Weerpraatje |
Reageer | Pagina <12345 21> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk het Westen . Hier nog geen uitbundige zon ,maar wel redelijke temp en wat blauw aan de lucht .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, de lucht is schoongeveegd, geen schapen meer, wit of zwart. Zou de tuin eindelijk droog genoeg zijn voor mijn elektrische apparaten?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zon ,blauw ,kussens in de stoelen .
Hond ligt buiten en die heeft een zintuig voor goed weer Of jouw tuin droog genoeg is weet ik niet ,maar hier is gisteren de grasmaaier ingezet . Misschien nog even wachten ??? Ik heb de eerste bramen al uit de tuin plus een soort frambozen die op onverklaarbare wijze ooit in de tuin zijn beland . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, het gras is gemaaid, niet al te kort, alles ziet er groen uit. En ik heb even in de tuin zitten lezen.
Wij hebben kleine wilde aardbeitjes, zomaar uit het niets, ik leg ze altijd op het vogelplankje en ze verdwijnen, dus een van de gevederde vriendjes vindt ze lekker. |
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier heeft de zon gewonnen!
vanmorgen zitten twijnen en alpaca kaarden, vanmiddag op t strand een teen aan de sok gebreid en in zee gebadderd! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier was het grijs en donker. Vanmorgen onderweg naar zeeland : regen en nog donkerder. Daar aangekomen, zon, op het strand warm en vlak aan het water een koude bries. Namiddag : warm en volle zon. op weg naar huis gingen we terug naar het donkere grijs.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is hier heel de dag aangenaam geweest ondanks bewolking. De zon hebben we ook gezien.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier een heerlijk weertje met een brandend zonnetje.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
gisteren (moederkesdag) heeft de zon alles gegeven wat ze kon. Vandaag probeert ze maar 'k denk dat haar batterij nog niet helemaal terug is opgeladen.
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Prima weer .
Veel blauw ,wat witte wolkjes en ook wel een stevig windje . Het barst van de toeristen die vanwege op brekingen en slecht geplaatste omleidingsborden de kluts kwijt raken . Ik ben niets te beroerd om de weg te wijzen ,maar dan zijn er ook die het zelf toch beter weten . Waarom doe ze zoiets altijd in toeristentijd ? |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Gedwongen sightseeing? Economie aanwakkeren, naft op moeten gaan tanken, honger van het rondrijden, aaah daar een bakker en ernaast een kruidenier, flesje drinken kopen?
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In Apeldoorn is het in de zomer ook altijd zandbakkentijd. Grote kerels, met schepjes, die de straat hebben opengegooid om zich uit te leven. Op een keer ging de onderaannemer van een wegenaanlegbedrijf failliet, heeft de weg vóór Berg en Bos (Apenheul) een jaar opengelegen, de bus moest daar omrijden.
Het is heerlijk weer, om al onze buren te pesten. Die hebben weken regen gehad op de camping. |
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Daar zeg je me wat Bep
Fietsen verhuren per uur geheid wordt dat een uurtje meer dan het plan was . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Amsterdam zeiden we altijd kijk het wordt mooi weer zodra er aan de weg gewerkt werd, technisch weer noemen ze dat
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
PTT betekende Putje graven, tentje zetten, tukkie doen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Half september, buiten tropische temperaturen. Vanmiddag heb ik fijn genaaid aan mijn winterjurk. En nou begin ik me toch echt te verheugen op de herfst.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net op de buienradar gekeken, maar de buien maken nog niet echt haast - hier zou het best weer eens mogen regenen.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier al vanaf 19.00 flinke buien met onweer nu weer wat rustiger.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Vannacht onweer en net genoeg regen om een sauna te veroorzaken, vanmorgen is het broeierig. Straks de weekendboodschappen doen, zal ik toch maar kiezen voor hutspot of boerenkool? Het ligt al in de supermarkt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12345 21> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |