Welke Haaksteek?? |
Reageer |
Autheur | |
Talletje
Groupie Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Mei 2013 om 11:58 |
Weet iemand welke haaksteek dit is? (het roze gedeelte)
Groetjes :)
|
|
Groetjes Talletje
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn dat niet gewoon vasten heen en weer gehaakt?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Talletje
Groupie Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarschijnlijk wel en denk ik te moeilijk, ik ga een poging wagen..:)
|
|
Groetjes Talletje
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Was mn eerxte gedachte ook, vasten
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij zijn het stokjes hoor en geen vaste.
hier vind je een site met de voorbeelden en lessen van verschillende haaksteken
|
|
Talletje
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haal al 3 jaar.. Maar kon hier even niet uitkomen :)
|
|
Groetjes Talletje
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zover ik het beoordelen zijn het in ieder geval geen stokjes.
Misschien halve. Maar ik denk eerder ook aan vasten. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie zouden best wel eens gelijk kunnen hebben hoor , maar ik had voor mezelf het idee dat de toeren van vaste lager zijn en meer een v vormpje gaven aan de steek zeg maar. Als ik nu nog eens op de site kijk die ik net gezet heb ga ik ook twijfelen.
Maar dat maakt voor dit portemoneetje toch eigenlijk niet uit of je het in stokjes of ik vaste haakt????
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het idee dat het een verlengde vaste steek is
nia |
|
Talletje
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is een verlengde vaste dan ? En ik heb hem nu in vasten gedaan het word een etui voor de haaknaalden met,stof van binnen.. Foto volgt
|
|
Groetjes Talletje
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
een verlengde vaste is
je begint met de haaknaald insteken en de draad halen dan staan er twee lussen op de haaknaald dan haak je met de eerste lus een losse dan blijven er twee lussen op de haaknaald staan en dan haak je de steek af door de draad door de twee lussen te trekken ik hoop dat je het snapt en anders hoor ik het wel dan vraag je het nog maar even nia |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nooit van en verlengde vaste gehoord, maar bedankt voor de uitleg.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ik had er ook nooit van gehoord maar ik had het een keer nodig in een patroon en ben toen op zoek gegaan en heb het gevonden
met vriendelijke groet nia |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |