Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weinig online + reacties op andere topics...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weinig online + reacties op andere topics...
    Posted: 10 Mei 2012 om 09:32
Eventjes een berichtje van mij.
Ik ben de laatste tijd weinig online. Ik probeer wel alles een beetje bij te lezen, maar reacties posten doe ik bijna niet... Embarrassed Meestal heb ik Krista namelijk in één arm en probeer ik met de andere hand nog wel eens iets te typen... maar dat kost zoveel tijd.
 
Hier ging alles nog steeds niet van een leien dakje... Afgelopen weekend moest Krista veel huilen en had een hele sterke voorkeurshouding. Afgelopen maandag is de wijkverpleegkundige langsgeweest. Bleek dat Krista heel erg was afgevallen. En hebben we op haar advies de fysio gebeld voor de voorkeurshouding. En daar zijn we dinsdag geweest. Gelukkig is er niets met haar spiertjes aan de hand.
Vanaf maandagochtend krijgt Krista haar voeding alleen nog maar uit de fles. De ene keer is dit borstvoeding en de andere keer flesvoeding. Door al het gedoe van de eerste 2 weken heb ik niet genoeg voeding... terwijl ik eerst veel te veel had. Ik ben nu aan het afbouwen en dan krijgt Krista straks alleen nog maar flesvoeding. Dan weten wij ook precies wat er in gaat.
Gisteren is ze opnieuw gewogen door de wijkverpleegkundige... En ze was 180 gram gegroeid in 2 dagen!!! Gelukkig!!! We gaan de goede kant weer op. Kunnen we eindelijk beginnen met genieten!
 
Bij deze wil ik doortje/Elma heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat je zoon heel snel weer opknapt en dat ook de kwestie van de ziektewet wordt opgelosd. Heel erg vervelend allemaal!
 
Jips, geweldig dat je al 2,5 kg kwijt bent! Hopelijk dat je straks uiteindelijk zonder medicijnen kan! Heel veel succes in ieder geval!
 
En wat zijn er weer mooie creaties gemaakt! Zelf ben ik nog niet weer zo actief. Wil wel heel graag, maar ben nog zo ontzettend moe, dat ik 's middags nog een poos op bed lig (kan deze week nog, want Mark is nu nog lekker vrij) en 's avonds vroeg al in slaap val op de bank... En verder is het behoorlijk druk met twee meiden, het huishouden en alles wat er nog bij komt kijken...
Wel heb ik afgelopen weekend veel bolletjes katoen besteld bij de Hobbydoos... Ik heb 2 "bestellingen" (van mijn schoonmoeder en een tante van mijn man), ik wil voor moederdag iets maken voor mijn moeder en schoonmoeder (maar weet nu al dat ik dat niet red...), ik ga nog een tractor en monstertruck maken voor de zoons van mijn schoonzusje (hebben de jongens zelf uitgezocht) en dan wil ik ook nog wat maken voor de baby van een zwangere vriendin en ook nog voor haar dochtertje. Voor de baby moet ik nog ff wachten op het geslacht... Mijn vriendin is in juli uitgerekend. Andere vrienden van ons zijn in september uitgerekend, dus ook daar wil ik iets voor maken, maar daar wil ik een naamslinger, naamschilderijtje en de naam in letters van hout voor maken, dus moet ik eerst nog even afwachten... Nog genoeg te doen dus, zonder dat ik nog leuke dingen voor de verkoop kan maken...
 
Oh ja, mijn vriendin was afgelopen vrijdag jarig. Ze vond het gehaakte servies helemaal super! Ze was er ontzettend blij mee... Maar nu heb ik beloofd aan de zwangere vriendin (hierboven genoemd) dat als ik tijd heb... ik voor haar verjaardag (19 sept) ook een servies zal haken...
 
Nu ga ik ff een dochtertje aankleden en daarna de ander even voeden... En dan manlief ontbijt op bed brengen... Hij moest ook ff wat slaap inhalen...
 
Veel liefs van Marieke
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:36
Marieke, wat fijn om weer even wat van je te horen.

Fijn dat het nu beter gaat met Krista! Het grote genieten kan gaan beginnen!
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:40
Succes en sterkte in deze drukke tijd!
Vergeet vooral niet te genieten
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:52
Hallo Marieke,
 
Fijn dat het met Krista weer wat beter gaat. Neem de tijd wel goed om te rusten hoor!! Sterkte en geniet maar lekker van je meiske.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 10:37
Goed te horen dat een en ander nu beter gaat. Het is zo jammer om op deze manier niet echt te kunnen
genieten van je nieuwe kindje....
Wees heel zuinig op jezelf en je kinderen, de rest volgt vanzelf wel weer.
Wij zorgen wel voor leesvoer hier op het forum Big smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:11
wat fijn om te horen dat het wat beter gaat met de kleine meid ze kunnen nog niks zeggen he als er iets is je moet altijd maar raden wat er met ze aan de hand is maar lieverd neem niet te veel hooi op je vork want het is me een lijst die je opnoemt om te maken lekker genieten van het kleine hoopje ze zijn maar zo kort klein en nu kan je nog lekker knuffelen zonder dat ze het erg vinden later moet je maar afwachten wanneer je een knuffel krijg al hoewel de mijne knuffelen nog steeds heerlijk is dat geef je meisjes een dikke knuffel en jij ook natuurlijk ennuh je heb prachtig werk afgeleverd het zijn echt plaatjes
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:17
Als je dochter nog steeds een voorkeurhouding heeft, let dan eens op of ze soms steeds met haar hoofdje richting het licht gaat. Dan zou het aan haar oogjes kunnen liggen. Dit hadden wij nl. bij onze zoon ( is ondertussen al bijna 21 jaar en ziet gelukkig goed, zonder bril, alleen trekt af en toe zijn rechteroog scheef of weg maar daar heeft hij geen last van.) Hoewel hij ook een torticollis had (hoofd lag meer op zijn schouder).
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:31
Wat vervelend allemaal, hopelijk kunnen jullie nu lekker van elkaar blijven genieten, zonder al die zorgen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:52
Je hebt er met recht je hande vol aan! Maar gelukkig gaat alles weer wat beter.
Veel genieten nu en deze week nog even lekker genieten van alle extra rust die je kan pakken!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 12:31
Nou ik kan het goed begrijpen dat je he druk hebt!
Maar probeer er toch lekker van te genieten Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 15:27
Je wilt misschien graag borstvoeding geven, maar soms komt er zoveel rust, zowel bij mamma als baby, als je met de fles kunt voeden.
Daarbij kan je het dan ook nog eens aan een ander overlaten. Niet mee zitten hoor!Wordt het maar wat zomers, dan kun je nog eens even buiten zitten of wandelen. Dat is ook goed voor de mens.
En je controleert maar even of we wel genoeg posten .
Wat leuk, dat je even berichtte hoe het serviesje was ontvangen.
groetjes
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 16:06
Niet tobben over borstvoeding. Heb nooit borstvoeding gegeven en heb 2 flinke zonen. Voor zover ik weet zonder complexen. Laat je vooral niet gek maken door nog dingen te willen maken voor anderen. Al vind je het nog zo leuk om te doen. Mijn stelregel is: van leuke dingen wordt je ook moe.
Probeer te genieten van je kinderen, haken komt later wel. En later is er sneller als je denkt. Groetjes, Lida.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 16:44
ook mijn jongste had een voorkeurshouding en kon ineens niet meer poepen terwijl dat in de eerste twee weken na haar geboorte geen enkel probleem was 
wij zijn naar een osteopaat geweest en dat hielp enorm!!!
kan het je aanraden Na de eerste keer al direct resultaat Ik ben nog twee keer terug geweest
 
succes ermee
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 16:49
Fijn om te horen dat het weer beter gaat en blij dat we weer iets horen van jou dat is niet evident met 2 kindjes in huis dat begrijpen wij wel hoor
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 21:23
Marieke, blijf zo lang als het gaat 'smiddags even rusten ga samen met Amy een filmpje kijken dan rust je ook uit en dat heb je heel hard nodig
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 09:44
Fijn te horen dat het nu beter gaat Marieke. Lekker genieten vooral en af en toe mag je best de boel even de boel laten hoor!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns