Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer tijd voor wat kleine werkjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer tijd voor wat kleine werkjes
    Posted: 17 Juni 2010 om 13:45
Het lijkt of ik een hele tijd niet actief geweest ben, en hoewel ik inderdaad met een hoop andere dingen druk ben, wordt er - uiteraard- nog steeds gehaakt.

Hier een paar kleine werkjes waar ik de laatste weken mee heb gespeeld.

Een klein meeneemtasje - zonder sluiting - voor mijn elektrische sigaretten, gewoon van simpele strepen in vasten met verlengde steken

 

De eerste serie gehaakte bloemen uit ' 100 bloemen om te breien en te haken'  (waarvan ik overigens voorlopig probeer alleen alle gehaakte versies te maken).



En eigenlijk een beetje in dezelfde lijn ben ik voor mijn dochters boompjes aan het haken voor een project op school. Ze moeten een maquette maken van de loop van de rijn, en die mag wel een beetje opgeleukt worden. Vandaar dus de gehaakte boompjes.



Verder ben ik bezig met wat ontwerpjes die even niet helemaal willen lukken, en ben ik op dit moment weer aan het vechten met mijn reserve-arm (de rechter), die niks kan en niks doet, behalve pijn. Dit keer vermoedelijk van het fietsen ; als ik elke dag 30, 40 kilometer fiets, kan ik beter een wat lichter fietsje aanschaffen. Gaat eerdaags ook gebeuren. Die Batavus delivery is leuk als je post bezorgd, maar niet om lange afstanden mee te knorren.


Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 15:23
Heel mooi en heel veel, sterkte met je arm, koop een elektrische
fiets dan is fietsen weer echt leuk.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 15:25
Ben precies op dit moment op eentje aan het bellen ; krijg helaas nog geen gehoor, maar als alles een beetje meezit heb ik inderdaad vanavond een elektrische fiets. ;-)
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 16:11
Heel erg mooi! Ik vind die bloemen geweldig!
Back to Top
creatiefe ideen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 428
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creatiefe ideen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 16:18
ze zijn mooi  ik hoop dat dat je een electrische fiets krijgt,het is stuk makkelijk succes
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 16:31
wa een boel heb je al weer af. die boompjes zijn geweldig. dat zal er mooi uit komen te zien.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 16:48
ALLES IS HEEL MOOI
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 17:41
...ALLEMAAL PRACHTIG
groetjes geesje
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikzelf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 18:47
Prachtig allemaal
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 20:10
In één woord SCHITTEREND!!!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 20:58
Tjonge, wat knap! En wat mooi allemaal! Is dat een leuk boekje? Ga eens kijken of ik er ook aan kan komen. Is het Nederlands?
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 22:59
MOOI GEWORDEN ALLEMAAL. WAT GA JE MET DE BLOEMETJES DOEN?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 01:39
Leuk hoor je werkjes en zeker die bomen zijn erg grappig 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 10:11
Die boompjes vind ik geweldig!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 10:39
heel erg apart zeg maar wel mooi,
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 10:40
Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. En dat tasje lijkt me erg handig voor je haaknaalden en andere benodigdheden. zou ook iets voor mij zijn. Dat slingert hier allemaal op verschillende plaatsen rond 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 12:53
prachtig allemaal, vooral je mini boompjes vind ik geweldig leuk
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
qwerty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer qwerty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 15:09
wat prachtig allemaal!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 18:12
oh wat heb je weer leuke dingen gemaakt!
Die bomen zijn ook enig, voor dat project op school, wat zullen ze daarvan op kijken, denk ik!

Maar hoe is het eigenlijk afgelopen, met spullen maken voor een webwinkeltje?
Is dat nog iets geworden of heb je er niets meer van gehoord?
Ben eigenlijk heel benieuwd!

Ik was ook door iemand van een webwinkel en gewone winkel
gevraagd, wat ik allemaal kan maken.
Heb toen foto's van spullen via mail gestuurd, maar hoor er niets meer van!
Vind dat heel jammer want het had een leuke uitdaging geweest.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 19:59
Wat een leuke steek heb je gebruikt voor dat tasje. En ik vind die boompjes ook een vondst!
De bloemen uit dat boek heb ik ook gemaakt en gebruikt voor een krans. Wat ga jij er mee doen?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns