Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat vinden jullie?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat vinden jullie?
    Posted: 14 Oktober 2012 om 19:08
Wat vinden jullie van de volgende advertentie. Ik weet dat deze dame echt alleen het gevraagde bedrag wil hebben.
Zou ik hier wat dekens mee kunnen haken.
Veel wol mohair enzo dat kan je toch met een andere wol mee haken voor het effect.

Ik twijfel enorm .of ik het zal kopen.
http://hobby.marktplaats.nl/breien-en-haken/605260220-grote-doos-met-wol-ruim-100-bollen-en-meer-dan-8-kg-totaal.html
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:12
dat lijkt me niet zo duur....En als het kleuren zijn die je kan gebruiken, waarom niet?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:13
poehhhhhh dat vind ik moeilijk, als je het mooi vindt moet je het zeker doen want het is niet duur
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:14
ziet er heeel interessant uit, lijkt me een goeie koop hoor.
lydia wijsbroek
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:19
Kwa kleur vind ik het mooi neutraal blauw, bruin grijs zwart. Altijd mooi te combineren.
Ik ga er lekker een nachtje over slapen.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:35
als de kwaliteit is wat je zoekt en de kleuren kun je mee leven, is het absoluuuuuuuuut een mooie mogelijkheid en zeker niet te duur. Zeker als je dekens wilt maken, want als je voor Ami's dit gaat aanschaffen, kun je wel 30 bruine, 25 blauwe en 10 rode beren maken, das misscien wel een beetje overdreven
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:47
Nou ja zo dacht ik eigenlijk ook. Voor de amigurumi zit er ook veel leuks bij.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 19:56
Ik zeg doen!
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:55
kzou maar opschieten voor iemand het voor je weg kaapt.......... een forum vol hobbydozen......Wink
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 21:13
Het is iedereen gegunt!!!!
Dus als iemand het wil gewoon doen.

Ik twijfel nog even verder , en dan weet je weg is weg.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:12
Ik zie er veel mogelijkheden in, doen Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 01:48
Het is niet duur dus ik zou het gewoon doen

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:11
ik heb geleerd; bij twijfel niet doen......
Blijkbaar is er dan toch iets wat je niet aanstaat ook al is het een mooi aanbod.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:07
het is zeker niet duur
en er zitten mooie bollen tussen
100 bollen voor 40 euro!! en als er een bolletje bijzit die je niet zo mooi vind is er geen man euh bol overboord reken maar om per bol
en ze heeft de halve bollen nieteens meegerekend!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:18
Nou weet je wat me eerlijk gezet tegen houd.
1,5 week terug stond er van dezelfde persoon in mijn ogen dezelfde advertentie, alleen andere foto's
Toen heb ik geboden. We zijn gaan onderhandelen omdat ik het wil ophalen niet verstuurd het is voor mij dichtbij.

En zo maar op eens niets meer gehoord en stond er gereserveerd bij de advertentie en is toen verwijdert.
Nu staat de advertentie er dus weer, maar ik hoor niets meer.

Ik vind de wol wel mooi, maar de gang van zaken niet.

Dus bij twijfel niet doen inderdaad , maar het is wel een mooie aanbieding.
Gelukkig heb ik nog genoeg te doen en te maken, maar o o o



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:25
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Nou weet je wat me eerlijk gezet tegen houd.
1,5 week terug stond er van dezelfde persoon in mijn ogen dezelfde advertentie, alleen andere foto's
Toen heb ik geboden. We zijn gaan onderhandelen omdat ik het wil ophalen niet verstuurd het is voor mij dichtbij.

En zo maar op eens niets meer gehoord en stond er gereserveerd bij de advertentie en is toen verwijdert.
Nu staat de advertentie er dus weer, maar ik hoor niets meer.

Ik vind de wol wel mooi, maar de gang van zaken niet.

Dus bij twijfel niet doen inderdaad , maar het is wel een mooie aanbieding.
Gelukkig heb ik nog genoeg te doen en te maken, maar o o o



 
dat zou voor mij al genoeg zijn om er vanaf te zien.....
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 10:06
Twijfel is bij mij ook nee en zeker wanneer ik lees hoe haar onderhandelingen gaan, niet doen en lekker wachten wat er nog meer op je pad komt. 
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 10:09
Oh nee, dat is een ander verhaal. Ik begrijp je twijfel en zou het in zo'n geval, hoe verlokkelijk ook, niet doen. Er komt heus wel weer iets moois voorbij.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 10:09
Gelukkig jullie denker ook zo over, fijn toch altijd even een ander horen.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:13
Bij twijfel zou ik het ook niet doen, zeker niet als je al eens met haar onderhandeld hebt en het misliep
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns