Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waterloopleinmarkt

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 12:46
Ik had er al twee, eentje ligt bij de sokkennaalden en eentje bij de rondbreinaalden. Ik grijp nooit mis. Dus de derde gaat in de hddd. Iets voor jou, Pippie? Hij zit nu in de vaatwasmachine.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 13:23
dus jij hebt wel iets gevonden op de rommelmarkt

dingen die je vast goed kan gebruiken
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 13:32
Wij hebben ook zo'n ding...

Je hebt zoiets ook voor de spaghetti. Afhankelijk van het aantal personen heb je dan gaten, dan weet je hoeveel spaghetti je nodig hebt.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 14:13
Magtelt, als hij uit de vaatwasser komt, doe je er dan een briefje aan dat hij voor mij is ?
Jij hebt namelijk iets, wat ik nodig heb. Nooit van het bestaan afgeweten.Anders had ik hem allang gekocht.
Ga altijd met de naald met knop langs de naald zonder knop en weet dan ongeveer welke maat de knoploze naald heeft.Dat is me toch een gezoek.
Vanaf 2 juni ziet mijn leven er héél anders uit!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2012 om 20:15
Ik kwam hem tegen op een hobbybeurs, was een kopje koffie aan het drinken en toen zag mijn oog een kraam met breinaalden en toen kwam ik de naaldenmeter tegen. Ik deed het al jaren met een papieren meter maar de gaatjes waren daar al iets van uitgeluberd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 09:58
Mijn kartonnen zat een knik in, al toen ik hem erfde. Hoe ik aan de twee andere kom, weet ik niet, ik kreeg door de jaren heen zoveel hobby-afval. Maar er gaat een briefje aan die van Pippi met "gereserveerd door Pippi".

Hij is brandschoon geworden, alleen is hij wat versleten, net als de mijne.

Ik heb wel een plastic spaghettimetertje, maar dat is wat optimistisch over de omvang van onze maag. Ik hang daar altijd de wasknijpers aan waarmee ik allerlei verpakkingen sluit. Onderhand weet ik wel hoeveel ik moet afmeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 10:01

Ik heb een mintgroene, deze zat in de breinaaldendoos van mijn oma. Super handig.

Ik hou de dingen van oma en van mezelf strikt gescheiden, ik wil niet dat het door elkaar komt

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns