Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

WELKOM voor alle newbies

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:22
ja dan kan ik niet uitblijven natuurlijk, gelukkig is het niet zwaar, ik trek hem met 2vingers omhoog
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:24
ik met 1
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:52
LOLLOLLOL je heb altijd baas boven baas
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 13:13
ik ook
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 14:56
Je zou voor de grap deze post van onder naar boven moeten lezen dan lig je in een deuk, had nl geen idee waar het over ging tot ik bovenaan pagina 1 kwam LOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 15:11
je moet een boek of film ook niet aan het einde beginnen, dan is de clou verklapt he
lydia wijsbroek
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 17:22
Volgens mij is het voor ons een grappig vervolgverhaal, maar.......... Ik heb niet het idee dat het werkt voor newbies.
Vandaag alweer bingo! Maar ik heb lekker ook een keer kunnen hijsen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 17:26
samenwerken is een fijn gevoel he, ik bied de newbies nu een patroontje aan wat ze zoeken maar er zijn geen postduiven en vraag dan heeeel vriendelijk of ze hun mailadres willen vermelden en dan is het vaak einde verhaal, misschien werkt dat

Kga het nu maar met stroop proberen
lydia wijsbroek
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 19:03
Niet teveel stroop gebruiken, lokt mieren en wespenLOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 19:06
ja he, er is al iemand op het forum gestoken door een wesp, ik blijf heeeel ver van die beesten, ben er allergisch voor.

maar ach azijn werkt niet op het forum he
lydia wijsbroek
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 19:11
nee op het forum werken alleen kwebbels en knuffels!

Had het ook weer laten zakken dus nu hijs ik hem omhoog!Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:05
Ik help ook even ophijsen. Mijn WELKOM is verdwenen bovenaan de topics,maar dat werkte toch voor geen meter. Mijn tactiek is nu om niet boos te worden en alleen te reageren als ik echt zin heb. Om mailadressen smeken doe ik niet meer, niet met stroop en niet met azijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:21
Originally posted by inge.v inge.v wrote:

Niet teveel stroop gebruiken, lokt mieren en wespenLOL

Ik hoorde een tijdje geleden een mooie uitspraak:
Iemand zei: je vangt meer vliegen met suiker dan met azijn.
Zegt een andere: met stront van je nog meer vliegen, wat wil je eigenlijk zeggen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:28
Wat ik wil zeggen is dat ik voor mijn eigen lol op dit forum zit en als ik soms iemand een pleziertje kan en wil doen, doe ik dat en krijg ik rozengeur aan mijn handen. En als ik ergens geen lol in heb, doe ik het niet. Ik heb mijn hele leven klaargestaan voor anderen, meegewerkt in peuterspeelzalen en op scholen, opgepast op allerlei buurbaby's en kinderen, boodschappen gedaan voor zieke buren en kennissen, altijd gratis en vriendelijk, en nu ben ik op de pensioenleeftijd gekomen en is het ikketijd.

Die stront is wel goed voor mijn rozen.

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:34
Maar dan krijg je daar weer ongewenste beestjes LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:52
Ik heb niets tegen beestjes behalve slakken en daar plant ik salie en lavendel tegen, dat helpt best wel. We hebben wel veel vogels in de tuin, het kan dat die ook ongewenste beestjes eten.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:57
Magtelt we genieten heerlijk van die ikkietijd he
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:12
Slakken zijn anders zeer leuk om te haken hoor Magtelt Tongue

Maar ik reageer ook alleen met biedingen als mijn bui er naar staat hihi. Ik moet niets en mag veel. Wie dan niet kan waarderen heeft zelf een probleem en die moeten ze niet mijn probleem maken Tongue
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:23
geen bretels nodig. Elastiek gaat beter even trekken en het staat weer bovenaan.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:28
nou zeg, ik dacht toch echt dat bretels van elastiek waren, wat ben ik een dommie heWinkLOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns