Wibra wol |
Reageer |
Autheur | |
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Augustus 2013 om 12:28 |
Ik weet niet of het overal zo is maar onze wibra heeft prachtige kleuren binnen gekregen, buiten de standaardkleuren wit,creme,rood,roze enz lagen er nu mooie warme kleuren zoals geel, bordaux rood, groen enz in de schappen, ook veel gemeleerde kleuren.
Annie van de Wibra vertelde mij dat de kleuren van de herfst in kleding en in wol geleverd worden. |
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het echt wol? Of zijn het nieuwe kleuren van Saskia, want dat is acryl. Ben wel benieuwd :)
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zal van de week eens kijken. Dank je.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
O jakkie ik was er al bang voor. Ik heb me laatst voorgenomen om eerst grote delen van mijn wolvoorraad op te maken, vóór er een nieuwe bol over de drempel zou mogen. Maar als er nu weer allemaal nieuwe kleuren en tinten zijn...?? Ik zal Ton zeggen dat hij me vast moet houden, als ik de neiging krijg om de stad in te gaan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een tuigje nodig Magtelt??
Ik heb net al mijn wol gesorteerd en kwam ook nog dingen tegen die ik niet gebruikt had. En tja dan nog is het aantrekkelijk om leuke kleuren bij te kopen.......
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zal bij ons ook eens langs gaan.... lol!
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga maandag toch eens piepen hoor bedankt Diny
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een tuigje aan een elastiek. Ben ik bijna bij de bushalte, dan word ik teruggetrokken naar huis.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan iemand mij vastbinden?
|
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben net geweest, maar bij ons hadden ze geen nieuwe kleuren helaas....
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Action had niet veel, maar wel een bruine en paarse kleur die ik nog niet had. En veel dikkere wol.
|
|
wat rozengeur. |
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga toch liever naar de Wolhal , ik vind de wol van de Wibra te dik . Dat komt ik ben van boven nogal fors bij de rest van het lichaam vergeleken. Dus brei ik liever met wol dat dun van draad is . Die ik met pen 2 kan breien .
groetjes Rita
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |