Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wespensteek

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 21:51
De zwelling is in de loop van de dag weggegaan.
Mijn vriend heeft terwijl ik op werk was het nest uitgegraven. Vond ie leuk schijnbaar, want alle graten zitten nu in potjes.
Ik zal eens kijken naar de tea tree oil.
EN ik had de tip van aspirine ook gelezen op oma weet raad, maar die heb ik nooit in huis, alleen paracetamol. En daarvan was ik al achter gekomen dat het niet werkte.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 22:57
Wij hebben onlangs vlak naar de keukendeur een wespennest gehad. Dat is door een vakman weggehaald......ben blij dat ik het niet hoefde te doen Wink
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 23:57
Gelukkig dat de zwelling een is weggegaan en de pijn waarschijnlijk oo gezakt. 
Maar  ik moet er niet aan denken om zo'n nest uit te graven. 

Ik was vroeger echt als de dood voor wespen en ben er nog niet echt blij mee, maar durf nu te blijven zitten als er een is. Maar ik moet wel weten waar die is.

Ik ben 1x in mijn leven gestoken tot nu toe (dat was 3 jaar gelden en ik ben nu 48 dus ga maar na hihihi

Daarna niet meer zo heel angstig als daarvoor omdat de steek (in mijn arm) nogal meeviel en heb dat ook gelijk helemaal zelf uitgezogen, waardoor ik ook weinig last heb gehad. Alleen heb ik daar wel een littekentje aan over gehouden. 
Maar ja ik had het ook kapot gebeten om uittezuigen.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns