Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Water overlast

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Water overlast
    Posted: 19 December 2011 om 12:52
De brandweer uit Kruibeke zijn al vanaf vrijdag aan het water uit de huizen aan het pompen .Mijn man en zoon zijn zaterdag een ganse dag gaan helpen.Ik heb met een paar vrouwen gezorgt dat ze eten hadden .Zondag zijn ze weer mee gaan helpen dat de ploeg van week eventjes konden gaan rusten en wederom voor het eten gaan zorgen .Als je naar het nieuws kijkt van Belgie daar kan het misschien vandaag ook nog op komen dit weekend allezins en ook onze burgemeester .Nu zijn ze op het ogenblik nog aan het pompen ,ik heb  nu platte rust mijn stem is nog af en toe weg straks komt de dokter terug kijken en de heup doet ook goed pijn maar daar is een dafalgan goed voor
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 13:59

Conny,sterkte met je heup. Heeft het zo hard geregend bij jullie of is er een riviertje overgelopen?

groetjes Frea

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 14:06

Conny, ik heb al dikwijls aan je gedacht, en wou niet bellen, want ik weet dat jullie (man en zoon)bij de brandweer zijn, en die zitten nu tot over hun oren in het werk, en jij nu ook met als kok te fungeren

ik wens jullie allen veel sterkte, en verzorg je heup een beetje hé, dat ge niet terug in panne valt

groetjes rita

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 15:29
Wat een drukte! Hopelijk lukt het jou allemaal een beetje met zo min mogelijk pijn.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 17:12
Hopelijk valt de waterschade een klein beetje mee.
Maar pas goed op jezelf met de heup hoor.
Sterkte met alles.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 19:15
Er is een potpolder gebouwd achter Kruibeke en de pompen voor het rioolwater kan wel weg in de polder maar niet zo een hoeveelheid en dat kwam dan in de huizen.Vandaag is het in orde gekomen ,maar ze verwachten terug regen die mensen houden nu hun hart vasst voor wat er komen gaat.Die pompen kunnen maar in de lente geplaatst worden en de regen komt nog maar.De burgemeester heeft er altijd tegen geweest omdat er regen walt loopt het in de polder en als alles klaar is komt de schelde in de polder en dan kan er niets meer bij van de huizen
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 11:01
Nou zeg, ik kan me voorstellen als je daar woont dat je dan best een beetje bang bent voor wat er nog meer gaat komen. Raar eigenlijk als zelfs de burgemeester tegen een plan is, dat het dan toch gewoon wordt doorgezet.
Tineke 01
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 12:11
Hij jaren land een maal per week betoogd maar haalde niets uit ,en nu in de andere gemeente komt er ook een en daar zijn de burgemeesters er nu ook tegen spijtig dat ze daar niet eerder op kwamen en mee deden met de onze maar het was niet in hun gemeente en nu wel he
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 17:21
oh wat een narigheid!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 10:18
Nu is het nu wel geweken voorlopig de mensen houden hun hart als het regend
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:47
Oh ik kan me voorstellen dat de mensen hun hart vast houden. Hebben jullie zelf ook last van het water gehad? Of zijn jullie vooral de redders in nood geweest. Hier in Kinderdijk hebben we 19 echte polder molens staan tegen al het water overlast van het verleden. Nu is er al jaren een electrisch gemaal. Maar dat zet je niet zomaar even een twee drie neer natuurlijk. Al zou ik zeggen, zorg eerst dat er pompen zijn en ga dan pas iets neerzetten wat eventueel voor wateroverlast zou kunnen zorgen. Zeker als de burgemeester er al op tegen is. Beter voor niets pompen geplaatst dan het drama van nu.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns