weinig aanwezig |
Reageer |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Augustus 2014 om 11:34 |
Hey hey meiden
Ik ben weinig aanwezig omdat ik thuis aan het klussen ben. Woonkamer alle sponningen en deuren krijgen een nieuw verfje. Verder natuurlijk ook nog werken. En uitgezonderd woonkamer de andere huishoudelijke taken. Druk, druk hihihi Maar vond dat ik het even moest zeggen. Geen desinteresse dus |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes en niet al te hard werken!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed bezig Ien, succes er mee.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als er moet afgebroken worden, dan roept ge maar.
Daar ben ik keigoe in. Het precisiewerk laat ik aan anderen over. En de huishoudelijke taken die gaan niet lopen heb ik al opgemerkt. Als de kaboutertjes uit verlof zijn moeten ze eerst hier passeren en dan stuur ik ze wel door voor de rotklussen. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas uitgeklust voor vandaag.
Vanmiddag mijn nagels laten doen. Gevraagd of ik verder kon klussen. Ja, was het antwoord... Maar doe wel handschoeben aan. Ben net maar terug gegaan omdat er toch beschadiging was. dus... Doe vandaag helemaal niks meer. Eigenlijk wel lekker. Kan ik even kijken naar mijn haakwerk. Daar loop ik vast. Hopelijk vind ik oplossing |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier op de bank en succes met klussen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |