Wat vinden jullie het leukste om te doen? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naaien,breien en haken. Maar wat vind ik het leukste? Weet ik eigenlijk niet. Ik denk overdag naaien en tijdens koffiedrinken en 's avonds breien of haken, ligt aan het project waar ik mee bezig ben.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het eigenlijk niet. Ben de laatste tijd veel aan het haken en het begint mijn strot gaan uit te komen.(vierkantjes van 7 cm op 7 cm aan elkaar aan het haken) Maar net zoals oepske zegt, het gaat vlugger dan breien.
Het liefste brei ik truien. Maar dan hebt ge hier van die mensen die linken plaatsen en dan ben ik dus weer verkocht want er zitten altijd wel mooie dingen tussen. Maar ik heb me voorgenomen om eerst die haakklussen af te werken nu en dan begin ik terug aan de truien (heb momenteel zelfs geen trui meer) |
|
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou breien vind ik leuker dan haken maar dat doe vanaf ik bij dit forum ben vooral knuffels breien aan kleding begin ik niet meer aan dat is te lang dan raakt mijn geduld op
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |