Wespensteek |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 21:51 |
|
De zwelling is in de loop van de dag weggegaan.
Mijn vriend heeft terwijl ik op werk was het nest uitgegraven. Vond ie leuk schijnbaar, want alle graten zitten nu in potjes. Ik zal eens kijken naar de tea tree oil. EN ik had de tip van aspirine ook gelezen op oma weet raad, maar die heb ik nooit in huis, alleen paracetamol. En daarvan was ik al achter gekomen dat het niet werkte.
|
|
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 22:57 |
|
Wij hebben onlangs vlak naar de keukendeur een wespennest gehad. Dat is door een vakman weggehaald......ben blij dat ik het niet hoefde te doen
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 23:57 |
|
Gelukkig dat de zwelling een is weggegaan en de pijn waarschijnlijk oo gezakt.
Maar ik moet er niet aan denken om zo'n nest uit te graven. Ik was vroeger echt als de dood voor wespen en ben er nog niet echt blij mee, maar durf nu te blijven zitten als er een is. Maar ik moet wel weten waar die is. Ik ben 1x in mijn leven gestoken tot nu toe (dat was 3 jaar gelden en ik ben nu 48 dus ga maar na hihihi Daarna niet meer zo heel angstig als daarvoor omdat de steek (in mijn arm) nogal meeviel en heb dat ook gelijk helemaal zelf uitgezogen, waardoor ik ook weinig last heb gehad. Alleen heb ik daar wel een littekentje aan over gehouden. Maar ja ik had het ook kapot gebeten om uittezuigen. |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |