Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat lezen jullie op het moment?

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 09:40
ik kom op het moment niet verder dan Libelle en de Margriet.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 10:08
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Engeleneiland is nog niet vertaalt!! maar de vuurtorenwachter precies wel, volgens wikipedia....
Mag ik vragen waar jij je boeken vandaan haalt????

je hebt mail
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 10:38
ik weet niet eens wat een ereader is
hoe werkt dat?
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 11:01
Wat een leuk topic.
Ik heb net het boek van Dan Brown- Het verloren symbool gelezen.
En Het lot van de familie Meijer- Charles Lewinsky ligt al klaar.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 11:39
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Engeleneiland is nog niet vertaalt!! maar de vuurtorenwachter precies wel, volgens wikipedia....
Mag ik vragen waar jij je boeken vandaan haalt????

Heb eigenlijk geen idee waar ze vandaan komen, mijn mannetje doet het altijd. Ik hoor hem wel eens over Bin search of zoiets, weet wel dat we er een paar euro per maand voor betalen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 20:11
ik heb ooit van vrienden een cd-rom gekregen met 4000 boeken op. Nou daar zit wel wat tussen hoor, maar ik had graag geweten waar ik andere (betaalbare) versies/sites kon vinden.
Vandaar mijn vraag ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 08:18
Originally posted by drempt drempt wrote:

ik weet niet eens wat een ereader is
hoe werkt dat?

dat is bijna het enige 'hebbeding' waar ik het nut van inzie, in de wereld van ipad/ telefoons met internet e.d.LOLLOLLOL
Heel simpel: een hele kleine tablet/computer waar je boeken op kan zetten en kan lezen als een gewoon boek.
Kijk maar eens op Sony PRST1 op internet.....
IDEAAL! ik had op vakantie 80 boeken erop en mijn eigen muziek....heerlijk.
Bijkomend voordeel is, is dat je veel gevarieerder leest. Bevalt een boek niet doe je het weg en pak je wat anders. Een boek moet je duur kopen bevalt het alsnog niet.....

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 09:34
hoe kom je dan aan die boeken erop?
koop je en download je die dan of zo??

kunnen er ook haakboeken op?? en kinderboeken?
Chris

Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 09:38
voordeel van de ereader is dat je in de zon kan lezen. Zeker op vakantie is dat erg handig.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:54

Officieel koop je de boeken.....je kan ze ook huren via de bieb.
Er kunnen ook kinderboeken op, luisterboeken, patroonboeken wordt lastig omdat het een klein scherm is. Dan zou je beter een ipad kunnen kopen. Seeke heeft er een.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 11:59
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Er kunnen ook kinderboeken op, luisterboeken, patroonboeken wordt lastig omdat het een klein scherm is. Dan zou je beter een ipad kunnen kopen. Seeke heeft er een.

Ik heb een Samsung Tablet, geen I pad hihi....
Maar ook daarop kun je goed lezen, en patronen lezen gaat geweldig! Een e reader is ook niet echt gemaakt voor pdf bestanden, met een tablet gaat dan veel beter.
Ebooks kun je overal kopen, maar er leiden meer wegen naar Rome, dus ook naar boeken .... Wink

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:25
ik heb een eenvoudige, goedkope e-reader van 80€ ;.))
en daar lees ik ook pdf-patroontjes op. Er zit namelijk een knop op om je bestanden groter of kleiner te maken en die werkt bij mij prima...het wordt ook niet wazig wanneer ik inzoom.

@ drempt, die digitale boeken vind je een beetje overal, je hebt betaalbare sites, of je iemand kan jeze gewoon in een bijlage toesturen,...
wanneer je 'digitale boeken' googled, kom je vanalles tegen ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:27
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Maar ook daarop kun je goed lezen, en patronen lezen gaat geweldig! Een e reader is ook niet echt gemaakt voor pdf bestanden, met een tablet gaat dan veel beter.
Ebooks kun je overal kopen, maar er leiden meer wegen naar Rome, dus ook naar boeken .... Wink

dat bedoel ik dus.........volledig degitaal analfabeet op dit gebied behalve met mijn e-reader LOLLOLLOLLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:50
Je hebt ook nog de ouderwetse luisterboeken, op CD, dan kun je onder het handwerken of huishoudelijke klussen luisteren. Doe ik zelf niet, ik swing bij het strijken met Beatles en anderen en ik handwerk bij de tv. Maar voor mijn dyslectische dochter waren ze ideaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2012 om 22:40
Voor mij alleen echte boeken van papier. Zoveel mogelijk. Ben op dit moment bezig in de Magier van Feist, Stephen King - Harten in Atlantis en Ik griezel van genot.
Heb net Genadeloos van Karin Slaughter uit. Ik wil eigenlijk de hele serie van haar opnieuw lezen.
Heb de nieuwe Stephen King voor m'n verjaardag gekregen. Deze had in in de boekenwinkel al eens in handen, heb ik een paar pagina's gelezen en was ineens op pagina 30. Helemaal geweldig. Dus die ligt ook nog te wachten.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 00:32
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je hebt ook nog de ouderwetse luisterboeken, op CD, dan kun je onder het handwerken of huishoudelijke klussen luisteren. Doe ik zelf niet, ik swing bij het strijken met Beatles en anderen en ik handwerk bij de tv. Maar voor mijn dyslectische dochter waren ze ideaal.

Er zijn ook luisterboeken die je als e book kunt downloaden, volgens mij ook kinderboeken.
Ik strijk en haak bij de tv. Bij andere huishoudelijke klusjes staat lekkere muziek aan, dan gaat het net iets sneller :-).

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 00:37
Originally posted by bandicot bandicot wrote:

Voor mij alleen echte boeken van papier. Zoveel mogelijk. Ben op dit moment bezig in de Magier van Feist, Stephen King - Harten in Atlantis en Ik griezel van genot.
Heb net Genadeloos van Karin Slaughter uit. Ik wil eigenlijk de hele serie van haar opnieuw lezen.
Heb de nieuwe Stephen King voor m'n verjaardag gekregen. Deze had in in de boekenwinkel al eens in handen, heb ik een paar pagina's gelezen en was ineens op pagina 30. Helemaal geweldig. Dus die ligt ook nog te wachten.

Echte boeken vind ik vaak te zwaar, krijg vaak kramp in mijn vingers van het vasthouden.
Dan is een ereader of tablet ideaal :-)

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 00:38

Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

dat bedoel ik dus.........volledig degitaal analfabeet op dit gebied behalve met mijn e-reader LOLLOLLOLLOL

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 15:34
Ik strijk ook bij de tv. Ik heb er echt een hekel aan en dit leidt mooi af
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2012 om 18:25
goh ik lig ook een beetje achter wist niet eens dat dat bestondEmbarrassed
ik vind het wel een ideeBig smile
al die boeken die bij mij boven staan stof te happen
ik heb een aantal boeken van agatha christie de pocketserie
heel veel suskes en wiskes en wat andere strip boeken
een aantal romans
en een aatal thrillers
en ik maar afstoffenLOL

BEDANKT allemaal voor de info Wie weet vraag ik er 'een aan de goedheiligman!!
Wink
Chris

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns