Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer een tijdje afwezig...

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2020 om 21:19
Heel veel sterkte met het wachten en hopelijk gaat de operatie wat eerder komen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2020 om 08:51
Logisch dat je even bent ingestort, het is allemaal niet niks wat er met je gebeurt en je altijd maar groot proberen te houden vreet energie.
Af en toe moet die emotie er even uit om weer met alles door te kunnen.
Sterkte
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2020 om 11:33
Het gaat hier ook even niet zoals we willen dat het zou moeten gaan .

Ik hen de tip gekregen om bodyscan mindfullnes oefeningen te doen .


Misschien is dat ook iets voor jou .

Ze staan gewoon op you tube . Even googelen en het komt te voorschijn .
Ik leg mijn tablet op mijn nachtkastje en een vriendelijke rustige stem wijst je de weg .

Je kunt ze liggend ik doe het op mijn bed ,maar ook rustig zittend in een makkelijke stoel of op de bank met je PC aan doen .

Ik moet zeggen ,dat het mij helpt in iedergeval wat kalmer te worden .
Daardoor slaap ik wat beter en heb ik overdag wat meer energie .

Sterkte

Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2020 om 13:30
sterkte
groetjes Loes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2020 om 16:27
handwerkjuffie, ge moet denken : als ze pas binnen de 6 weken (nu nog vier weken) gaan opereren, zal het al niet levensbedreigend zijn. Die bloeddruk zal wel terug zakken als ge alles een plaatske hebt gegeven.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2020 om 17:28
Bedankt weer voor jullie feedback, tips en goede wensen.

Die 4 7 8 ontspanningsoefening lukt nog niet echt, maar dat zal aan mij liggen hoor.
Ik heb ook van iemand uit het ziekenhuis te horen gekregen om 'dromensap' te nemen, maar weet niet of dat iets is. Misschien kent iemand van jullie het?

Verder gisteren uitslag gekregen: vermoeden dat het kwaadaardig is. De operatie vindt over 12 dagen plaats, dus sneller dan die zes weken die in eerste instantie werden genoemd. De hoge bloeddruk is waarschijnlijk gekomen als reactie op de radioactieve vloeistof die tijdens de scan werd ingebracht, want de bloeddruk is redelijk normaal, daar zat ik ook niet het hardst over in. Wel even schrikken als ze al zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk toch kwaadaardig zal zijn; je hoopt altijd op betere berichten. Maar over een kleine twee weken is de operatie hopelijk achter de rug; moet wel een kleine week in het ziekenhuis blijven (mogelijk langer, afhankelijk van wat ze tegenkomen), dus voorlopig nog maar even proberen het een plaatsje te geven.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2020 om 17:45
een 'vermoeden' kan nog altijd veranderen, maar dat het eruit moet is zeker. Zeg dat ze beter ietskes meer weghalen dan juist niet genoeg. En die week hotel, thuis nog verder zetten hoor.


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns