Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWE HEBBEN GEFIETST VOOR??

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2010 om 13:02
Corry en Chrisje, ik heb op de vlooienmarkt € 45 verdiend (afgerond naar boven), dat had ik voor de uniformen bestemd. Kan ik dit nu beter aan Creative wonders overmaken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 September 2010 om 15:02

wat super van je magtelt!!!!! echt geweldig dat je zoveel hebt verkocht en dat je dit doet!!!!

Wat betreft de vraag: zou je dit misschien beter even met marianne bespreken?Zij is toch meer op de hoogte van wat dringend is... Maar zeker is dat het altijd op de juiste plek komt!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 September 2010 om 18:40

Magtelt,wat heb jij lekker verdiend.

Zeker lekker vermoeiend,zo"n rommelmarkt.

De stand voor de uniformen is nog iets hoger,we kregen via Lidia nog 10 euro erbij.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 September 2010 om 19:37
sjeeee Magtelt, klasse dat je op die markt hebt gestaan voor die actie, toppertje ben je hoor !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 12:57
Ik heb Marianne al gemaild.

Het was echt voor de lol en een beeje om op te ruimen, die vlooienmarkt. Ik heb zulke gekke dingen wél verkocht en andere juist niet. Alle ringetjes uit een vorig leven (toen ik 17 -24 was), die me niet meer pasten, een glassnijder met diamantje, zilveren vleesvork met agaten handvat, het Sneeuwwitjehuisje van AH, glazen crème brûleebakjes, een wasrekje gingen vlot weg, ook fantasyboeken. Andere dingen bleven liggen en zijn maandags naar de kringloop gegaan, zonnehoedjes, serviesspul, vaasjes. Mijn Shirly Templesprookjesfilmcassette ging naar een jongen met een gouden ringetje in zijn oor. Twee zakken wolrestjes naar een meisje van een jaar of 9, 3 haaknaalden en een haakboekje, een 2 suisses stekengidsje werden wel verkocht, andere breiboekjes niet. Maar gisteren kwam een vrouw op bezoek om de motor van Ton te bekijken en uitproberen en die wilde de twee Hema zomerboeken wel hebben en het smurfenpaar van AH. Dat scheelde in zwaarte voor het krinloopgesjouw.

En bijna alle klanten maakten even een praatje.

Mijn vriendin die de tafel deelde raakte haar weefrek niet kwijt, wel haar trouwjurk aan een verzamelaarster en alle playmobile. Zij had nog meer omgezet dan ik, maar zij hoefde niet voor de tafel mee te betalen, dat scheelt. Ze heeft het ook meer nodig dan ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns