Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat hebben jullie gevonden op de kleedjesmarkten?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat hebben jullie gevonden op de kleedjesmarkten?
    Posted: 30 April 2012 om 21:29
Ik heb een heel klein boodschappenmandje (leuk voor een kleine amigurumi), veel boeken voor het documentatiecentrum waar ik vrijwilligerswerk doe en een kerstkonijn van duracell (helaas maakt deze alleen geluid en beweegt niet).

Ben benieuwd wat jullie hebben gevonden.

Groetjes,
Anita
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 22:24
Ik kon over de koppen lopen zo druk dat het was! En ik maar denken dat veel Edenaren naar Veenendaal waren gegaan voor de koningin....
Na menig tas tussen de ribben, een elleboog richting oog en duw en trek werk (nee geen uitverkoop bij de H&M) ben ik snel naar huis gegaan hihihi.

Ik was op zoek naar muziekdoosjes en heb er voor 50 cent 1 kunnen vinden met een heel snoezig brahms liedje.

Verder heerlijk in de tuin genoten van de zon en 's avonds een ijsje gescoord Wink
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 22:31
Het was heel druk, maar ja wat wil je met dit lekkere weer.
Wij hebben vier bolletjes katoen gekocht voor ja wel 1 euro totaal. Dat kun je toch niet laten liggen.

Groetjes margaret
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 07:08
Helaas ben ik geen hobbyspullen tegen gekomen!
Maar wel een grote graafmachine en een spelletje voor de kids..dus die waren weer blij! Wink
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 08:03
Hoi dames,
 
in de topic 'vrijmarkt' kan je ook zien wat er gekocht is....Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 10:01
Mijn aankopen staan bij "vrijmarkt".

Ik erger me in zo'n drukte wel aan al die sleurkarretjes die je eerst niet ziet en waar je later over struikelt. Ik heb er zelf ook één, maar die kun je duwen, dan zie je tenminste wie er over struikelt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 10:05
dan zie je tenminste wie er over struikelt. 
Big smileBig smileBig smile
Heb je er ook nog lol van, hahahahahahaha
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 14:09
HIER IS ALLEEN MAAR EEN KLEIN VRIJMARKTJE VOOR DE KIDS. HEB DUS WAT LEGO, BOEKJE, AUTOTJEEN BARBYMEERMIN VOOR DE KLEINKIDS GEKOCHT EN HEERLIJK IN DE ZON IN DE TUIN UIT DE WIND GEZETEN.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 10:15
Ik heb een grote blinkende schaal gekocht, die ik nog ga omtoveren tot memo bord.
En verder 2 paar oorbellen voor 1,25 samen, gemaakt door 2 meisjes.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 10:28
ik heb 21 stuks van de happinez gekocht (beetje zweverig, achteraf)Euro 1.20 en 4 stenen delftsblauwe handdoekhangers inclusief afbeelding van een molen 1 euro en een game van 3.50. Wij waren om 9 uur op de vrijmarkt, het was eerst gezellig druk en een uur later was het gruwelijk druk.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 10:59
OOhhhhhhhhhh, dat zweverige vind ik nogal meevallen (kan ook aan mij liggen Big smile)
Dat is niet verkeerd 21 stuks voor 1,20 euro!!!!!
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 12:57
ik moet er ook nog eens serieus naar kijkn en opslaan wat ik gebruiken kan.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 15:20
in de topic 'vrijmarkt' kan je ook zien wat ik gekocht hebt


groetjes grietje
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:44
voor mijn aan winsten zie topic vrijmarkt
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns