Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWelk koffiezetapparaat?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Welk koffiezetapparaat?
    Posted: 04 Mei 2010 om 19:03

Mijn senseo is aan vervanging toe en ik heb mijn oog laten vallen op het nieuwe vierkante model. In de winkel zag ik ook een krups dolce gusto en een krups nespresso apparaat staan. Ben aan het twijfelen geslagen en ga me nu eerst maar eens verdiepen in bovenstaande apparaten.

(Als er voor meerdere personen koffie gezet moet worden dan gebruik ik mijn 'normale' koffiezetapparaat.)

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 19:11
Er is keuze genoeg he ,ik zou ook niet weten wat kiezen
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 08:50

Wat ik me afvraag is of de cups voor de andere apparaten goed verkrijgbaar zijn. Mijn moeder heeft een apparaat (geen idee welk merk of zo) en moet de cups ervoor steeds bestellen lijkt mij erg onhandig die moet je voor mijn gevooel met je boodschappen mee kunnen brengen. JoJo

Back to Top
breivrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 09:06
De koffiepats voor de senceo zijn goedkoper dan de cups voor t andere apparaat dus ik zou voor de senceo kiezen.Alhoewel ik het model van de dolce gusto zo leuk vindt.Die lijkt op een vogel
groetjes hilda
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 10:28
Nespresso is de lekkerste! en euh niet alleen door de reclames met een zekere "George".
Je moet idd wel bestellen, ik vind dat niet zo'n probleem al was het wel fijn geweest als het ook in de supermarkt te krijgen is. Ik heb ook voor visite een gewoon apparaat, maar voor mezelf dat stukje luxe. Heb ook een aerochino erbij (voor de capuchino's). Als je 200 cups in een keer via internet besteld heb je geen verzendkosten, wat dus wel betekent dat je zon 60 a 70 euro voor koffie in een keer kwijt bent. Ik doe daar wel een tijdje mee en hoogstens 35 cent per kopje vind ik niet zo duur (mag ik mezelf mee verwennen).
De dolce gusto is ongeveer even duur als de cupjes, maar ik vind de smaak het lang niet halen bij de nespresso. De specialere smaken (zoals capuchino) zijn ook gezoet en als je geen suiker in je koffie drinkt is dat niet lekker.
De senseo is wat dat betreft een stuk goedkoper in gebruik, ook omdat er meerdere merken zijn die de koffie verkopen. Zelf vind ik de smaak niet echt koffie-achtig (lekkerste merk voor pads is de max havelaar en een die niet meer te krijgen is).

Dus als het om het geld gaat senseo, als het om de smaak gaat nespresso. Mediamarkt had trouwens weer de nespresso in de aanbieding (ik heb een magimix)

Groetjes Marije

(ik heb ze trouwens niet alledrie hoor, mijn ouders hebben de gusto en ik heb zelf een senseo gehad, ik heb nu de nespresso)

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 10:32
ik heb sinds kort een princess caffe italiano gekocht (toevallig aanbieding kijkshop) omdat deze ook naast de koffiepads met (expresso) gemalen koffie (goedkoper) te gebruiken is.

Kan je nog weinig zeggen over de smaak omdat hij al defect is en ik hem terug moet brengen.  
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 12:55
Wij hebben de New Generation Senseo, daarmee kun je kopjes extra sterk, normaal of slap zetten. Ton krijgt extra sterk met opgeschuimde melk (Blokker € 1,99) erin, ik drink de normale of, met de dikke pads uit Xenos, de slappe.

Als we veel visite hebben mogen ze zelf tappen, met 4 á 6 personen zet ik toch liever elk kopje apart, met twee tegelijk vind ik het minder lekker. Goed bereid kost even tijd. Maar het oude filter apparaat is er nog wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 15:24
Iedereen heeft echt een eigen smaak, ik heb de senseo en ik heb de gusto. Sinds ik de gusto heb staat mijn senseo stil. Ik vind alle smaken lekker, maar net wat Marije zegt, als je geen suiker gebruikt dan vind je hem misschien te zoet.
GROETJES
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 16:51
Hallo allemaal,

Ik ben misschien wel een ouderwetse koffiedrinkster want ik heb toch het liefst een lekker bakkie koffie gezet door een koffiezetapparaat.
De Senseoapparatuur, of andere merken, mag dan handig zijn en snel een kopje koffie maken maar mijn smaak gaat toch naar de ouderwetse koffie.
Groetjes Tineke01
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:07

Mijn keuze heb ik vanmiddag gemaakt.

Bij een kennisje senseo koffie (dark roast)  gedronken met opgeklopte melk gemaakt met de Lattemento. Mmmmmmmmmm........heeeeeeeerlijk.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 19:27
Lekker hè, ik griezel van een gewoon glas melk, maar opgeschuimd, heerlijk!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 20:07
Ik drink ook nooit melk, Magtelt. Maar opgeschuimd is het inderdaad heerlijk!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 20:37

Wij hebben een senseo en ons gewone aparaat weggedaan. Zoveel ruimte hebben we niet in huis. En met een verjaardag moeten de mensen maar even wat langer wachten. Bovendien is het net zo handig als de visite weet hoe het apparaat werkt. Want bijna iedereen kent de senseo wel. Kunnen ze zelf tappen.

Verder drink ik nooit koffie. Ik heb nog nooit zoiets vies geproeft. Geef mij maar een kopje thee. Of een glas water. Ook lekker.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns