wibra |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Augustus 2011 om 13:02 |
|
Ik zag bij de Wibra haarelastiekjesdiadeems vier of vijf voor € 1,49. Lijkt me leuk als elastiek in poppenbroekjes, in plaats van dat witte directoire elastiek. Het is wel strakker dan de gewone elastiek van de fourniturenkraam.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Augustus 2011 om 13:39 |
|
ja, ik ben ook al heel lang op zoek naar oranje. dit was er bij ons in groningen ook niet.
ik hoop dat het nog komt als het herfst is. zo'n aparte kleur is oranje toch niet ![]() |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Augustus 2011 om 21:06 |
|
Hoikes
Ik heb ook de nieuwe kwaliteit gezien bij <<<wibra. Het is iets duurder en naald 3-3?5 het kost inderdaad 1,69 euro dacht ik maar er zit wel dacht ik 460 meter op. Heb ook eens die rondbreinaalden gekocht,ze hebben wel goeie punten de dure versies hebben ook soms problemen met de aanhechting. Ik ga ze zeker testen en laat mijn ervaring ermee dan weten. Groetjes IngeDeV |
|
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Augustus 2011 om 21:25 |
Hier lag ook geen oranje, geel wel, maar dan de babyversie. En inderdaad, het bruin was enorm donker. Er stond een mevrouw naast me te kijken naar zwart en die dacht eerst dat dit de juiste kleur was, tot haar man ( )het echte zwart ernaast hield. Toen zagen we allebei dat er maar heel weinig verschil in zat.![]() |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 September 2011 om 15:18 |
|
Ik heb vandaag 1 bol wit, zwart en 3 verschillende paars gehaald. 1 Kleur paars kende ik niet, de anderen komen altijd van pas.
Geel en oranje hadden ze hier ook niet. Haaknaalden en rondbreiers in overvloed maar aan de haaknaalden waag ik me niet meer nadat ik een dikke jaap in mijn vinger had en zodoende dagen niet kon haken ![]() ![]() |
|
![]() |
|
LiesVDB
Duizendpoot
Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 September 2011 om 21:30 |
|
Oranje heb ik nog nooit bij de Wibra gezien, maar wel bij Zeeman! Weet niet of ze het nu hebben, want ik vermijd voorlopig even de wol-winkels!
|
|
![]() |
|
haakmiep
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2011 om 09:31 |
|
Is de kortingsactie van 25% alleen op de Saskia? Of op alle wolsoorten van de Wibra??
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2011 om 10:28 |
|
Volgens mij alleen op Saskia, die ligt bij ons ook in een aparte bak met 25% korting erbij. De rest van het garen ligt ergens anders in de winkel. Vandaag heb ik nog gauw 2 bollen blauw gescoord die ik niet eerder heb gezien, niet dat hele lichte en ook niet het hele donkere, ertussenin zeg maar. Kobalt heet dat geloof ik. |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2011 om 14:31 |
|
Daar was ik ook naar op jacht, maar die was alweer weg Bij ons ligt alle wol in een wandhoge kast en daar hangen allemaal bordjes met 25% korting op. Dus mij is het onduidelijk of het alleen de Saskia betreft of alle wol. Ik heb net nog even online in de folder gekeken: het gaat alleen om de Saskia. |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
haakmiep
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2011 om 15:39 |
|
Bedankt voor jullie antwoorden. Dan hoef ik nog niet hals over kop naar de Wibra. Er komt vast nog wel een keer een andere actie waar de andere wolletjes ook korting hebben. En anders gewoon voor de normale prijs. Zo duur is het allemaal niet. |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2011 om 18:34 |
|
Inderdaad, alleen de Saskia is in de aanbieding. Ik kocht afgelopen week een bol paars gemeleerde, maar moest daar het volle pond voor betalen, ook al is de prijs daarvan nog niets te hoog
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |