Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

We zijn er weer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: We zijn er weer
    Posted: 16 April 2013 om 07:48
Hallo allemaal
hier ben ik weer het is een hele tijd geleden dat ik er was.
maar we hadden problemen met de computer en je weet hier in egypte loopt het moment allemaal nog niet zo hel lekker.
De computer is rond december naar cairo gegaan om hem daar na te laten kijken.
na heel veel weken telefoontjes en boos worden (dat helpt hier dan tegendraads) kregen we bericht dat de computer dus stuk was en niet gemaakt kon worden balen natuurlijk.
Ok nu kwam het volgende probleem dat we hem weetr terug moesten hebben want ja we wilde alles van de computer halen van patronen foto's je weet dat wel.
Dus weer wachten het waren op moment dus al een paar maanden.
Gelukkig is hij in luxor aan gekomen we hebben een nieuwe gekocht en ze hebenalles weer op d enieuwe computer kunnen zetten.
Dus zo doende was ik er hier niet zo heel veel en via het internet cafe doe je het niet zo gauw kijk je de mail en ga je weer.
Verder is het hier in luxor (Egypte) rustig toeristen zijn erniet veel zon schijnt volo hier.
Wij zijn zelf wel druk we werken  nu in een  B&B met onze vrienden hier.
De eerste gasten zijn afgelopen zaterdag weer vertrokkenna 14 dagen verblijf.
We heden daar ales voor verzorgt zewilden zeld diner er bij voor 14 dagen een hele drukke tijd maar we hebbener van genoten.. Dus dames alles jullie eens een plaatsje zoeken en niet ineen hotel willen roep maar.
Ze dat was het weer voor even er eerst weer even lees voer en ook voor mij om alles weer na te neuzenente lezen
groetjes mia

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 08:59
hoi, leuk dat je weer terug bent!
luxor? al geweest zeg ik dan heel blasee,
30 jaar geleden, dat dan weer wel, in mn vrijgezellen tijd, met een rondreis, in bus van cairo naar aswan, wat een land! toeterd de meute er in de auto nog zo op los?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 16:05
Hoi leuk dat je er weer bent
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 16:30
He, welkom terug......
Leuk om ook dingen uit Egypte te lezen ;-)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 18:33
Leuk dat je er weer bent. Ik had Egypte gemist!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.545 seconden.
Lang Yarns