Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer een tijdje afwezig...

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer een tijdje afwezig...
    Posted: 18 Februari 2020 om 11:18
Hallo allemaal,

Vorig jaar juli heb ik een buikoperatie gehad. Daarna een wat moeizaam herstel, maar het ging de laatste tijd weer redelijk, dus ik was ook weer wat actiever (o.a. hier op het forum). Sinds een paar weken last van buikpijn; afgelopen week naar de huisarts geweest. Die heeft overlegd met de gynaecoloog, en die laatste noemde mijn vermoeden op een nieuwe cyste eigenlijk uitgesloten, omdat ze voor de zekerheid ook beide eierstokken hebben verwijderd in juli. Gisteren naar het ziekenhuis voor een echo. Had verwacht dat het een paar dagen zou duren voordat ik de uitslag zou krijgen, maar de radioloog vertelde me meteen dat er een grote cyste zit, deze nieuwe zit blijkbaar achter mijn blaas (vandaar dat de huisarts in eerste instantie aan een blaasontsteking dacht, maar gelukkig heb ik zelf aangegeven dat het 'anders' voelt en ook het urineonderzoek wees uit dat het geen blaasontsteking was). Enfin, zit nu op bericht van de arts te wachten, want de radioloog wist me al mee te delen dat het zéker een operatie gaat worden, en hij zei er nog bij dat ik 'moest doorpakken', dus hopelijk kunnen ze me er snel tussendoor plannen en kan deze cyste gauw worden verwijderd... Daarna zal het wel een tijd duren voordat ik weer op de been ben, dus voorlopig zien jullie me hier in principe weer een tijd niet... Typen vanaf een tablet gaat toch altijd veel lastiger dan (zoals nu) vanaf mijn gewone toetsenbord dat aan de pc hangt...

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes met alle leuke projecten waar jullie mee bezig zijn, en ik hoop me over een tijd weer eens te melden!

Creatieve groetjes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 11:21
Heel veel sterkte gewenst!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 11:42
Veel sterkte de komende tijd en hopelijk weet ge rap meer en zijt ge er vlug vanaf.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 11:44
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je goed opknapt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 12:18
Ook van mij heel veel sterkte en beterschap gewenst. Moedig van je om dit aan ons te schrijven. Het is niet niks!

Een knuffel,
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 13:04
Sterkte handwerkjuffie.
Hoop dat je niet heel veel pijn zal hebben en dat het herstel voorspoedig mag gaan.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 14:47
Beterschap en sterkte 😘🍀
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 16:32
Sterkte alles komt goed 🌷👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 17:50
Sterkte en een spoedig herstel gewenst
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 19:18
Heel veel sterkte en een voorspoedig hertstel .

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2020 om 21:29
heel veel sterkte. En ik hoop dat alles een beetje gaat meevallen zover het kan meevallen. Een goed herstel en even lekker laten verwennen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2020 om 09:03
Heel veel sterkte en beterschap, laten we hopen dat ze daarna weg blijven - want dit is geen pretje zo.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2020 om 11:27
Heel veel sterkte en beterschap!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2020 om 21:49
sterkte
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 11:56
Dank voor jullie reacties.

Even een korte update. Inmiddels ben ik drie keer (vorige week) in mijn 'eigen' ziekenhuis geweest, maar doorgestuurd naar een Academisch Ziekenhuis, té gecompliceerd blijkbaar. Afgelopen dinsdag én gisteren naar het Radboud geweest. Ook nu nog onzeker (na echo's en CT-scan e.d.) wat ze gaan aantreffen. Vijf keer naar een ziekenhuis in twee weken tijd hakt er behoorlijk in. De operatie zal in principe 'binnen zes weken' plaatsvinden... Lang om tegenaan te hikken, dus ik hoop maar dat het eerder zal worden. Altijd een bloeddruk gehad die wat aan de lage kant was, maar gisteren is hij drie keer opgenomen (ook na een tijd stil liggen) en was alle drie de keren rond de 204/102, dus schrikbarend hoog. Inmiddels het gevoel alsof ik een junk ben, na alle prikken in mijn arm en helemaal beurs, maar dat is het ergste niet. Ik 'moet' nu snel zien dat die bloeddruk daalt en hopen dat de operatie niet te lang op zich laat wachten en goed verloopt.
Tussendoor maar een beetje breien en lezen, maar na gisteren even een beetje ingestort. Komt wel weer goed hoop ik! Maar proberen positief te blijven, met in de put zitten wordt het ook niet beter!

Fijn weekend alvast allemaal!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 12:18
Sterkte voor je. Wachten is een crime, maar probeer er het beste van te maken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 17:58
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 18:20

Ik hoop dat het je lukt positief te blijven ,het is makkelijker gezegd dan gedaan .

Ik wens je dan oprecht heel veel sterkte .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 19:03
Dit moet een ware beproeving zijn voor jou. Heel veel sterkte om die wachttijd te overbruggen. Laten we hopen dat er eerder een mogelijkheid is dan pas over 6 weken. 

Nogmaals een welgemeende knuffel Hug 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 19:08
Wat misschien helpt is ademhalingsoefeningen doen, je kunt op google zoeken dan vind je genoeg.
Het voordeel van die oefeningen is dat je over het algemeen beter slaapt (en ook weer in slaap komt als je 's nachts een keer een pit stop hebt moeten maken)
ook word je er rustiger van en dat is fijn voor jezelf en fijn voor je bloeddruk.
Als je een koffieleut bent, probeer dan 1 keer per dag koffie te drinken en er van te genieten - maar drink niet de hele dag koffie.

Ik heb even gezocht, dit is de 4 7 8 oefening (hij zegt het zelf --> niet overdrijven) 

Oja en veel sterkte, krop het maar niet op en kom hier maar af en toe dingen van je af schrijven
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.406 seconden.
Lang Yarns