|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Posted: 03 April 2011 om 21:14 |
|
Sorry hoor Juliaaa, jij krijgt hier niet van iedereen op je kop. Iedereen probeert je te helpen. Je stelt je zo agressief op in je antwoorden dat het echt moeilijk word een gesprek te voeren. Ik vind het niet leuk als je zo tegen ons tekeer gaat. Een volledige mail is eender dan schelden. Je bent een jonge brok dynamiet. veel initiatief en ben zeker je zal ervoor gaan. Ben ook overtuigd dat je in je opzet zal slagen. Tochvraag ik je nog eens beleefd in je antwoorden een beetje in te tomen. Hartelijke groeten IngedeV
|
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Juliaaa
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Posted: 03 April 2011 om 21:28 |
|
jawel, ik krijg van iedereen commentaar, als je dan eens beleefd probeert terug te doen is het ook al neit goed, ik vind het ook niet leuk dat jullie mij zoveel commentaar leveren, als je je een beetje in een ander kunt verplaatsen kun je snappen waarom, ik word van allerlei dingen beschuldigd, dat ik fotos eraf moet halen en dat ik me nog niet heb voorgesteld, denk je dat dat voor mij leuk is, als je die berichten allemaal is doorleest, zul je wel begrijpen wat ik bedoel
|
|
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Posted: 03 April 2011 om 21:45 |
|
Beste Juliaaa, Ik zou was nuecht niet meer van plan om nog iets te antwoorden. Ik probeer begrip te hebben. Dat van die foto's mag je toch iet kwalijk nemen. Als je inderdaad foto's plaatst uit een boekje dat je koopt,dan riskeer je inderdaad schendinh van het copyrecht. De mensen bedoelen dat echt heel goed. Ik voel in je schrijven nu wel dat je je gekwest voelt. Dat hoeft niet. Wij hebben heus het beste met je voor hoor. Ik ben nog eens naar je link gegaan,heb zelfs in je dagboek geschreven. Probeer gewoon als iemand iets zegd tegen je niet inpulsief te reageren,laat het desnoods even rusten . We zullen je webwinkeltje zeker volgen geloof me. Groetjes IngeDeV
|
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Catherine13
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Posted: 03 April 2011 om 21:46 |
|
Dag Julia,
Niemand "beschuldigt" je van dit en dat. We proberen je alleen maar wat wegwijs te maken. Groetjes, Catherine. |
|
![]() |
|
Carola
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Posted: 03 April 2011 om 22:04 |
|
Beste Juliaaa, Nadat ik dit gehele onderwerp gelezen heb, heb ik even gekeken wat je hiervoor Ook moet je er rekening mee houden, wel vaker (in jouw worden) kutcommetaar Ga de volgende keer dus positief om met negatieve reacties. Aan elke nadeel Mischien is het leuk voor je om te kijken op www.tuttespul.nl dat is gratis Ik vraag mij wel af wie de andere dame is waar je mee samen werkt, er Ik hoop dat je toch even je excuus maakt tegenover de mensen die je |
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 03 April 2011 om 22:29 |
|
tja, door dit soort "overmoed" (en dan bedoel ik niet de jeugdige leeftijd maar de toon waarop een gesprek wordt ingezet) voel ik me hier steeds minder en minder thuis... Is het dan toch zo moeilijk om op een normale manier met mensen om te gaan, dit soort idiote taal en reacties pikken je leeftijdsgenoten volgens mij ook niet, waarom anderen die ouder zijn dan wel? respect man!
|
|
![]() |
|
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Posted: 04 April 2011 om 00:23 |
|
Helemaal mee eens Chrisje
|
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
![]() |
|
Juliaaa
Duizendpoot
Posted: 04 April 2011 om 11:01 |
|
laat maar, sommige bedoelen het inderdaad goed, en dan denk ik oke, maar dan krijg ik weer reactie van bijvoorbeeld chrisje, en dan voel ik me gewoon aangevallen. snap mij ook eens.
|
|
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
hobbydoos
Admin Group
Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 04 April 2011 om 11:23 |
|
Probleem met links naar webwinkels: Het probleem is zitten wij te wachten op iedere dag meldingen van nieuwe en bestaande websites??? Dacht het niet, als je hier anders over denkt graag je reactie. Iedereen heeft een www knop onderaan zijn post, zie bij claire 2 posts hierboven. Claire heeft een leuke website, iedereen kan die website bekijken via de knop www. Denk dat deze knop genoeg is. Ik zou graag ook zien dat als er weer zulk soort posts zijn dat je dat via de email renske@hobbydoos.nl meldt. Dan kan ik deze gelijk verwijderen.
|
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 04 April 2011 om 12:24 |
|
ik ben het met renske eens, dit is een forum van een webwinkel.
|
|
![]() |
|
Juliaaa
Duizendpoot
Posted: 04 April 2011 om 12:30 |
|
oke, verwijder hem maar, ik had het niet moeten doen, zo beter?
|
|
|
Weet ik even niet;)
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Posted: 04 April 2011 om 12:34 |
|
Mag dit topic gesloten worden? |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |