Weerpraatje |
Reageer | Pagina <1234 21> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen een fikse hagelbui met onweer. De tuin is nog steeds wit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier wisselen zon en zwartgrijze wolken waar plensregens uitkomen elkaar af .
Het morgen wordt het beter ,gaat veel lijken op morgen gratis knippen . Bij het oog op morgen hoorde ik het volgen . De weerman heet niet voor niets meteoro"loog" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier hebben we sjaans deze keer. Er was regen (niet af en toe een bui) en fris weer (17°) voorspeld van maandag tot vrijdag. De zon heeft geschenen (23°) en het was droog. Tot vanmiddag dan heeft het efkes gegoten. En nu is de zon er terug.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het vandaag heel leuk - felle zon en dan donkere luchten waar een een pittige bui uitviel en dat afwisselend, meer zon dan regen.
Met al dat gesomber op de radio had ik donker weer verwacht.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook liever dat ze regen voorspellen en dat het zonnetje het wint .
Zitten we net buiten te eten ,dachten dat het wel ging ,en ja hoor daar komt Pluvius weer langs |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier vroeg in de ochtend flinke regen en daarna lekker zonnetje met af en toe een klein wolkje.
Mogen niet klagen na wat ze melden |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met zonneschijn stapte ik in de loop van de ochtend de deur uit... zonder jas. Tijdens de autorit plensde het binnen 5 minuten. Gelukkig kon ik na het parkeren tussen de buien door op plaats van bestemming aankomen. Vanmiddag was het hier stralend. Zelfs nog even buiten gezeten met wat schrijfwerk.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Kom net terug van het loopje met de ( loge) hond . Het komt hier met bakken uit de lucht .
Maar morgen wordt het beter . Daar gaan we dan maar een bakkie op nemen |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier vannacht vorst aan de grond gehad... in augustus... 't moet niet gekker worden.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanavond eten wij sperziebonen uit eigen tuin. Dat betekent dat ik me vooraf ga verkleden in regenpak en gummylaarzen om lekker tussen mijn bonenstaken door te kunnen kruipen.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop heel erg dat de berichten voor morgen juist zijn en dat het een zomerse dag gaat worden.
Mijn neef trouwt op het strand, zoals ik eerder vermeldde. Helaas kan ik het huwelijk niet bijwonen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Morgen (vandaag dus ) zou het beter worden . Het is helaas grijs en grauw geen zon te zien .
Het is droog dat is al een voordeel Mijn jas is nog niet droog na gisteren . We wachten maar weer op morgen . |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Het weer is hier in ieder geval droog. Dus hopelijk is dat op het strand voor de huwelijksvoltrekking ook zo.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
droog en grijs hier
|
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk is het huwelijk dan op een strand in Zeeland waar al enkele uren de zon schijnt
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier ie het droog en koel, de zon is niet te zien, de lucht is egaal wit.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Droog vrij zacht . Van de stukjes blauw kan je een matrozenpakje maken .
Volgens een tante van mij was dat altijd een goed teken De zon komt af en toe even kijken dus koffie buiten . We hadden net een groene specht in de tuin en een groengele parkiet . Weet niet of dat wat met het weer te maken heeft maar het was wel leuk |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie in het westen witte schapenwolkjes en in het oosten zwarte. Wie gaan er winnen?
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234 21> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |