Welke boek lees jij nu? |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb op de rommelmarkt Niet voor deftige dames van Oomkens Maria Scheherazade gekocht en ligt nu op mijn nachtkastje. heb een keer eerder een boek van haar gelezen het huis dat lachte. leuke boeken. En er ligt ook een boek: wat de weegschaal niet vertelt van Bart Braun over de dieetwereld wetenschappelijke met een persoonlijk tintje Breibabes van macomber is een van mijn feelgood favo`s. echt een aanrader |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Na het boek ,,Haar naam was Sarah"ben ik helemaal in de ban van oorlogsboeken en mensen die ondergedoken zijn in de oorlog. Heb nu net het boek ,,Zwerfkind" gelezen,van een meisje van 7 jaar dat door Rusland zwerft om haar broer en zus te vinden,waar gebeurd en zeer aangrijpend |
|
|
|
NicoleTeg
Duizendpoot Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik ook gelezen,prachtig boek!!!!!!!!!!!!!! Heb ook de film nog liggen,maar ik ben bang dat de film erg tegen valt...In je hoofd maak je toch een bepaalde 'film' van het boek...Waar de echte film dan meestal niet aan kan tippen... Ken je ook het boek: Misha? Ook een echte aanrader als je Haar naam was Sarah mooi vind! http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/misha/666843083/i ndex.html Groetjes Nicole |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zakdoekje, geschreven door Ge Reinders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Nicoleteg
Na het boek ,,Haar naam was Sarah"ben ik helemaal in d
Heb ik ook gelezen,prachtig boek!!!!!!!!!!!!!! Heb ook
de film van Haar naam was Sarah is ook prachtig!! helemaal zoals het boek ook is, ik vond het geen afknapper want ik ben het met je eens dat vaak de film tegen valt maar in dit geval niet. Ik lees nu: het vlinderkistje van Santa Montefiore. |
|
groetjes miranda
|
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het boek Micha heb ik ook gelezen,maar las later recenties dat het verhaal niet klopte en het dus allemaal verzonnen was,wat die betreffende vrouw natuurlijk weer ontkende. Wat nu de waarheid is laat ik maar in het midden,het was in ieder geval een spannend boek. |
|
|
|
NicoleTeg
Duizendpoot Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Post Options
Thanks(0)
|
@knipmutske Heb ik inderdaad ook later gehoord en gelzen....Ik laat de waarheid ook in het midden,vond het tijdens het lezen al heel veel dat ik dacht: zou wel bizar zijn als dit echt waar was....Maar inderdaad,als je er niet teveel over gaat dubben of het echt is of niet is en blijft het een prachtig en spannend boek. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de hele serie van Het rad des tijds gekocht en ik heb een Engels plaatjesboek er van. Het was wel even doorbijten en het schoot maar niet op omdat alles tot in de details werd beschreven. Dat is vaker het geval met fantasyboeken, ze verkopen liever een serie dan een enkel boek. Dit ging zo traag dat de schrijver overleed vóór het kwaad verslagen was. Ik vind die nieuwe schrijver leuker dan de eerste.
De schaduwserie van Tad Williams vond ik ook erg mooi en de serie van de muur van sneeuw en ijs van George R.R. Martin, daar schijnt nu ook wat schot in te komen. Hij had wel een paar andere romans ertussendoor geschreven. En in zijn laatste boek liet hij een paar hoofdpersonen uit het vorige boek hangen zonder iets over ze te schrijven. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Post Options
Thanks(0)
|
De film is ook prachtig en juist een mooie aanvulling. Ik was blij dat ik het boek eerst had gelezen, want dan snap je de film beter. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
jenny1960
Duizendpoot Lid sinds: 19 Juni 2011 Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees nu een boek van simone v/ d vlugt
Ik vind al haar boeken goed. ik lees op mn tablet de boeken dat is echt ideaal. groetjes jenny |
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan er tegenwoordig niet meer toe komen om een boek te lezen, geen tijd en geen geduld voor.
Lees wel de krant en tv-gids en bladen bij de kapper. En lees veel op dit forum! Groetjes, Tineke01 |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou onder het haken of breien een luisterboek kunnen opzetten.
|
|
wat rozengeur. |
|
lindatjuh
Duizendpoot Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik ben bezig met het boek stoppen met roken, maar dan speciaal voor vrouwen. Ik ben nu ongeveer op de helft, maar ik moet zeggen dat ik nog gewoon door blijf roken (er staat in het boek dat je dat mag blijven doen). Ik hoop alleen maar dat het helpt en anders misschien toch maar even naar de huisarts voor medicijnen om te stoppen... |
|
Rachelli
Groupie Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk topic!
Ik heb net De Thuiskomst gelezen, het 3e deel van een heerlijke serie over 3 vriendinnen en hun leven in en rond Kenia en ben nu bezig met Vermist. Ben net begonnen en het begint veelbelovend. Super spannend!! http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de- thuiskomst/1001004010214970/index.html |
|
Oogjes nodig?
<a rel=nofollow href="http://www.chellebel.nl">Chellebel.nl</a> |
|
willywortel
Duizendpoot Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk een boekbespreking. Ik heb net uit Sultana van Jean P Sasson. Sultana is een prinses van het huis Al Sa´oed, de koninklijke familie van saudi-Arabië. Zij wordt omringd door immense rijkdom en luxe. Maar Sultana leeft in een gouden kooi. Want in de ondoorgrondelijke Arabsiche maatschappij, waar de geboorte van meisjes niet wordt geregistreerd, waar meisjes van dertien worden uitgehuwelijkt aan mannen die vijf keer zo oud zijn en waar opstandige jonge vrouwen worden gestenigd, voeren mannen de opperheerschappij. in het boek is beschreven.Eigenlijk wel heel eng. En verder ben ik een fan van luisterboeken. Virginia Andrews de Dollanganger-serie. Kinderen op zolder. In deze boeken staan haast geen letters meer, zovaak heb ik ze gelezen. |
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
A.s. donderdag komt de nieuwe van Christopher Paolini uit! Erfenis. Deel 1 heette Eragon en is verfimd. Ik hoop dat het kwaad nu definitief verslagen wordt, anders stop ik met de serie.
|
|
wat rozengeur. |
|
wikkie
Hobbywonder Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor degenen die van "haar naam is Sarah" hebben genoten raad ik het boek van Jenna Blum, "het familieportret" aan. Werkelijk prachtig!
|
|
wikkie
Hobbywonder Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nu "De honderjarige die uit het raam klom en verdween" van Jonas Jonasson bijna uit. Echt een leuk boek.
|
|
Pauwlientje
Newbie Lid sinds: 08 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nu begonnen met "De Bastaard van Istanbul".. het is
een vertaling. Het boek is echt heel sterk geschreven.. gedetailleerd en weergeeft de de btosingen tussen het westen en oosten goed weer mbt vrouwen enz.. echt een aanrader :) Had de boek in combinatie gekocht met de deal van groupon bij de selexyz in Rotterdam. Het was een combi verpakking met de originele uitgave.. echt top. |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben nog altijd het boekje "verrukkellijk" dat ik van Magtelt gekregen heb aan het lezen het leest wel prettig |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |