Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Welk garen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Welk garen
    Posted: 11 Januari 2019 om 14:46
Half mei ben ik uitgenodigd op een bruiloft, ga uur jurkje dragen met korte mouw en wil daar een omslagdoek bij haken, voor, je weet nooit wat voor weer je dan hebt. Wil wel mooi garen, heeft een van jullie een topper. Patronen heb ik genoeg. Met haaknaald 3.5 en 5 zijn de meeste gemaakt/ontworpen.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2019 om 17:46
Ik zou in ieder geval een glittergaren uitkiezen. Zeeman heeft ze op het moment in zwart, wit en rood liggen, mogelijk in meer kleuren. Die zijn redelijk dun van draad. Wibra heeft ook wel eens glittergarens, maar die zijn dikker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2019 om 09:21
Onze trouwdag eind mei lang geleden was behoorlijk fris waardoor een aantal mensen hun winterjas aangetrokken hadden. Dus een omslagdoek over een jurk met korte mouwen zal geen overbodige luxe zijn.

"Cloud Yarn" heb ik leren kennen dankzij Magtelt's topic "fliedertjesgaren". Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb hier ooit een sjaal mee omgehaakt. Dat geeft een prachtig effect.   
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2019 om 12:37
Oké ik ga kijken wat ik met jullie tips ga doen. We hopen op mooi weer, maar moet je niet vanuit gaan .
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2019 om 16:21
De gaatjes in haakwerk houden je ook warm. Onze trouwdag viel middenin een soort hittegolf, eind mei. En ik had voor alle zekerheid lange mouwen gekozen, wel heel dun en doorschijnend. Lang lang geleden, 1973.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns