Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat was het gezellig!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat was het gezellig!
    Posted: 05 December 2011 om 23:48

Nou ik moet het ff aan jullie kwijt hoor .

Het was zooooooooo leuk en gezellig vanavond. Anthony en ik hebben echt genoten. En volgens mij heeft Robertje stiekem vanaf z'n wolkje mee zitten gluren en lachen . Gohhh.....de eerste pakjesavond na z'n overlijden.......

We waren zomaar met z'n 2en, maar hebben het echt heel leuk gehad.

Anthony had voor mij bij ieder pakje een rijmpje......dat ging op volgorde....hahahah echt gelachen. Ik heb van hem ook een hele mooie stoomreiniger gekregen, een muis voor m'n laptop, zalige bodylotion, een zak kikkers en muizen en een heel mooi notitieboekje. Oh ja ook nog een chocoladeletter.

Hij was ook heel blij met z'n kadootjes. En z'n sjaal en muts vond ie ook heel mooi http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24640. Hij gaat er morgenochtend gelijk gebruik van maken

Volgend jaar gaan we weer Sinterklaas vieren

Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 06:45
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!!!
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 07:35

dat was een leuke pakjesavond

 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 08:06
Fijn dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. en Robčrtje heeft vast en zeker met jullie meegenoten
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 08:09
Nou wat heerlijk zeg, fijn dat jullie hebben genoten.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 08:10

wat fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad.

 

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 10:18

Ik weet wel zeker dat Robertje mee heeft gekeken,en vooral mee heeft genoten! Hij is vast heel trots op jullie dat jullie er zo'n geslaagde avond van hebben gemaakt!

Wat ben je ontzettend lekker verwend zeg! En wat lief dat Anthony bij elk cadeautje een rijmpje had!!!!!!

Wij hebben zaterdagavond Sinterklaas gevierd,eigenlijk onze eerste 'echte',het was een beetje dubbel: Cairo (7 maanden) reageerde heel erg leuk op de cadeautjes (hij snapte er verder niet zoveel van,maar hij keek erg lachend naar die zak en de pakjes..),dus echt genoten! Toch in je hart erg dubbel: want dit hadden wij vorig jaar al mee moet maken met ons dochtertje...En op zulke momenten realiseren wij ons wat wij met haar nooit hebben kunnen meemaken,en hoe had zij dat gevonden?

Wij hadden ook een paar cadeautjes voor haar in de zak gedaan,en zondag bij haar grafje neergezet en opgehangen (heel mooi vogeltje gebreid,ben er supertrots op,heb alleen vergeten een foto ervan te maken). Ook wij weten zeker dat onze dochter vanaf haar wolk meekijkt en geniet!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:20
Ach Nicole, wat ontroerend om ook iets voor je dochtertje in de zak te doen en bij haar grafje te zetten....dat vogeltje is een prachtig symbool voor haar....ook zelf ''gemaakt'' ...door jou ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 13:18
Dank je! Precies: wij hebben 2 kindjes,al is het voor het oog maar 1...Daarom voelde het niet goed om alleen voor ons zoontje cadeautjes in de zak te doen.En ik heb nu al aardig wat dingen voor ons zoontje gebreid,dus wilde nu iets voor m'n dochter maken,en dat is heel erg mooi gelukt!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 15:34
Wat vind ik jullie geweldig sterk!!! De verhalen ontroeren me.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 15:52
Wat fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 16:08

Fijn dat jullie zo genoten hebben. En je bent inderdaad super verwend.

Bijzonder om zo je dochtertje in ere te houden Nicole. En ook iets voor haar te maken. Ze is en blijft inderdaad je kindje. En die blijft er altijd bij horen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 19:06

Mooi en ontroerend om te lezen, bedankt voor het delen met ons...

Knufs, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 22:58
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Ik weet wel zeker dat Robertje mee heeft gekeken,en vooral mee heeft genoten! Hij is vast heel trots op jullie dat jullie er zo'n geslaagde avond van hebben gemaakt!

Wat ben je ontzettend lekker verwend zeg! En wat lief dat Anthony bij elk cadeautje een rijmpje had!!!!!!

Wij hebben zaterdagavond Sinterklaas gevierd,eigenlijk onze eerste 'echte',het was een beetje dubbel: Cairo (7 maanden) reageerde heel erg leuk op de cadeautjes (hij snapte er verder niet zoveel van,maar hij keek erg lachend naar die zak en de pakjes..),dus echt genoten! Toch in je hart erg dubbel: want dit hadden wij vorig jaar al mee moet maken met ons dochtertje...En op zulke momenten realiseren wij ons wat wij met haar nooit hebben kunnen meemaken,en hoe had zij dat gevonden?

Wij hadden ook een paar cadeautjes voor haar in de zak gedaan,en zondag bij haar grafje neergezet en opgehangen (heel mooi vogeltje gebreid,ben er supertrots op,heb alleen vergeten een foto ervan te maken). Ook wij weten zeker dat onze dochter vanaf haar wolk meekijkt en geniet!

Wat een mooi gebaar.........

En ik weet zeker dat zij samen met Robertje heeft meegekeken en dat ze allebei hebben zitten lachen naar ons

Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 23:17
De laatste week was ik niet thuis en daarom wat stil op het forum. Na vele reacties van andere forumleden waar ik niet veel meer aan toe kan voegen, wil ik jou graag laten weten dat ik jou bewonder om jouw levenshouding. Jij geeft blijk het Leven te eren in zijn Compleetheid; wat gegeven was en wat genomen werd. Ik ben blij dat jullie een fijne Sinterklaasavond gehad hebben. Een warme avond met waardevolle herinneringen.

Liefs,
Kamilla
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 23:21

Wat lief van je Kamilla..........dankjewel

Knufffffffff

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns