Welke boek lees jij nu? |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | ||
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb net de dagboeken van anne-wil uit de 1 ste 5 en zok de rest ook nog
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hé leuk topic!
Ik ben momenteel bezig in: 19 minuten van Jodi Picoult. Als een Amerikaanse scholier enkele medeleerlingen van zijn middelbare school doodschiet of verwondt, heeft de bevolking zijn oordeel snel klaar. Erg spannend boek! |
||
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ga beginnen aan HIERMEE BEGON HET van beatice de wit-messerrli
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
Pauwlientje
Newbie Lid sinds: 08 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Is eht gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens??? Heb het gevoel alsof ik zoeits ooit heb gehoord op het nieuws.. ? |
||
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nee dit boek niet , ze heeft wel met mensen gewerkt die dergelijke dingen wel echt hebben meegemaakt... |
||
Wilma00
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ben nu bezig in: Judas van Helen Vreeswijk.
Omdat haar vader gaat samenwonen, moet de Vlaamse Nadia verhuizen naar Nederland. Het lukt haar niet om haar plek te vinden in de nieuwe omgeving. Haar accent alleen al geeft aanleiding tot pesten. Het begint in de klas, op het schoolplein en op straat. Daarna gaat het verder thuis, via de computer en sms. Op school ontstaat een ware haatcampagne. Thuis kan ze niet terecht. Haar moeder is al enkele jaren op wereldreis om haar innerlijke ik te zoeken. Haar vader heeft het te druk met zijn nieuwe liefde. Erg mooi |
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb in twee dagen Lucy Woolley - Hou van mij uitgelezen, ze schrijft over gewone gezinnen, die het soms zwaar voor de kiezen krijgen. En ik ben in de magiërserie van Karen Miller bezig, het 3e boek.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
monique1974
Hobbywonder Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ben in het erste deel van de twilight serie bezig heb de films
ook al gezien maar tot nu toe is het boek beter. |
||
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
helaas van wege een burn out krijg ik momenteel geen boeken gelezen heb me op het haken gestort |
||
Marrens
Newbie Lid sinds: 28 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben bezig in iets heel anders..... Cesars Aanpak van Cesar Milan Nu nog proberen om het in praktijk te brengen bij 3 eigenwijze teckels en een Franse Buldog
|
||
NicoleTeg
Duizendpoot Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ben gek op Cesar Milan!!!! (al ben ik het zeker niet met al zijn tips eens) Gek op honden hier!!!! Met onze hond 3 trainingen gelopen,helaas geen diploma's door haar angst voor vreemden....Errug leuk,en 1 van mijn langstlopende hobby's: trainen met honden!!! Ben heel benieuwd hoe je het boek vind! |
||
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben aan het lezen: Burcht der verschrikking. |
||
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |