Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat te doen met een pompoen??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat te doen met een pompoen??
    Posted: 24 September 2012 om 18:34
hoi hoi
weet iemand wat ik kan maken van een pompoen
ik heb een pompoen gekregen en het is een flinke jongen
wat kan ik van dat vruchtvlees allemaal maken

soep weet ik natuurlijk al want dat heb ik al vaak gemaakt
de kindjes vinden dat niet zo lekker!
weet iemand een lekker recept dat zij zelf gemaakt heeft??

ben heel benieuwd
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 18:46
Ik heb er ook eentje op het aanrecht liggen en ben ook op zoek naar recepten. Soep mag bij mij ook. Ik heb er nog nooit mee gekookt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 19:12
http://madamconfituur.com/tag/pompoenconfituur/ Deze hebben we vorig jaar meegekregen van de creche met halloween, en was in elk geval bij de kindjes een groot succes... Misschien eens proberen...
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 19:19
Pompoentaart? Of pompoen stamppot, dan kook je ze met de aardappel mee en dan prakken. Wordt het wat zoeter.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 19:33
http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=pompoen&sr_type=recipe
ik heb eigenlijk ook alleen maar soep gemaakt, maar op de site van de AH staan veeeeeeeeel recepten met pompoen :)
Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 20:10
Pompoen met wortel stampot !!
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 20:23
Ik heb er een stuk of 15 ik kweek ze zelf en maak er jam en pap van en de anderen liggen voor de sier.
Soep vind ik niet lekker van de pompoen, maar een pompoenen taart is ook lekker.Heerlijk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 21:47
Soep of taart.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 23:23
Ik heb hier ook nog een grote liggen die ik gekregen heb en buiten soep weet ik niet meteen wat te maken, eens kijken tussen de receptjes.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 00:44

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 09:58
oooh wat leuk
confiture had ik nou nooit verwacht en een taart of roosteren lijkt me ook wel wat
julie horen nog van me
ik krijg over twee weken mijn vriendin en haar man op bezoek misschien is een taart dan wel handig

bedankt allemaal
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 10:57
Wat ik ook erg lekker vind is een ovenschotel van Pompoen, geitenkaas (zachte), honing en noten.

De pompoen schoonmaken en schillen, in blokjes snijden en even koken tot hij gaar is. Pompoen in een ingevette ovenschaal leggen, zachte geitenkaas erover brokkelen, wat nootjes erover strooien (ik gebruikte vaak gemengde ongezouten mix of alleen pecan of cashewnoten), honing erover heen en even in de oven op 200 graden totdat de kaas gesmolten is.
Heerlijk met gebakken aardappel.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.733 seconden.
Lang Yarns