wauw als je dit kunt breien |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 September 2013 om 22:07 |
Wil deze toch even met jullie delen. Vind dit geweldig breiwerk. |
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker mooi!
En ik kan niet breien |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig! En ik kan breien :)
Maar ja, ik kan helaas geen Noors.
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig en ja ik kan breien en dit zou ik ook wel willen (en kunnen) maken, helaas te weinig tijd. Tegen de tijd dat ik het af zou hebben ben ik er op uitgekeken denk ik
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw wat mooi en ja ik kan breien en als ik er de tijd voor zou kunnen nemen zou dit misschien ook wel lukken maar ja die tijd he
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt heel erg mooi, je moet wel stressbestendig zijn lijkt mij en heel veel geduld hebben om dit te kunnen breien!
|
|
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig!!!
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
makkelijk zat gewoon het patroon volgen ik ben een noors vest aan het breien dat ik heb nagetekend op ruitjespapier van een klein blaadje en dat word prachtig.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je inzoomt op de foto, zie je dat er ook veel opgemaast is !
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oke, inmazen is nog even iets makkelijker dan inbreien (vind ik) maar het blijft een kunstwerk!
|
|
|
|
manumij
Duizendpoot Lid sinds: 24 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
T blijft idd mooi
Maar ik ga me er niet aan wagen haha
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
O wauw!!!!! Moet echt gaan leren breien nadat ik klaar ben met mijn haak werk
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is mooi Dine. Waar staat het patroon in? Welk garen ga je gebruiken? Ik wil een sjaal breien met allemaal verschillende patroontje en kan er geen vinden. Het idee van een adventssjaal in ajour, maar dan in fair isle.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lidwina : dit model staat in de laatste Verena. Ik heb Merino superfein gekocht van Lana Grossa. Bij zo'n model wou ik zeker kwaliteitswol hebben. De kleuren zijn bijna hetzelfde als bij dit model. Ik ben ook van plan om dit te breien volgens 'de regels van de kunst'. Dus de maat nemen van voor-, achterpand en mouwen telkens om de 10 cm. Daarna patroon tekenen zoals bij het naaien en dit nauwgezet volgen.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet je je verbeelden, ik heb hem zelf. Hoe dom kan een mens zijn?
Heb hem gisteren nog in mijn handen gehad. Ik heb de Nederlandse uitgave, daardoor zal het gekomen zijn denk ik. Eigenlijk heb ik liever de Duitse, maar ik had een kadobon, dus.. Ga meestal extra naar Aken om de Duitse uitgave van Duitse bladen te kopen. Er staan nog meer mooie dingen in. Ben benieuwd naar je creatie!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
dine
Post Options
Thanks(0)
|
Het kriebelt hier heel erg om eraan te beginnen. maar ik durf niet goed. Door een heleboel factoren ligt mijn lichaam in de knoop zodat o.a. mijn gewicht soms op korte termijn heel erg wijzigt . Daarom heb ik de neiging om te wachten tot alles wat gestabiliseerd is. Het is immers te gek om achteraf te merken dat het handwerk een maat te klein is of 2 maten te groot. Heb ik het laatste halfjaar allebei meegemaakt. Als ik start begin ik veiligheidshalve met de mouwen . Op dit model staat immers geen vervaldatum : het blijft mooi.
|
|
willyg313
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is niet echt heel moeilijk,het gaat alleen niet zo snel
Er is veel opgemaast en de mouwen is eigenlijk heel simpel
Heb er een voor mijn schoonzus gemaakt,niet dezelfde hoor en nu ben ik voor mijn zwager bezig
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vind 'm prachtig,maar daar ben ik te ongeduldig voor.Ik zoek toch altijd makkelijkere patronen uit.
Dan kan ik ,bij de tv,of als er ook andere in de kamer zijn,gewoon doorgaan en deelnemen aan het gesprek.Met al dat tellen gaat mij dat niet lukken.Maar het is een plaatje
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
schitterend en verslavend om te doen
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |