Wat lezen jullie op het moment? |
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Autheur | ||
pleun
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 11:12 |
|
|
Bernlef - Geleende levens.
Ik hou van Nederlandse literatuur. Heeft iemand Tonio van A.F.T van der Heijden in zijn bezit? Ik ben in voor alle moderne literatuur. Heb zelf ook veel Ebooks. Stuur maar een mailtje. |
||
|
Groetjes Pleun
|
||
![]() |
||
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 11:15 |
|
Ik heb haar op mijn computer staan 'in de wachtrij' om te lezen. Wat is precies het genre?? Is het een leuk idee om een apart topic te maken met aan te bevelen boeken??? Zo krijg je vaak toch leuke titels en onverwachte boeken onder ogen.
|
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 11:57 |
|
|
zou ik ook leuk vinden ;.) en een kleine toelichting van het boek er eventueel bij
|
||
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
![]() |
||
MG Jewelry
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 12:10 |
|
|
Ik lees eigenlijk alleen haakpatronen op het moment, haha
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 18:11 |
|
|
Bij Maureen Lang zijn de thema's hoe mensen zich gedragen in oorlog, de 1ste en 2de wereldoorlog, of het hebben en verzorgen van een gehandicapt kind.
Bij Amish boeken geniet ik van het eenvoudige leven, de enorme maaltijden die achteloos naar binnen gewerkt worden en de hoeveelheid werk die Amish vrouwen verzetten. Lezen over huishouden is stukken leuker dan doen. |
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 18:28 |
|
|
ik hou het bij romans, detective en thrillers
romans van het type Jill Mansell en consoorten : vrolijke hedendaagse roman met zeer herkenbare situaties, en met een beetje opmerkingszin wel duidelijk hoe het ongeveer zal aflopen. Maar ik geniet vooral van de vrolijke tussennoten thrillers van het type Deflo : zo beschreven dat je denkt dat je er aanwezig bent, huiveringwekkend gewoon... Heb na enkele toch een tijdje zijn boeken aan de kant gelegd, had hartkloppingen na een tijd ;.)) detective : havink, cammilleri, peterson,... maar er zijn er nog voldoende om te proberen maar momenteel grandioos tijdgebrek ;.))
|
||
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
![]() |
||
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 18:49 |
|
|
Ik heb haar op mijn computer staan 'in de wachtrij' om te lezen. Wat is precies het genre?? Ik heb ze inmiddels bijna allemaal(volgens mij zijn er 7 vertaald in het nederlands) gelezen, het zijn detectives. Het beste kun je ze lezen in de volgorde waarin ze verschenen zijn, de verhaallijn loopt door, maar apart kan ook. |
||
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 18:50 |
|
over welke schrijfster heb je het??? ;.))
|
||
|
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:10 |
|
|
Lollibol, is cammilleri die van Inpescteur Montalbano? Ik ken de boeken niet, mijn man wel, maar ik geniet van de films.
En is Camilla Lackberg niet van die journaliste die moorden oplost? Daar waren KRO detectives van. |
||
|
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:15 |
|
|
ja Magtelt, die zijn van Montalbano -> schitterend, die detective heeft droge humor en die kan ik wel pruimen ;.))
Eerste boek is de eerste 70 pagina's doorworstelen om alle italiaanse agenten (namen) uit elkaar te kunnen houden en te weten wat elk zijn job is, maar daarna, leest als een trein ;.))
|
||
|
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:20 |
|
|
Bij de films heb je daar geen moeite mee, ik vergeet de namen ook steeds, er is een stuntel bij, die net zo binnenkomt als Kramer in Seinfelt, dus hij valt vaak met de deur naar binnen. Monbtalbano is knap om te zien en zijn vriend die ook inspecteur is, is nog knapper.
Om de een of andere reden werden ze alleen 's middags uitgezonden zo tussen 1400 en 1700. |
||
|
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:26 |
|
Camilla Lackberg
|
||
|
||
![]() |
||
widdy
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:33 |
|
|
Momenteel absoluut niets aan het lezen.
Ik lees vnl graag detectives (de Inspector Lynley boeken en zo). Laatst had ik van mijn man een non-fictie boek gekregen over orde en structuur in je kantoor. Eh ja, ik snap de hint, maar 't boek geraakt maar niet uit. Te saai ... Zowat iedereen in mijn vriendenkring is 50 tinten grijs aan het lezen. Niet meteen mijn standaard lectuur, maar als ik nog wil meepraten de komende weken, ga ik het boek (de trilogie) toch eens moeten lezen vrees ik.
|
||
|
Groetjes, Tineke
|
||
![]() |
||
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:54 |
|
heb je een volgorde voor me??
|
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 21:38 |
|
Wist zelfs niet dat er een serie van bestond???? Dit weet ik nu pas van jou ;.)) Jammer, die stuntel is magnifiek, ook in het boek wordt het zo beschreven dat je het met veel plezier voor je ziet ;.)) Zou Montalbano en zijn inspecteur toch wel eens willen zien, zal straks eens googlen ;.))
|
||
|
|
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 22:34 |
|
|
Ik ben dol op de boeken over inspector Lynley, geschreven door Elisabeth George, maar op dit moment ben ik op mijn e-reader de Harry Potter boeken in het engels aan het lezen. Ik ben nu in deel 4.
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Gerbera
Hobbyguru
Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 22:43 |
|
|
Ja die heb ik ook alle drie,lijkt me ook leuk om te lezen,ik bedoel vijftig tinten grijs
Ik lees alleen in mn bed |
||
|
Groetjes jenny
|
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 22:53 |
|
|
@ MariaLa, hierbij de volgorde van Camilla Lackberg IJsprinses (2006) - Predikant (2007) - Steenhouwer (2008) - Sneeuwstorm en amandelgeur (2010) - Zusje (2008) - Oorlogskind (2009) - Zeemeermin (2010) - Vuurtorenwachter (2011) - Engeleneiland (2012)
|
||
|
|
||
![]() |
||
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 23:36 |
|
Aha, dan is er inmiddels al weer eentje verschenen, morgen effe downloaden
|
||
|
||
![]() |
||
lollibol
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 September 2012 om 08:27 |
|
|
Engeleneiland is nog niet vertaalt!! maar de vuurtorenwachter precies wel, volgens wikipedia....
Mag ik vragen waar jij je boeken vandaan haalt????
|
||
|
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |