werkbeschrijving eierkastje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Februari 2013 om 21:25 |
Ik heb voor mijn zus kippen gehaakt en het zou zo leuk zijn als ik er een eierkastje/egg cabinet bij kan geven. Als gegoogled op marktplaats, maar zou er graag zelf 1 willen maken. Kan geen werkbeschrijving op internet vinden.
WEL is er een boek Country-huis waar 1 in zou staan? Wie heeft dit boek en zou voor mij willen kijken en zou ik dan de werkbeschrijving mogen? Is niet meer verkrijgbaar en ook niet in de bieb te leen. Zie hieronder beschrijving boek:
Het country huis, Madelon de Boer, Thea Metselaar, Cantecleer, 1998, 64 blz. 18x25 cm, Inhoud:
Dit boek staat bol van country-ontwerpen om zelf te maken en te decoreren. Eierkastjes met kippen, handdoekenrekjes met koeien, een brievenbus met varkens, toiletrolhouders met konijnen en nog veel meer leuke ideeën om zelf te maken en te beschilderen. Alle voorbeelden worden duidelijk uitgelegd met tekst, tekeningen en patronen. Zo is het voor elke hobbyist mogelijk om van het eigen huis een country-huis te maken. |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
of kijk bij boekenwinkeltjes.nl
|
|
![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Bij bol.com alleen nog tweede hands te verkrijgen. Lijkt me ook ontzettend leuk, maar tweede hands en dan ongezien vind ik wel lastig.
Probeer het nog even verder.
Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Ik vind het ook niet handig om ongezien een boek te kopen.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |