Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWebsite maken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 21:03

ook ik heb hier geen verstand van maar veel succes

groetjes Thea

groetjes Thea
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 20:36

Dit alles gaat mijn pet te boven, maar ik wens je alvast veel succes.

Groetjes van een digibeet

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 19:47
Ik heb inderdaad webspace bij m'n provider, maar met Frontpage kan ik niet zo best uit de voeten. Ik gebruik het open-source programma Nvu, dat speciaal is gemaakt voor Mozilla-gebruikers. (Uiteraard heb ik ook Mozilla). In FP gemaakte sites worden met Mozilla niet altijd goed weergegeven, dus dat ligt niet voor de hand.
Ook gebruik ik weinig standaard dingetjes, maar vind het juist leuk om alles zelf te ontwerpen.
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 19:40

bij je internetabonnement kun je ook een eigen homepagina aanmaken,dit heb ik al eens gedaan bij chelle destijds.met het programma frontpage kun je heel gemakkelijk webpagina´s aanmaken

groetjes tine
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 14:11
Wordt dat geen enorme doolhof ?? Ik kom wel eens al googelend op weblogs terecht, maar dan kom ik nooit meer terecht op het item dat ik had gegoogeld. Ik dacht zelf meer aan een uitgebreide (en uitdijende) boomstructuur.
Ik heb al een voorlopig stukje van een begin- en een vervolgpagina, maar moet eerst flink met het fototoestel aan de gang ! Over een dag of wat ga ik de eerwste dingetjes wel uploaden, kunnen jullie mijn verrichtingen volgen.

En het hoeft eigenlijk niet zozeer een 'dagboek' te worden, wat voor mij redelijk synoniem is met een weblog. Meer een soort archief / database.

Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 13:48
Wat veel gedaan wordt tegenwoordig is een weblog. Kun je dus van dag tot dag of van project tot project je ervaringen neerzetten. Natuurlijk met foto's.

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 10:41
Ik haak en brei al jaren, maar als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ik - op een serie ronde kleedjes na- nog nooit iets van een patroon heb gemaakt. Ik doe eigenlijk altijd alles uit mijn hoofd of naar een foto. En dat resulteert dan meestal in een berg volgestreepte papiertjes, krabbels in aantekenboekjes, volgekalkte kladblaadjes en verloren excell-files. Daarom heb ik besloten voor mezelf maar eens een website op te zetten met al mijn werk en ideeen, zodat ik alles bij elkaar heb en niet meer meteen kwijt kan raken zélfs niet bij een crash.

Nu heb ik al een keertje een website gemaakt voor een kennis (www.pitsolutions.eu , heeft totáál NIKS met handwerken te maken), en dat was eigenlijk ook net haken; priegelen, frummelen, frunniken, uitproberen, weghalen, veranderen, uithuilen en opnieuw beginnen. Maar leuk was het wel !

En nu wil ik dus eentje voor mezelf - ik heb tenslotte de webspace er nog voor. Alleen in welke vorm het allemaal moet komen, daar ben ik nog niet uit. Wellicht wil ik er zelfs nog meer hobbies en interesses op kwijt, maarja, ik moet natuurlijk wel een beetje aan mijn hoeveelheid ruimte denken .

Wie heeft er ook al eens een website opgezet (zónder frames, dus met CSS, want het open sourceprogramma dat ik gebruik ondersteunt geen frames) en heeft nog een goeie tip ??
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns