Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

welk nr. breinaalden voor bomull-lin

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
titia View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer titia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: welk nr. breinaalden voor bomull-lin
    Posted: 09 November 2011 om 16:21

Ik wil graag de tas breien van het breipatroon drops 69-25. Welk nr. breinaalden neem ik hiervoor. Het patroon spreekt van nr. 3, het garen heeft het over 5,5. Is een groot verschil vlgs. mij. Wie kan mij helpen. Ik heb in een ver verleden al mijn breinaalden weggedaan en moet nu alles opnieuw aanschaffen.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:24

hoi titia,

het ligt eraan hoe dicht je breid. maar als je de wol gebruikt die daar staat dan kun je vaak die naalden ook aanhouden want een tas moet natuurlijk niet te los gebreid worden want dan krijg je kleine gaatjes.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 17:00

Heel vreemd want je breit de tas ook nog eens met een dubbele draad lees ik in het patroon .

Valt er niets te lenen ??

Overigens bij Zeeman en de Wibra zijn pennen niet zo duur en bij de kringloop bij ons kosten ze 10 eurocent

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns