Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ik nu beleefd heb!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat ik nu beleefd heb!
    Posted: 03 Maart 2012 om 16:56

Vanmiddag wilde ik een foto maken van een artikel voor mijn webwinkel en toen viel het toestel uit mijn hand op de plavuizen en ja hoor op de uitgeschoven lens  Ik kon er niets meer mee. Mijn man ging naar de fotozaak en kwam weer terug met toestel. Reparatiekosten boven de 100 euro. U kunt beter een nieuw toestel kopen, was het advies. Ik heb een soeplepel gepakt om er een klap op te geven want er was toch niks meer aan te doen. De klap was raak en de lens was weer in model gesprongen.  En ja hoor hij doet het weer!!!!!!! In ieder geval zijn wij hobbydozen erg handig he?

Groetjes van Jolly

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:01
 Je kunt het dan toch altijd proberen... Anders kan je er toch ook niets meer mee. Maar gelukkig voor jou dat hij het nu weer doet. Scheelt dat weer!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:21
Dat is heel goed en jij hebt heel veel geluk gehad hoor maar iets te verliezen had je toch niet he
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:53

jeetje heb jij ven mazzel.

zonder geluk vaart niemand wel toch?

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:56
jeetje, zie het al helemaal voor me, wat zullen je achter af gelachen heb dat het door die knal weer goed is gekomen
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:58

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Dat is heel goed en jij hebt heel veel geluk gehad hoor maar iets te verliezen had je toch niet he

Ja niet geschoten is altijd mis he, ik stond wel even verbaasd te kijken toen de lens weer terug sprong. En het scheelt heel veel euro's

Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:00
Originally posted by beppemartha beppemartha wrote:

jeetje heb jij ven mazzel.

zonder geluk vaart niemand wel toch?

Ik heb zeker mazzel en het zijn de kleine dingen die het doen he, al is dit wel een groot ding
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:06

Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

jeetje, zie het al helemaal voor me, wat zullen je achter af gelachen heb dat het door die knal weer goed is gekomen

We hebben zeker gelachen en ik nog het hardst want mijn man ging speciaal naar een zaak waar een man hem zou helpen, daarom schreef ik ook dat wij hobbydozen goed zijn.

Trouwens die mep moest ik niet te hard geven, want zou het toestel uit elkaar geslagen worden dan is het nog gevaarlijk ook. Er zit namelijk een hoogspanningscondensator met 6000 volt!!!!!!! Deze wijsheid heb ik niet van mijzelf hoor.

Groetjes van Jolly

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:07
Sorry, ik moest er wel om lachen.
Als het zo goed afloopt, mag dat toch?
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:16
Pippie, tuurlijk mag je er om lachen, dat heb ik ook gedaan hoor
Groetjes van Jolly

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:33
Grappig, zeg.........heb ik ook gehad, op vakantie ging de lens niet meer, ik werd een beetje giftig, doe een beetje lomp, en hopla, hij doet het weer....
groetjes
Iris
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:47
Iris jij had ook geluk, soms helpt het als je nijdig wordt he. En tijdens de vakantie kun je dat niet gebruiken ook.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:11

Ha ha hier moet ik wel om lachen hoor! Goeie bezuinigingstip.

Ik heb het zelf ook eens gehad, meer dan 10 jaar geleden, uitgeschoven lens en hij viel op de grond. Ik had het apparaat nog maar net, en mooi dat het kostenloos gerepareerd werd. Het was geen digitale camera, misschien dat dat ook een verschil maakt. Ik heb vaak het gevoel tegenwoordig dat electronische apparatuur veel gammeler is dan vroeger. Alleen het gebeurde tijdens de vakantie, en ik kon de rest van de vakantie natuurlijk geen foto's meer maken. Nou ja, als dat het ergste van de vakantie was hé.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:43

goed gedaan  Jolly

je had toch niets te verliezen

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:14
Typisch geval van een vrouwenhand. Onmisbaar! 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:16
Waar een soeplepel niet allemaal goed voor is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:18
Dat is echt super van je.Ik zou misschien voor de
grap toch nog even langs de winkel gaan.
En zeggen kijk hij doet het weer, koste wel minder dan 100
euro.
Ben alleen bang dat ik in de lach schiet.
To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:26
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Ha ha hier moet ik wel om lachen hoor! Goeie bezuinigingstip.

Ik heb het zelf ook eens gehad, meer dan 10 jaar geleden, uitgeschoven lens en hij viel op de grond. Ik had het apparaat nog maar net, en mooi dat het kostenloos gerepareerd werd. Het was geen digitale camera, misschien dat dat ook een verschil maakt. Ik heb vaak het gevoel tegenwoordig dat electronische apparatuur veel gammeler is dan vroeger. Alleen het gebeurde tijdens de vakantie, en ik kon de rest van de vakantie natuurlijk geen foto's meer maken. Nou ja, als dat het ergste van de vakantie was hé. Jij had ook geluk dat het toestel kosteloos gemaakt werd. Ik denk ook wel eens dat het lijkt of sommige dingen eerder stuk gaan.

Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:28
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

goed gedaan  Jolly

je had toch niets te verliezen

Dank je wel en de soeplepel is nog heel.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:30

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Typisch geval van een vrouwenhand. Onmisbaar! 

Dat is ook zo vrouwen zijn praktisch ingesteld ,over het algemeen dan

Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns