).

Verder moet ik nog een "Chanel" achtig jasje afmaken (breien) voor Barbie.
Ik ben een babypop aan het breien voor mijn BFF, moet ook eens af
Deze week wil ik verder 4 jurkjes voor Barbie maken, twee outfits voor Baby born en een patroon tekenen voor een rokje voor mijzelf.

Ik zit sinds deze week zonder werk thuis dus ik kan mij heerlijk uitleven met het handwerken :-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:24
Bedjes, slaapzakjes, trappelzakjes voor minipopjes. Alles in tunische haaksteken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:31
De dreambird sjaal en een nijlpaard van African flowers
(en nog een paar kleine dingetjes Embarrassed )
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:40
ben bezig met een bolero van drops, beertje happy mishka aan het maken, alleen het breigedeelte zie ik nie zo zitten, :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns