Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenweb-blog

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Onderwerp: web-blog
    Posted: 11 Juni 2007 om 01:07

Hier zijn een paar hobbydoos getrouwen die een eigen webblog hebben.  Wel ik zou nu ook graag zo een handwerkblog opstarten omdat ik het wel leuk vind om over een jaar nog eens te zien hoe een creatie ontstaan is, en ook voor de rest een beetje bij te houden wat een mens zo al niet meemaakt. Ik heb al gezien dat je via een bestaand blog via de link naar een provider kunt gaan voor de aanmaak van je eigen blog.

Ik wilde even vragen Is het maken van een blog gratis ?

Ik kan wel werken met de office pakketten Word, Excel, Publicher en Power Point. Is dat voldoende om zo een blog te beheren want voor de rest ben ik een computerdummy

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2007 om 08:06

Je kan een weblog heel makkelijk aanmaken, vaak zijn er van die standaard opmaken/schermen/kleurtjes/layouts en hoef je alleen alles maar in te vullen met je eigen tekst. Al die denkgen zoald word en excel heb je niet eens nodig.

Ik heb zelf mijn blog bij blogger.com. Is wel engels maar je kan ergens nederlands aan klikken en dan is het meeste in het nederlands. Deze is gratis.

Er zijn verschillende andere maar toen ik het een tijdje terug ging uitzoeken zag ik dat je voor een hoop moest betalen. Soms maar 4 euro per maand maar andere weer voor ruim 10 euro  per maand. Sommige zijn wel gratis maar als je foto's wilt plaatsen moet je betalen. Ik vond dat zonde van het geld, waarom betalen als het ook gratis kan.

Als je op mijn blog kijkt (link onderaan dit bericht) en dan klikt op het icoontje rechts onderaan (I power blogger of bovenaan bij blog maken) dan kom in het menu om een blog te maken. Gewoon stap voor stap precies doen wat er staan.
Is niet moeilijk, ik kon het ook

Veel succes ermee.

odette
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2007 om 11:16
Ik heb ook een weblog, bij web-log. Deze is gratis, en in het nederlands. Ze hebben kant en klare lay-outs, maar je kunt ook vrij eenvoudig je eigen layout maken (zoals ik heb gedaan). Je hebt verder helemaal niets nodig, alles werkt gewoon via internet.
Groetjes van Lieke

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns