Wat kan het tegen zitten zeg!!!! |
Reageer
|
| Autheur | |
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wat kan het tegen zitten zeg!!!!Posted: 21 Augustus 2012 om 16:31 |
|
Ik had beloofd dat mijn pakketje van de verrassing swap, gisteren op de bus zou gaan. Maar helaas mijn Hernia liet dat niet toe, ik heb bijna de hele dag in bed gelegen. Tim kon het niet wegbrengen want als hij thuis komt is het postkanoor al dicht. Dus vanochtend een band omgedaan zodat mijn rug wat extra steun heeft, ik dacht laat ik even met de auto gaan, ja dat geluk had ik dus ook niet. De auto wilde niet startten, waarschijnlijk een lege accu, en die zit er nog niet lang in dus denk ik een maandagochtend exemplaar gekocht.Maar ik heb doorgezet hoor het pakket is weg ben gewoon gaan lopen ook goed voor je rug toch, alleen had het geen 27 graden hoeven zijn van mij.
Thuis gekomen weer lekker even plat in bed gaan liggen, en nu maar hopen dat het weer wat beter gaat, zal vast wel.
Sorry lieve Inge dat je pakketje toch nog iets later op de bus is gegaan.
Maar ik heb de laatste tijd allemaal van die gekke dingen die tegen zitten.
Ik hoop dat hij door de brievenbus gaat, want dat meisje in het postkantoor kreeg hem er bij haar niet door, ze heeft toen de klep maar open gedaan.
Lieve groetjes, Lidia
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 16:36 |
|
He jeetje zeg het gaat maar door bij jou met die dingen. Wel weer vanaf je eigen computer? Hoop dat het snel beter gaat met je rug! (en de rest natuurlijk ook)
|
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 16:41 |
|
Nee mijn computer is nog niet terug, ik zit op de oude computer die het toch nog af en toe redelijk doet. Hij wil soms niet uit en soms wil internet niet, maar ja voor even lukt het wel.
Ik hoop dat mijn computer deze week klaar is, dan kan Tim zaterdag mee om hem te halen.
Met dat ruggetje kan ik hem nu zelf niet tillen.
Groetjes, Lidia
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 17:26 |
|
Lidia, BETERSCHAP.......
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 19:45 |
|
heel erg veel beterschap met je rug!
|
|
|
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Augustus 2012 om 20:01 |
|
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |