We zijn er weer |
Reageer
|
| Autheur | |
Mia316
Hobbywonder
Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: We zijn er weerPosted: 16 April 2013 om 07:48 |
|
Hallo allemaal
hier ben ik weer het is een hele tijd geleden dat ik er was. maar we hadden problemen met de computer en je weet hier in egypte loopt het moment allemaal nog niet zo hel lekker. De computer is rond december naar cairo gegaan om hem daar na te laten kijken. na heel veel weken telefoontjes en boos worden (dat helpt hier dan tegendraads) kregen we bericht dat de computer dus stuk was en niet gemaakt kon worden balen natuurlijk. Ok nu kwam het volgende probleem dat we hem weetr terug moesten hebben want ja we wilde alles van de computer halen van patronen foto's je weet dat wel. Dus weer wachten het waren op moment dus al een paar maanden. Gelukkig is hij in luxor aan gekomen we hebben een nieuwe gekocht en ze hebenalles weer op d enieuwe computer kunnen zetten. Dus zo doende was ik er hier niet zo heel veel en via het internet cafe doe je het niet zo gauw kijk je de mail en ga je weer. Verder is het hier in luxor (Egypte) rustig toeristen zijn erniet veel zon schijnt volo hier. Wij zijn zelf wel druk we werken nu in een B&B met onze vrienden hier. De eerste gasten zijn afgelopen zaterdag weer vertrokkenna 14 dagen verblijf. We heden daar ales voor verzorgt zewilden zeld diner er bij voor 14 dagen een hele drukke tijd maar we hebbener van genoten.. Dus dames alles jullie eens een plaatsje zoeken en niet ineen hotel willen roep maar. Ze dat was het weer voor even er eerst weer even lees voer en ook voor mij om alles weer na te neuzenente lezen groetjes mia |
|
|
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 April 2013 om 08:59 |
|
hoi, leuk dat je weer terug bent!
luxor? al geweest zeg ik dan heel blasee, 30 jaar geleden, dat dan weer wel, in mn vrijgezellen tijd, met een rondreis, in bus van cairo naar aswan, wat een land! toeterd de meute er in de auto nog zo op los? |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 April 2013 om 16:05 |
|
Hoi leuk dat je er weer bent
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Mamaeer
Duizendpoot
Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 April 2013 om 16:30 |
|
He, welkom terug......
Leuk om ook dingen uit Egypte te lezen ;-)
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 April 2013 om 18:33 |
|
Leuk dat je er weer bent. Ik had Egypte gemist!
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |